2 kiló mínusz 1 hét alatt a frissítő és zsírégető grépfrútdiétával
Mintaétrenddel!
A kesernyés déligyümölcs segít leolvasztani a kilókat.

Ez is érdekelhet
    • 29
    • 30
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 7
    • 8
    • 9
    • 10
    • 11
    • 12
    • 13
    • 14
    • 15
    • 16
    • 17
    • 18
    • 19
    • 20
    • 21
    • 22
    • 23
    • 24
    • 25
    • 26
beauty and style
Top olvasott cikkek

A nyári melegben kifejezetten üdítően hatnak szervezetedre a citrusfélék - akár önmagukban, akár limonádé formájában fogyasztod őket. A grépfrút magas C-vitamin-tartalmából adódóan nem csupán immunrendszeredet erősíti, de segíti a fogyást is.

Ha szeretnél megszabadulni egy-két kiló feleslegtől, a grépfrútdiéta ideális választás lehet számodra.

Így működik a grépfrútdiéta!

A grépfrút kesernyés íze miatt a citrusfélék között kisebb népszerűségnek örvend. Ha te sem kedveled különösebben a fehér grépfrútot, válaszd a piros változatot - mely valamivel édesebb. Mindkettő magas zsírégető hatású C-vitamin-tartalommal bír: 100 grammonként körülbelül 40 mg van bennük.

A déligyümölcs magnéziumban és oldható, valamint nem oldható rostokban is bővelkedik, minek köszönhetően fogyasztása támogatja az anyagcserédet, és segíti a súlyvesztést. Káliumtartalmából adódóan természetes vízhajtó hatással rendelkezik, így segít megszabadulni a hastájékon összegyűlt, sejtközi víztől.

Értékes vegyületek a belső, fehér héjban is

Ne bíbelődj sokat a grépfrút belső, fehér héjának eltávolításával, mert sok emésztést segítő élelmi rostot és a gyümölcshúshoz hasonlóan értékes flavonoidokat tartalmaz. A gyümölcsnek szintén ebben a részében vannak jelen nagyobb arányban olyan fitovegyületek, melyek akadályozzák a Candida gomba elszaporodását az emésztőrendszerben.

Mintaétrend

A mintaétrendhez nem kell túl szigorúan ragaszkodnod, ha az étkezések között megéheznél, fogyassz bátran almát, paradicsomot, bogyós gyümölcsöket vagy olajos magvakat.

Ha a grépfrútot nem szeretnéd önmagában fogyasztani, facsard bele 3-5 dl vízbe, és fogyaszd frissítő limonádéként - természetesen cukor nélkül.

Megjelent Mentes Anyu legújabb szakácskönyve!

Inzulinrezisztenseknek és mentesen táplálkozóknak főzni nagy kihívás, ebben nyújt segítséget Nemes Dóra, a Mentes Anyu megálmodója. Legújabb szakácskönyvében minden étkezésre és alkalomra található szuper könnyű, mentes fogás. A receptek nemcsak kipróbáltak, de minden étel tápértéke (kalória, szénhidrát, zsír, fehérje) pontosan, adagokra ki van számolva.


Kizárólag online elérhető, a FeminaShopban! 

Promóció

1. nap

Reggeli: két pirítós vékonyan megvajazva, két kisebb paradicsom, fél grépfrút.
Tízórai: egy marék sózatlan mandula.
Ebéd: egy adag spenótfőzelék főtt tojással, tört krumplival.
Uzsonna: fél grépfrút.
Vacsora: egy adag tonhalas tésztasaláta.

2. nap

Reggeli: két lágy tojás, egy kis pohár élőflórás kefir, fél grépfrút.
Tízórai: egy gerezd sárgadinnye.
Ebéd: egy adag grillezett hal vegyes zöldségkörettel.
Uzsonna: fél grépfrút.
Vacsora: egy adag görög saláta.

3. nap

Reggeli: egy adag zabkása, egy csésze zöld tea.
Tízórai: fél grépfrút.
Ebéd: egy adat grillezett csirkemell párolt zöldséggel.
Uzsonna: fél grépfrút.
Vacsora: egy adag zöldségleves.

Milyen gyakran eszel grépfrútot?

Ezt is szeretjük