Azt hiszed, segíti a fogyást, de hízni fogsz tőle! Ezért ne dőlj be az ezeréves tévhitnek
Ne kösd össze ezt a dolgot a fogyókúrával!

Ez is érdekelhet

Országos Iskolakert-fejlesztési Program: úton egy környezettudatos generáció felé (x)

Bónusz napok a dm-ben: szuper ajánlattal vár kedvenc drogériád (x)

beauty and style

Tartósan kisimítja, páraállóvá és fényessé teszi a frizurát: minden, amit a keratinos hajkiegyenesítésről tudni kell »

Tényleg mindenhez passzol a ballonkabát: nem kell sok hozzá, hogy sikkes legyen »

Aktiválja a kollagéntermelést, segíti a sejtmegújulást: a peptides kezelés regenerálódásra készteti a bőrt »

retikül.hu
Top olvasott cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

A fogyókúra szó hallatán sokaknak még mindig az éhezés ugrik be, pedig a táplálkozási szakemberek szerint nemhogy nem kell éhezni a diéta alatt, de kifejezetten tilos!

Hasonlóképpen működik a dolog, mint a szomjúság esetében: jobb megelőzni a kialakulását.

Az éhség nehezíti a fogyókúrát

Ez természetesen nem jelenti, hogy egész nap folyamatosan enned kell, sokkal inkább, hogy napi öt táplálkozást érdemes beiktatnod, amivel megelőzöd, hogy a vércukorszinted túlságosan leessen, és rád törjön a farkaséhség.

Mindig legyen nálad rágcsálnivaló!

Ha ugyanis nagyon éhes vagy, jó eséllyel gondolkodás nélkül bármit megeszel, amivel csillapíthatod az érzést.

Szerencsésebb tehát tudatosan készülnöd a napközbeni kisebb étkezésekre: mindig legyen nálad valamilyen egészséges rágcsálnivaló, amellyel megelőzheted a farkaséhség kialakulását. Ez lehet egy kis zacskó sózatlan olajos mag, pár szem korpás keksz, natúr joghurt vagy élőflórás kefir, de akár egy kevés gyümölcs is.

Nincs felesleges tartalékképzés

A kiegyensúlyozott vércukorszint segít, hogy tested minél kevesebb bevitt kalóriát tartalékoljon, hiszen nem érzi úgy, hogy fel kell készülnie egy következő ínséges időszakra.

Ezt is szeretjük