Dobj le 20 kilót!
Speciális diéta 100 kiló felett
Jelentős túlsúllyal küzdesz, mely testileg és lelkileg is megvisel? Változtatni sosem késő! Tartós fogyást biztosító diétánk neked is segít.

Ez is érdekelhet
beauty and style
Top olvasott cikkek

Az élet száz kiló felett meglehetősen nehéz - a szó szoros értelmében -, hiszen a szervezet örök harcot vív normál működéséért. Legtöbbször azonban kevés sikerrel, hisz jelentős túlsúly felhalmozódása esetén a test létfenntartó szervei folyamatosan fáradnak, a kondícióval együtt pedig az életerő is fogy, előidézve az elhízás ördögi körét, mely az aktív, edzésekkel tarkított életmódnak is elejét veszi.

Ha jókora súlyfelesleggel küzdesz, testi és lelki egészséged szempontjából az egyetlen megoldás, ha mihamarabb belekezdesz egy komoly, de egészséges diétába. Sosincs késő a változáshoz: próbáld ki szénhidrátszegény, de élvezhető diétánkat, mely segít elsajátítani az egészséges életmód szabályait, majd fokozatosan szabadít meg a plusz kilóktól.

Az egészséges fogyás stratégiája

A drasztikus fogyókúra megviseli a szervezetet, különösen, ha nem csak egy-két kilónak szeretnél búcsút mondani, ezért nagyon óvatosan és körültekintően kell választanod a diéták rengetegéből, hogy a súlyvesztés ne menjen még inkább egészséged rovására. Nagy túlsúly esetén ajánlott a lassabb tempójú, de ennek ellenére tartós fogyást eredményező diétatípusokat előtérbe helyezned, melyek során az egyenletes fogyást többek között anyagcseréd felgyorsításával érheted el.

Diétánk épp ezt célozza meg, emellett megakadályozza a jojó-effektus kialakulását, a napi ötszöri étkezés révén pedig a folyamatos jóllakottságérzetről is gondoskodik.

A diéta a csökkentett szénhidráttartalmú, de fehérjében gazdag étrendre helyezi a hangsúlyt, tehát el kell felejtened a fehér lisztes kenyeret, a süteményeket, a csokoládét és persze a cukros üdítőitalokat is. Az egészségtelen cukor- és kalóriabombák helyett csupa zöldség, gyümölcs és fehérje lesz az étlapodon, ami nemcsak a fogyást könnyíti meg, de ellátja testedet vitaminokkal, nyomelemekkel és ásványi anyagokkal is. A speciális diétával mindemellett megszüntetheted állandó cukoréhségedet is, valamint stabilizálhatod vércukorszintedet, és a hirtelen előtörő farkaséhséggel sem kell többé számolnod.

A diéta aranyszabályai 

  • Mindennap szigorúan tartsd be az ötszöri étkezést, így sikeresen felgyorsíthatod anyagcserédet.
  • Ne fogyassz fehér kenyeret, fehér tésztákat, finomított, cukrozott termékeket, készételeket, valamint alkoholt és koffeintartalmú italokat.
  • Egyél minél több lúgosító, salaktalanító hatású zöldséget, melynek révén megszabadulhatsz a testedben felgyülemlett mérgektől is.
  • A húsok közül részesítsd előnyben a csirkét és a pulykát. Magas fehérjetartalmuknak köszönhetően kiváló fogyasztószerek, persze csak akkor, ha mértékkel és megfelelőképp elkészítve fogyasztod őket - a rántást hanyagold, mivel ezzel a módszerrel a húsok rengeteg zsírt szívnak magukba. 
  • Kifejezetten ajánlott a tengeri halak fogyasztása a diéta idején, hiszen a bennük található omega-3 zsírsavak felgyorsítják a fogyást.
  • Tízóraira vagy uzsonnára mindig egyél pár szem olajos magvat, ami nemcsak alakodra lesz pozitív hatással, hanem bőrödet is megszépíti. 
  • A chili, a gyömbér, a rozmaring, a petrezselyem és a zsálya hatékony fogyasztó hatással rendelkezik, ezért érdemes ételeidet ezekkel az ízesítőkkel megbolondítanod.

A diéta első néhány hetében a távozó víznek és salakanyagoknak köszönhetően nagyobb súlyleadással számolhatsz - akár három-négy kilótól is megszabadulsz -, a továbbiakban azonban ez lassabban, fokozatosabban megy végbe. Ekkor heti 0,5-1,5 kiló mínuszra számíts. A diétát addig tartsd, amíg el nem éred a kívánt súlyt, azonban utána is ügyelj arra, hogy újonnan bevezetett étkezési szokásaidat rögzítsd, és tartsd magad továbbra is az alapszabályokhoz. Kisebb kilengések természetesen megengedettek, de az ízek kedvéért ne hagyd magad letéríteni a helyes útról.

Fontos!
A diéta ideje alatt fogyassz el mindennap 2-2,5 liter folyadékot, elsősorban szénsavmentes ásványvizet. Az adagok kiméréséhez használj két decis bögrét. Az egyes napokat és az azonos időpontban fogyasztandó menüket felcserélheted, variálhatod. Ha éhes maradnál, fogyassz friss zöldséget vagy gyümölcsöt.

Mintaétrend

1. nap

Reggeli: omlett három tojásfehérjéből, két paradicsom, két paprika.
Tízórai: tíz szem dió, egy bögre kaukázusi kefir.
Ebéd: 20 dkg grillezett csirkemell, 20 dkg kapros uborkasaláta.
Uzsonna: tíz szem fekete olívabogyó.
Vacsora: 25 dkg paradicsomos tonhalsaláta.

2. nap

Reggeli: két szelet teljes kiőrlésű kenyér négy szelet pulykamellsonkával és pár karika póréhagymával.
Tízórai: tíz szem mandula, egy bögre natúr joghurt.
Ebéd: 25 dkg csirkés rizottó barnarizsből, 10 dkg hagymás paradicsomsaláta.
Uzsonna: három szelet köményes óvári sajt, két alma.
Vacsora: két tányér brokkolikrémleves mandulával megszórva.

3. nap

Reggeli: 20 dkg natúr zabpehely 3 dl szójatejjel.
Tízórai: 10 dkg tökmag, két alma.
Ebéd: 20 dkg pulykafasírt 25 dkg zöldsalátával.
Uzsonna: 10 dkg tökmag, egy bögre kaukázusi kefir.
Vacsora: egy-két bögre zelleres mártogatós chilis salsa szósszal.

4. nap

Reggeli: tükörtojás két tojásból, két szelet rozskenyérrel.
Tízórai: 15 szem aszalt sárgabarack, egy bögre natúr joghurt.
Ebéd: 25 dkg tenger gyümölcsei olívaolajban párolva.
Uzsonna: húsz szem sótlan pisztácia.
Vacsora: 20 dkg párolt pulykamell tíz kis fej brokkolival.

5. nap

Reggeli: két lágy tojás, két paradicsom, két szelet tönkölybúzakenyér.
Tízórai: két csirkés tortilla tekercs.
Ebéd: 25 dkg citromos pisztráng két szelet teljes kiőrlésű kenyérrel, egy körte.
Uzsonna: tíz szem koktélparadicsom két szelet zsírszegény mozzarellával.
Vacsora: 20 dkg rakott zöldség 15 dkg barnarizzsel.

Szakácskönyv egy kis extrával!

Mentes Anyu legújabb könyvét azoknak ajánljuk, akik egészségük érdekében vagy meggyőződésből különleges étrendet követnek, de azoknak is, akik csak inspirációt, új ízeket keresnek.

Most AJÁNDÉK üvegpalack és vászontáska is jár a könyv mellé!

Tekintsd meg ajánlatunkat,  kattints ide!

Promóció

6. nap

Reggeli: 20 dkg fahéjas zabkása, 15 dkg áfonya.
Tízórai: 15 szem aszalt szilva, egy bögre natúr joghurt.
Ebéd: két tányér zöldségleves, 25 dkg Waldorf-saláta.
Uzsonna: öt korpás keksz, egy bögre kefir.
Vacsora: 25 dkg csirkével töltött padlizsán.

7. nap

Reggeli: két szelet rozskenyér 10 dkg avokádókrémmel.
Tízórai: 20 dkg diós almasaláta.
Ebéd: 25 dkg lazacfilé fehérborsos mártással, 20 dkg barnarizs.
Uzsonna: hat karfiolkrémes sonkatekercs, egy zöldpaprika, két szelet rozskenyér.
Vacsora: két tányér bazsalikomos paradicsomleves 10 dkg zsírszegény mozzarellával.

OLVASD EL EZT IS!

telitalalat
  • diéta a tartós fogyásért
  • mintaétrend a tartós fogyásért

Így dobj le 10 kilót!

Ezt is szeretjük