Évek óta nem tornáztál? Így lehet lapos a hasad 6 hét alatt
Nézd meg a következő videót, és kövesd Jillian Mitchels személyi edző utasításait!

izmos noi test
Ez is érdekelhet

Beszállás! Nemsokára indul a Mikulás Expressz, siess, mert lemaradsz! (x)

Családi wellness-pihenés Sümegen: ha egy kicsit másra, többre vágysz (x)

Elkezdődött a 27. CAFe Budapest Kortárs Művészeti Fesztivál (x)

A tökéletes gyerekszoba titkai - Így még a tanulás is jobban megy majd! (x)

Őszi stílustippek személyre szabva - Hogy idén ősszel Te diktáld a trendet! (x)

beauty and style

Elképesztően nőies a pulóver, ha így viseled: divatos darabok szoknyával »

A 80-as évek profi sminktippjeit követte a lány: meglepődött, mi sült ki belőle »

Illatos, házi testradír sütőtökkel: szuperhatékony bőrfeszesítő percek alatt »

retikül.hu
Top olvasott cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

Jillian Michaels híres amerikai személyi edző, aki többek között a The Biggest Loser című valóságshow trénere volt, de saját nevével is indult műsora, Losing It with Jillian címmel.

Jillian Michaels

Mutatunk tőle egy videót, mely a hasizmaid edzéséhez ad útmutatást. Ha elégedetlen vagy ezzel a területtel, kövesd Jilliant a gyakorlatokban!

Félórás hasizomedzés

Az edzést heti öt alkalommal kell végigcsinálnod, illetve naponta 30 percet rászánnod, hat héten keresztül. A videóban látható gyakorlatok a hasi zsírt célozzák meg, de természetesen nemcsak felülésekre kell gondolnod - hiszen helyi zsírégetés nem létezik -, ugyanis Jillian félórás programja az egész testedet átmozgatja.

Az edzés kombinálja a testzsírcsökkentést megcélzó, azaz kardióelemeket az izomcsoportokat erősítő mozdulatokkal. Ahogyan látni fogod, a videó a test bemelegítésével indít, utána jönnek a változatos gyakorlatok, végül a nyújtás. Először valószínűleg kemény lesz, de akkor is végezheted, ha nem vagy edzésben: hetek múlásával egyre jobban belejöhetsz.

Íme, Jillian félórás videója. Ha gyorsan szeretnél látványos eredményt, nézd meg, és kövesd az iránymutatását!

Kép forrása: commons.wikimedia.org, MacMed

Ételek hasi hízás ellen

Ahhoz, hogy a hasad lapos legyen, a mozgás mellett a táplálkozáson is sok múlik. Nézd meg, hogy mit tehetsz a hasi hízás csökkentéséért!

Ezt is szeretjük