6 egyszerű étel, amivel leküzdöd az édesség utáni vágyad
Ha reggelire fehérjében gazdag ételeket eszel, a nap során nem tör rád az édesség utáni vágy.

Ez is érdekelhet

Üde illatokkal a kánikula ellen (x)

Így töltsd fel a nyári energiakészleteket! (x)

Csodaszer helyett tudomány: így maradhat 60 felett is rugalmas az arcbőr (x)

Hosszabb életű és illatosabb ruhák az Ariel új mosókapszuláival (x)

Minden második negyven feletti nőt érint a betegség: mégis tabutémának számít (x)

UB40 a VeszprémFesten! (x)

beauty and style

Most minden menő, ami turistahatást kelt: a nyár legmenőbb darabjait már nem csak nyaraláson viselheted »

Teljes testre ható Pilates 8 percben: ezt végezve garantált a bikinialak »

Rihanna nemcsak a zenéléshez ért: új ruhakollekciója a teltkarcsú nőknek is szól »

retikül.hu
Top olvasott cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

A reggeli kihagyása fokozza a túlsúly kialakulásának valószínűségét, ám az sem mindegy, hogy mit fogyasztasz a nap első étkezése során. Heather Leidy táplálkozási szakértő kutatása során bizonyította, hogy a fehérjében gazdag reggeli csökkenti a nap során az édesség utáni vágyat. Lapozd át az alábbi galériát, és megtudhatod, hogy milyen élelmiszerek fogyasztásával érheted el ezt a hatást.

Mit hibázol el a fogyókúra során?

Kattints az alábbi videóra, és hallgasd meg, milyen tipikus fogyókúrás bakikat érdemes elkerülnöd a szakértő szerint.

Ezt is szeretjük