Évek óta nem tornáztál? Így lehet lapos a hasad 6 hét alatt
Nézd meg a következő videót, és kövesd Jillian Mitchels személyi edző utasításait!

izmos noi test
Ez is érdekelhet

Második Esély a Procter and Gamble segítségével (x)

Kirándulnál egyet a családdal vagy csak fitten tartanád magad? Esetleg bebringáznál a munkahelyedre? Válaszd a Riverside 500-at! (x)

Mádai Vivien, Ördög Nóra és Tatár Csilla a Triumph tavaszi kampányában tündökölnek (x)

Tavaszi feltöltődés Burgenlandban (x)

beauty and style

Ashley Graham igazi csinibaba: a hatvanas években is kitűnt volna szépségével »

Mintha Palvin Barbi ikertestvére lenne: a 18 éves modellt a világ legszebb lányának választották »

Így viseld a sárgát tavasszal: ezekkel a színekkel mutat a legjobban »

retikül.hu
Top olvasott cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

Jillian Michaels híres amerikai személyi edző, aki többek között a The Biggest Loser című valóságshow trénere volt, de saját nevével is indult műsora, Losing It with Jillian címmel.

Jillian Michaels

Mutatunk tőle egy videót, mely a hasizmaid edzéséhez ad útmutatást. Ha elégedetlen vagy ezzel a területtel, kövesd Jilliant a gyakorlatokban!

Félórás hasizomedzés

Az edzést heti öt alkalommal kell végigcsinálnod, illetve naponta 30 percet rászánnod, hat héten keresztül. A videóban látható gyakorlatok a hasi zsírt célozzák meg, de természetesen nemcsak felülésekre kell gondolnod - hiszen helyi zsírégetés nem létezik -, ugyanis Jillian félórás programja az egész testedet átmozgatja.

Az edzés kombinálja a testzsírcsökkentést megcélzó, azaz kardióelemeket az izomcsoportokat erősítő mozdulatokkal. Ahogyan látni fogod, a videó a test bemelegítésével indít, utána jönnek a változatos gyakorlatok, végül a nyújtás. Először valószínűleg kemény lesz, de akkor is végezheted, ha nem vagy edzésben: hetek múlásával egyre jobban belejöhetsz.

Íme, Jillian félórás videója. Ha gyorsan szeretnél látványos eredményt, nézd meg, és kövesd az iránymutatását!

Kép forrása: commons.wikimedia.org, MacMed

Ételek hasi hízás ellen

Ahhoz, hogy a hasad lapos legyen, a mozgás mellett a táplálkozáson is sok múlik. Nézd meg, hogy mit tehetsz a hasi hízás csökkentéséért!

Ezt is szeretjük