5 kiló mínusz a salaktalanító, zsírégető csodagyümölccsel
Mintaétrend
A füge apró magjai és rostjai segítik a fogyókúrát.

Ez is érdekelhet
    • 29
    • 30
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 7
    • 8
    • 9
    • 10
    • 11
    • 12
    • 13
    • 14
    • 15
    • 16
    • 17
    • 18
    • 19
    • 20
    • 21
    • 22
    • 23
    • 24
    • 25
    • 26
beauty and style
Top olvasott cikkek

A füge az egyik legősibb kultúrnövényünk, melyet már a biblia is említ. Eredeti hazája Kis-Ázsia, Izrael és Szíria, napjainkban elsősorban Franciaországban, Törökországban, Spanyolországban és Kaliforniában termesztik.

Az érett füge nehezen szállítható, a hűtőben is csak pár napig bírja - ezt tartsd szem előtt, amikor bevásárolsz az alábbi diétához. A növény kiváló salaktalanító tulajdonsággal bír, és csökkentett kalóriatartalmú étrend mellett egy hónap alatt akár öt kiló súlyfeleslegtől is megszabadít.

Fogyj fügével!

A füge elsősorban magas rosttartalmának és apró magjainak köszönhetően serkenti az anyagcserét. Kellő mennyiségű folyadékfogyasztás mellett szinte átmossa a bélrendszert, nem oldható rostjai eltávolítják a vastagbélben rekedt salakanyagokat. Ennek köszönhetően nemcsak az emésztés válik könnyebbé, de javul a tápanyagok felszívódása is.

Magas káliumtartalmából adódóan segít a felborult folyadékháztartás helyreállításában. Amennyiben túl sok sóban gazdag rágcsálnivalót, félkész táplálékot fogyasztasz, a füge fogyasztása jól ellensúlyozza a szervezet fokozott vízvisszatartását.

Mivel cinkben és B-vitaminokban is gazdag gyümölcsről van szó, egy további szempontból is támogatja a diéta sikerét. Mind a B-vitaminok, mind a cink szerepet játszanak a fehérje-, a szénhidrát- és a zsíranyagcsere folyamatában - így pedig elengedhetetlenek a fogyáshoz.

Mintaétrend

A mintaétrend csak útmutatóként szolgál, nem kell szigorúan ragaszkodnod hozzá. Ha két étkezés között megéhezel, rágcsálj nyers gyümölcs vagy zöldséget, esetleg sózatlan olajos magvat.

1. nap

Reggeli: egy adag zabkása mandulával, lenmaggal, fahéjjal és reszelt almával.
Tízórai: pár szem füge.
Ebéd: 15 dkg grillezett tengeri hal barna rizzsel, paradicsomsalátával
Uzsonna: gyümölcssaláta fügével.
Vacsora: teljes kiőrlésű lisztből készült muffin fügével és dióval.

Megjelent Mentes Anyu legújabb szakácskönyve!

Inzulinrezisztenseknek és mentesen táplálkozóknak főzni nagy kihívás, ebben nyújt segítséget Nemes Dóra, a Mentes Anyu megálmodója. Legújabb szakácskönyvében minden étkezésre és alkalomra található szuper könnyű, mentes fogás. A receptek nemcsak kipróbáltak, de minden étel tápértéke (kalória, szénhidrát, zsír, fehérje) pontosan, adagokra ki van számolva.


Kizárólag online elérhető, a FeminaShopban! 

Promóció

2. nap

Reggeli: gyümölcsturmix tejből és tetszőleges gyümölcsből.
Tízórai: mézes müzliszelet fügével.
Ebéd: egy adag spenótos penne - teljes kiőrlésű tésztából.
Uzsonna: fügés pohárkrém - nyírfacukorral.
Vacsora: egy szelet teljes kiőrlésű kenyér avokádókrémmel.

Gyümölcsnap

Időről időre beiktathatsz étrendedbe egy gyümölcsnapot, de ne feledd, hogy hosszú távon nem szabad ettől várnod a sikert.

3. nap

Reggeli: egy pohár natúr joghurt fügével és zabpehellyel.
Tízórai: egy körte, pár szem korpás keksz.
Ebéd: 15 dkg grillezett csirkemell párolt zöldkörettel.
Uzsonna: pár szem friss vagy aszalt füge.
Vacsora: egy pohár élőflórás kefir, pár szelet puffasztott búza.

Ezt is szeretjük