Petyhüdt felkar ellen: képeken 4 gyakorlat a személyi edzőtől, ami 2 hét alatt hatásos
A lógó felkar ellen célzott gyakorlatok szükségesek.

Ez is érdekelhet

Túl nagy a mobilos választék? Szűkítsd le a kört a Huawei P40 családra! (x)

Szakértelem és újító szemlélet az Ilcsinél (x)

„Egy gyerek voltam” – vallott Szilágyi Áron (x)

Dobd fel a hétköznapi menüt, készíts citrusos-csípős tengeri sügért! (x)

beauty and style

Így még valószínűleg nem festetted ki magad: egyszerű segítség, amitől szebb lesz a smink »

Ezek a ronda cipők lesznek az ősz slágertrendjei: nagyon mellényúltak a tervezők »

A 72 éves hölgy elképesztően nőies: nem csinál nagy ügyet az öltözködésből, mégis mindig sikkes »

retikül.hu
Top olvasott cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

Jelentősebb súlyvesztés után nők számára gyakran okoz problémát a lógó felkar, de sokaknak egyébként is gondot jelent az úgynevezett integetőizom. Ezt elsősorban a tricepsz erősítésével lehet orvosolni. Az alábbi képes cikkben Kremer Kaposi Péter személyi edző mutat be néhány súlyzós gyakorlatot, melyeket, ha naponta végzel, akár két hét alatt látványos eredményt érhetsz el.  Fontos, hogy először csak kis súllyal végezd az edzést, illetve előtte melegíts be!

Képeken 6 nyújtógyakorlat a személyi edzőtől

A sérülések elkerülése végett, illetve a szebb izomzat érdekében fontos, hogy mindig melegíts be edzés előtt, és nyújts utána. Lapozd át az alábbi galériát!
Ezt is szeretjük