Petyhüdt felkar: így lesz újra feszes és izmos
Eva Longoria ajánlása
Edzőként dolgozott, mielőtt színésznő lett. Próbáld ki Eva Longoria felkarerősítő gyakorlatát!

Ez is érdekelhet

Fedezd fel a gőzállomást, mellyel a vasalás gyorsabb, mint valaha! (x)

Pihenj meg, és vegyél lendületet a céljaidhoz egy hibátlan kávé felett! (x)

Utazás Kiállítás - Aktív hétvége van. Kezdd itt a nyaralás tervezését! (x)

Erről a magyar kozmetikai márkáról beszél mindenki (x)

beauty and style

Gyors tipp, ha nem áll sehogy a rövid haj: csinos frizura egy perc alatt »

Hogyan legyél stílusos, ha már unod a hideget? Nőies szettek a tél végére »

Így eltorzították Kylie Jenner arcát: furcsa képek jelentek meg róla egy magazinban »

retikül.hu
Top olvasott cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

A kelleténél méretesebb hátsó vagy a hasi hízás sokaknak jelent problémát. Ezek mellett azonban vannak még olyan testrészek, melyek formálása fejtörést okozhat.

Eva Longoria a címlapon
és a 2014 szeptemberi US Openen

Ilyen például a felkar, melyet, ha lóg, még jól megválasztott öltözködéssel is nehéz elrejteni. Ha te is ezzel küldesz, érdemes megfogadni Eva Longoria tanácsait.

A petyhüdt felkar edzése

Az aprócska színésznő módszerének nem csupán azért hihetünk, mert közel a negyvenhez is kifogástalan az alakja, hanem azért is, mert aerobik-edzőként dolgozott, mielőtt színésznő lett.

A gyakorlathoz nem lesz szükséged másra, mint két félliteres, teli vizes palackra. Mindkét kezedbe fogj egy palackot, állj csípőszéles terpeszben, finoman hajlítsd be a térdeket, a karokat pedig engedd le magad mellé. Hajlítsd a jobb könyököd, és húzd hátra. A végpontot elérve szorítsd meg a bicepszedet, majd engedd vissza a karod, és ismételj. Ez a gyakorlat erősíti és tonizálja a felkart - végezd el legalább tízszer mindkét oldalra, majd végezz még egy sorozatot.

Úszógumid van?

Ha számodra inkább az úszógumi okoz problémát, lapozd át az alábbi galériát, és ismerj meg néhány hatékony gyakorlatot.

Ezt is szeretjük