Csináld a falnál! Fotókon az 5 legerősebb otthoni gyakorlat a formás fenékért
Formás hátsó hetek alatt célzott gyakorlatokkal.

fenek
Ez is érdekelhet

Távolból csukni-nyitni? Hasznos és kényelmes választás az okos tetőablak (x)

A magyar irodalom gyöngyszeme (x)

Teszteld le bőröd állapotát! (x)

Figyelem: neked sem egyenesek a lábujjaid? (x)

Önmagunk és a ruháink illata fontosabb mint gondolnánk (x)

beauty and style

Simábbnak tűnik a pattanásos, hepehupás bőr, ha így kerül fel rá a smink: finom alapozással is jó fedést lehet elérni »

Csodaszép frizurák minden alkalomra, rövid hajból: a konty sem lehetetlen »

Egyetlen mozdulat, és eltűnik a hasi zsírpárna: a teltkarcsú modell öltözködési trükkjei aranyat érnek »

retikül.hu
Top olvasott cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

A fenék az egyik legkönnyebben formálható testrész. Ha munka után nem ülsz rajta tovább a kanapén, hanem kész vagy valamilyen kardió, illetve célzott farizom-erősítő edzést végezni, már néhány hét alatt látványos eredménnyel számolhatsz. Az alábbi képeken mutatunk néhány remek popsiszobrász gyakorlatot, amelyhez semmilyen egyéb eszközre nem lesz szükséged, csak egy szabad falra.

Feszes hátsóra vágysz?

Az alábbi fotókon Kárpáti Rebeka és Czanik Balázs személyi edző mutatnak be négy popsiformáló gyakorlatot. Lapozd át a galériát!
Ezt is szeretjük