Lapos has koplalás és jojó nélkül
Ha a természetes módszerekben hiszel
A fáradékonyság, a rossz közérzet és persze a pluszkilók okozója a felborult egyensúly is lehet.

Ez is érdekelhet

Nyarat varázsol a nappalidba a technológia (x)

Oda a kontroll, oda az önbizalom: mi állhat a gyakori vizelési inger mögött? (x)

Fontos ügy mellé állt a Tesco: Nézd meg, kik a támogatott szervezetek! (x)

Egy kattintás, és kész a bevásárlás: csak 1 forint a kiszállítás (x)

beauty and style

Természetes anti-aging fegyver: ha nem bízol a retinolban, próbáld ki a bakuchiolt »

Házi, heggyógyító olajkeverék striák és pattanásfoltok ellen: nyomuk sem marad »

Piszkosul szexi a 49 éves Naomi Campbell és a 22 éves Bella Hadid az új Calvin Klein kampányban: nem látszik a korkülönbség »

retikül.hu
Top olvasott cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

Ha véglegesen szeretnél megszabadulni a teljes túlsúlyodtól, miközben nem szeretnél az ingadozó vércukorszint, a tápanyaghiány vagy tested megterhelése miatt aggódnod, akkor ne fogyókúrát, hanem karcsúsító, fitten tartó életmódot válassz.

Ha a természetes módszerekben hiszel, a jin-jang diéta minden igényedet kielégíti majd: segít megszabadulnod a túlsúlytól, miközben nem kell koplalnod, illetve megvonnod magadtól az értékes vitaminokat, hosszú távon pedig segít megőrizni a súlyodat és az egészségedet is.

Felborult az egyensúly

A távol-keleti szemléletek szerint mindennek az alapja az egyensúly, a harmónia, vagyis a jin és a jang azonos arányú jelenléte. A keleti kultúrák szerint ebbe a két csoportba minden besorolható, ennek megfelelően az ételeid is: a jang típusú ételek kemények vagy puhák, de nem folyósak, sósak, keserűek, szárazak és forrók.

A jin típusú ételek ezzel szemben hidegek, nedvesek, folyékonyak, édesek, tejszínesek, zsírosak, ropogósak és illatosak. Annak, hogy napjainkban megnőtt a túlsúlytól szenvedők száma, az az oka, hogy étkezési szokásaink eltolódtak a jin ételek irányába. Mivel a jang típusú táplálékok hosszabb időre elnyomják az éhségérzetet, az 50-50%-os arány
visszaállításával nemcsak helyreállíthatod szervezeted felborult egyensúlyát, de visszanyerheted ideális súlyodat is, az étrend tartásával pedig később sem kell félned a leadott kilók visszatérésétől.

Jang ételek például a dinnye, a saláták, a déligyümölcsök, a hideg italok, a szárnyasok, a marha- és vadhúsok, a halak, a növényi olajok, a gyógynövényteák, a sajtok és a magok. Jin ételek általában a sült és főtt ételek, a káposzta, a fejes saláta, a cékla, a zeller, a sárgarépa, a chips, a tejszínhab, a pudingok és a sütemények.

Ha a súlyvesztés ideje alatt étrendedet a jang típusú ételek irányába tolod el, a későbbiekben pedig súlyod megtartása érdekében ügyelsz a két csoport közötti egyensúlyra, a jin-jang diétával egyszerűen és véglegesen megszabadulhatsz a teljes feleslegedtől.

Mintaétrend

1. nap

Reggeli: egy szelet teljes kiőrlésű rozskenyér, 15 dkg túró, egy paradicsom, egy bögre zöld tea.
Tízórai: egy mangó.
Ebéd: 15 dkg tonhal egy bögre pennével.
Uzsonna: egy marék aszalt szilva.
Vacsora: egy bögre káposztasaláta egy evőkanál olívaolajjal.

2. nap

Reggeli: egy bögre zabkása egy kanál napraforgómaggal.
Tízórai: egy narancs.
Ebéd: 15 dkg grillezett marhahús párolt lilakáposztával.
Uzsonna: egy marék tökmag.
Vacsora: egy szelet rozskenyér, 5 dkg camembert.

3. nap

Reggeli: rántotta két tojásfehérjéből és egy kis fej vöröshagymából, két retek.
Tízórai: egy bögre bogyós gyümölcs.
Ebéd: 15 dkg grillezett csirkemell egy bögre párolt spenóttal.
Uzsonna: két kivi.
Vacsora: egy bögre zöldsaláta.

4. nap

Reggeli: egy bögre zabkása egy kis marék meggyel, egy bögre zöld tea.
Tízórai: egy papaja.
Ebéd: egy bögre rakott zöldbab.
Uzsonna: egy alma.
Vacsora: egy bögre cikóriasaláta egy evőkanál olívaolajjal.

5. nap

Reggeli: 10 dkg túró bogyós gyümölcsökkel és egy evőkanál napraforgómaggal elkeverve, egy bögre zöld tea.
Tízórai: 10 dkg ananász.
Ebéd: 15 dkg grillezett marhahús egy bögre főtt kelkáposztával.
Uzsonna: két reszelt sárgarépa citromlével ízesítve.
Vacsora: 15 dkg sovány sajt, egy szelet teljes kiőrlésű kenyér, egy póréhagyma.

Cikkünk az Illia Kiadó Nagy fogyikönv című kiadványa alapján készült.

OLVASD EL EZT IS!

no zoldseg1
  • +15 kiló
  • mintaétrend a tartós fogyásért

Így szállj szembe a zsírsejtekkel!

Ezt is szeretjük