6 egyszerű étel, amivel leküzdöd az édesség utáni vágyad
Ha reggelire fehérjében gazdag ételeket eszel, a nap során nem tör rád az édesség utáni vágy.

Dia

	A sajtok kiváló fehérjeforrások: fajtától függően 100 g sajt 20-30 g-ot is tartalmazhat. Egy szelet teljes kiőrlésű kenyérrel és zöldséggel kiváló reggeli lehet.

A sajtok kiváló fehérjeforrások: fajtától függően 100 g sajt 20-30 g-ot is tartalmazhat. Egy szelet teljes kiőrlésű kenyérrel és zöldséggel kiváló reggeli lehet.

Dia

	Legtöbb fehérjét a húsok a tartalmaznak, de a reggelire fogyasztható élelmiszerek között kicsit szűkös a választék. A sovány csirkemellsonka jó választás lehet: 100 g-ban 19 g fehérje van.

Legtöbb fehérjét a húsok a tartalmaznak, de a reggelire fogyasztható élelmiszerek között kicsit szűkös a választék. A sovány csirkemellsonka jó választás lehet: 100 g-ban 19 g fehérje van.

Dia


                        	Bár a túrót legtöbben tésztán vagy süteményben szeretik, reggelire is jó lehet némi gyümölccsel. 100 g sovány tehéntúró 14 g fehérjét tartalmaz.

Bár a túrót legtöbben tésztán vagy süteményben szeretik, reggelire is jó lehet némi gyümölccsel. 100 g sovány tehéntúró 14 g fehérjét tartalmaz.

Dia

	A tojás - főtten, lágyan, rántotta vagy tükörtojás formájában is - remek választás lehet, hiszen kellő energiát ad a reggelihez. Egy átlagos tojás nagyjából 50 g súlyú, és 7 g fehérjét tartalmaz.

A tojás - főtten, lágyan, rántotta vagy tükörtojás formájában is - remek választás lehet, hiszen kellő energiát ad a reggelihez. Egy átlagos tojás nagyjából 50 g súlyú, és 7 g fehérjét tartalmaz.

Dia

	Ha nem vagy kimondottan reggelizős típus, legalább egy tejes kávét igyál meg, pár szem korpás keksszel vagy teljes kiőrlésű muffinnal. 2 dl tejeskávéban 6 g fehérje van.

Ha nem vagy kimondottan reggelizős típus, legalább egy tejes kávét igyál meg, pár szem korpás keksszel vagy teljes kiőrlésű muffinnal. 2 dl tejeskávéban 6 g fehérje van.

Dia

	A joghurt sokak által kedvelt reggeli, ám fontos, hogy az élőflórás natúr változatot részesítsd előnyben. Rakhatsz bele gyümölcsöt, olajos magvakat vagy akár zabpelyhet is. 100 g natúr joghurt 4 g fehérjét tartalmaz.

A joghurt sokak által kedvelt reggeli, ám fontos, hogy az élőflórás natúr változatot részesítsd előnyben. Rakhatsz bele gyümölcsöt, olajos magvakat vagy akár zabpelyhet is. 100 g natúr joghurt 4 g fehérjét tartalmaz.

Ezt is szeretjük
Szerző: Horváth Eszter
Fotó: