Petyhüdt felkar: így lesz újra feszes és izmos
Eva Longoria ajánlása
Edzőként dolgozott, mielőtt színésznő lett. Próbáld ki Eva Longoria felkarerősítő gyakorlatát!

Ez is érdekelhet

Tippek hogyan hozd a legjobb formád télen is - a hideg idő nem akadály! (x)

Csatlakozz te is Fördős Zéhez, és #FőzzAGYERMEKEKÉRT! (x)

Megvan az év legnagyobb gyermekelőadása: ha szemfüles vagy, jövőre megnézheted! (x)

Nem tudod, milyen legyen idén a karácsonyi dekoráció? Segítünk! (x)

Négy dekortrend, amivel biztosra mehetsz karácsonykor (x)

beauty and style

A kávéfilter erre is jó: olcsó trükk a smink tökéletesítésére »

Magyar márka táskái New Yorkban: a Nini Molnar nemzetközi sikerekre tör »

Felejtsd el az uncsi karácsonyi zoknit: ajándékozz élményt! (x) »

retikül.hu
Top olvasott cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

A kelleténél méretesebb hátsó vagy a hasi hízás sokaknak jelent problémát. Ezek mellett azonban vannak még olyan testrészek, melyek formálása fejtörést okozhat.

Eva Longoria a címlapon
és a 2014 szeptemberi US Openen

Ilyen például a felkar, melyet, ha lóg, még jól megválasztott öltözködéssel is nehéz elrejteni. Ha te is ezzel küldesz, érdemes megfogadni Eva Longoria tanácsait.

A petyhüdt felkar edzése

Az aprócska színésznő módszerének nem csupán azért hihetünk, mert közel a negyvenhez is kifogástalan az alakja, hanem azért is, mert aerobik-edzőként dolgozott, mielőtt színésznő lett.

A gyakorlathoz nem lesz szükséged másra, mint két félliteres, teli vizes palackra. Mindkét kezedbe fogj egy palackot, állj csípőszéles terpeszben, finoman hajlítsd be a térdeket, a karokat pedig engedd le magad mellé. Hajlítsd a jobb könyököd, és húzd hátra. A végpontot elérve szorítsd meg a bicepszedet, majd engedd vissza a karod, és ismételj. Ez a gyakorlat erősíti és tonizálja a felkart - végezd el legalább tízszer mindkét oldalra, majd végezz még egy sorozatot.

Úszógumid van?

Ha számodra inkább az úszógumi okoz problémát, lapozd át az alábbi galériát, és ismerj meg néhány hatékony gyakorlatot.

Ezt is szeretjük