6 egyszerű étel, amivel leküzdöd az édesség utáni vágyad
Ha reggelire fehérjében gazdag ételeket eszel, a nap során nem tör rád az édesség utáni vágy.

Ez is érdekelhet

Télen-nyáron nélkülözhetetlen bulikellék: megtehetsz bármit, mert nem érzel semmit (x)

A szabadban töltött idő egészségre gyakorolt pozitív hatása minden multivitaminnál többet ér (x)

Meglepő fellépést vállalt Mező Misi: közel 600 fiatal énekelt vele (x)

7 dolog, ami károsítja, és ami védi az idegeinket (x)

beauty and style

Szorítja, nyomja a lábad a cipő? Okos trükkök, melyekkel kényelmessé teheted »

Tökéletes szemöldök gyanta nélkül: így fésüld, hogy szedni is alig kelljen »

Nincs köldöke a Victoria’s Secret modelljének: ilyen a hasa retus nélkül »

retikül.hu
Top olvasott cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

A reggeli kihagyása fokozza a túlsúly kialakulásának valószínűségét, ám az sem mindegy, hogy mit fogyasztasz a nap első étkezése során. Heather Leidy táplálkozási szakértő kutatása során bizonyította, hogy a fehérjében gazdag reggeli csökkenti a nap során az édesség utáni vágyat. Lapozd át az alábbi galériát, és megtudhatod, hogy milyen élelmiszerek fogyasztásával érheted el ezt a hatást.

Mit hibázol el a fogyókúra során?

Kattints az alábbi videóra, és hallgasd meg, milyen tipikus fogyókúrás bakikat érdemes elkerülnöd a szakértő szerint.

Ezt is szeretjük