Külső combra hízol? 3 zsírégető gyakorlat bricseszre a személyi edzőtől
Otthon is végezheted!
Végezd őket naponta!

Dia

	Feküdj a jobb oldaladra, támaszkodj meg a könyöködön. A fejedet tarthatod a kezeddel, ha úgy kényelmesebb. A másik karodat tartsd a törzsed előtt, tested így lesz a legstabilabb. Lábaid legyenek nyújtva, egymáson pihennek.

Feküdj a jobb oldaladra, támaszkodj meg a könyöködön. A fejedet tarthatod a kezeddel, ha úgy kényelmesebb. A másik karodat tartsd a törzsed előtt, tested így lesz a legstabilabb. Lábaid legyenek nyújtva, egymáson pihennek.

Dia

	A bal lábadat emeld fel lassan - ne lendítsd! A felső holtponton feszítsd meg erősen a farizmodat, és tartsd ki a mozdulatot egy-két másodpercig. Lassan engedd le a lábad, de csak addig, hogy a combjaid összeérjenek. Ismételd a gyakorlatot 12-szer, majd válts oldalt. Négyszer végezd mindkét oldalra.

A bal lábadat emeld fel lassan - ne lendítsd! A felső holtponton feszítsd meg erősen a farizmodat, és tartsd ki a mozdulatot egy-két másodpercig. Lassan engedd le a lábad, de csak addig, hogy a combjaid összeérjenek. Ismételd a gyakorlatot 12-szer, majd válts oldalt. Négyszer végezd mindkét oldalra.

Dia

	Variálhatod az előző gyakorlatot úgy, hogy a lábadat nem kizárólag a másik lábbal egy síkban emeled, hanem enyhén előre, illetve hátra is. Nehezítheted a gyakorlatot úgy, hogy a lábaidat gumikötéllel kötöd össze.

Variálhatod az előző gyakorlatot úgy, hogy a lábadat nem kizárólag a másik lábbal egy síkban emeled, hanem enyhén előre, illetve hátra is. Nehezítheted a gyakorlatot úgy, hogy a lábaidat gumikötéllel kötöd össze.

Dia

	Fontos, hogy soha ne lendítsd a lábad, és ha nagyon hajlékony vagy, akkor se emeled túl magasra. Nagyjából 45 fokos nyitás legyen a mozgástartomány. Ennél nagyobb szögben emelve már az oldalsó hasizmok veszik át a munkát, illetve ekkor már a gerinc is csavarodó mozgást végez, ami legrosszabb esetben porckorong-becsípődést okozhat.

Fontos, hogy soha ne lendítsd a lábad, és ha nagyon hajlékony vagy, akkor se emeled túl magasra. Nagyjából 45 fokos nyitás legyen a mozgástartomány. Ennél nagyobb szögben emelve már az oldalsó hasizmok veszik át a munkát, illetve ekkor már a gerinc is csavarodó mozgást végez, ami legrosszabb esetben porckorong-becsípődést okozhat.

Dia

	A képen látható lábemelő gyakorlat az előbbi gyakorlat könnyített változata: állva végezve ugyanis az ellenállás jóval kisebb. A mozdulat ugyanaz, csak állj egy stabil tárgy mellé, és kapaszkodj meg.

A képen látható lábemelő gyakorlat az előbbi gyakorlat könnyített változata: állva végezve ugyanis az ellenállás jóval kisebb. A mozdulat ugyanaz, csak állj egy stabil tárgy mellé, és kapaszkodj meg.

Dia

	Állj egyenesen, és ahogy az előbb, ne lendítsd a lábad, csak lassan emeld!

Állj egyenesen, és ahogy az előbb, ne lendítsd a lábad, csak lassan emeld!

Ezt is szeretjük
Szerző: Horváth Eszter
Fotó: