8 kiló mínusz 4 hét alatt Amanda módszerével
Diétáidat megkeseríti a jojó-effektus? Ha ezt a módszert követed, többé nem lesz gondod vele. Íme, Amanda étrendje.

Ez is érdekelhet

A női okosóra duplán öltöztet! (x)

Nevezz te is a Huawei Next Image nemzetközi mobilfotós versenyre! (x)

Nálad is belefér néha egy kicsivel több? (x)

Szakácskodj a szabadban! (x)

beauty and style

Gyönyörű koszorúslányruhák, melyek telt idomokon is jól mutatnak: szépen formálják az alakot, és ott takarnak, ahol kell »

Teltebb, puha ajkak irritáció nélkül: hialuronsavas volumennövelő ajakápolót teszteltünk »

Phil Collins lánya a modern Audrey Hepburn: a 31 éves Lily Collins irtó sikkes és megkapóan nőies »

retikül.hu
Top olvasott cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

A jojó-effektus a fogyókúrázó nők rémálma. Hiába a kitartó munka, az önmegtartóztatás és a koplalás, a csodamódszerektől hirtelen beinduló fogyás egyszer csak megáll, és attól kezdve a mérleg egy grammal sem mutat kevesebbet. Ha csak ez a problémád, még mindig a szerencsésebbek közé tartozol, ugyanis azok is sokan vannak, akik a további küszködés ellenére nemhogy nem fogynak, de még hízni is elkezdenek. Ha te is hitetlenkedve állsz a fürdőszobamérlegen, és úgy érzed, az égiek összeesküdtek ellened, ne aggódj, inkább válaszd Dr. Amanda módszerét!

Miért nem fogyok tovább?

Sok nő teszi fel magának ezt a kérdést, de szerencsére közéjük tartozott az ausztrál Dr. Amanda Sainsbury-Sails is, a molekuláris tudományok és a súlyvesztés biológiájának kutatója. Azt tette, amitől a legtöbben óva intenek: összekapcsolta magánéleti problémáit a munkájával, az ő esetében azonban az eredmény igencsak pozitív lett. Azokat az élettani hatásokat, melyek a fogyást megállítják, Dr. Amanda a közérthetőség kedvéért éhínségreakciónak nevezte el. Ez tulajdonképpen a szervezet ösztönös, túlélésért harcoló válasza a koplalásra.

Ha tested nem kapja meg a szükséges táplálékot, azonnal raktározni kezd mindent, amit megeszel, és folyamatosan jeleket küld az agyba, arra késztetve téged, hogy keress valami táplálékot. Akik egy klasszikus fogyókúrás módszert követnek, ilyenkor nem tehetnek mást, mint még szigorúbb diétázásba kezdenek, vagy megpróbálnak még több kalóriát elégetni. Az éhínségreakció ettől még erősebb lesz, a diétázó pedig néhány nap alatt egy ördögi kör közepén találja magát.

A megoldás: megtalálni az egyensúlyt

Szerencsére a szervezet nem csak a koplalásra reagál: Dr. Amanda szerint egy hízásgátló is beléd van kódolva. Ha a megfelelő mennyiségű és minőségű élelmiszert veszed magadhoz, tested jelzi a jóllakottság érzését, mielőtt túlennéd magad. Egy ilyen ideális étrendnek szerves elemei a minőségi fehérjék, a sovány húsok, a halak, a teljes kiőrlésű gabonák.

Ahhoz, hogy szervezeted egész nap észlelje a jóllakottság érzését, a napi ötszöri étkezés is elengedhetetlen. Ha betartod Dr. Amanda étrendjét, hetente akár egy-két kilót is veszíthetsz túlsúlyodból, méghozzá végleg.

Mintaétrend

1. nap

Reggeli: fél bögre müzli egy marék friss gyümölccsel és egy kis doboz joghurttal.
Tízórai: egy alma.
Ebéd: 20 dkg csirkemell egy bögre káposztasalátával.
Uzsonna: két szál répa.
Vacsora: egy bögre spenótos rizottó.

2. nap

Reggeli: egy szelet rozskenyér, két főtt tojás, egy paradicsom.
Tízórai: egy narancs.
Ebéd: 15 dkg párolt lazac egy bögre zöldborsóval.
Uzsonna: egy paradicsom.
Vacsora: egy szelet pirítós egy szelet sovány felvágottal, néhány szelet uborkával.

3. nap

Reggeli: turmix egy banánból, egy kanál mézből és egy bögre tejből.
Tízórai: egy marék dió.
Ebéd: 20 dkg grillezett csirkemell egy bögre paradicsomsalátával.
Uzsonna: egy körte.
Vacsora: egy szelet pirítós, 15 dkg krumplisaláta.

4. nap

Reggeli: rántotta két tojásból, egy szelet rozskenyér, egy csésze zöld tea.
Tízórai: egy marék bogyósgyümölcs.
Ebéd: 25 dkg zöldséges lasagne teljes kiőrlésű tésztából.
Uzsonna: egy marék mandula.
Vacsora: 25 dkg Waldorf-saláta.

Fontos!
Az adagok kiméréséhez használj 2 dl-es bögrét. A diétát várandós kismamák, tinédzserek, daganatos és emésztőrendszeri megbetegedésben szenvedők nem alkalmazhatják. A diéta megkezdése előtt kérd ki háziorvosod véleményét.

5. nap

Reggeli: fél bögre müzli friss gyümölccsel, egy kanál mézzel, egy kis doboz natúr joghurttal.
Tízórai: egy banán.
Ebéd: egy-két tányér zöldborsókrémleves pirított zsemlekockákkal.
Uzsonna: 10 dkg zsírszegény sajt egy kisebb kaliforniai paprikával.
Vacsora: egy szelet rozskenyér, három sovány sonkába tekert spárga.

6. nap

Reggeli: egy tetszőleges, teljes kiőrlésű péksütemény egy pohár narancslével.
Tízórai: egy szál zeller vagy sárgarépa paradicsomos mártogatóssal.
Ebéd: 25 dkg rakott kelkáposzta.
Uzsonna: egy marék dió.
Vacsora: egy szelet rozskenyér 15 dkg kukoricasalátával.

7. nap

Reggeli: két tükörtojás egy-egy szelet sonkával, uborkakarikákkal.
Tízórai: egy narancs.
Ebéd: 25 dkg paradicsomos penne teljes kiőrlésű tésztából.
Uzsonna: két kivi.
Vacsora: egy-két tányér brokkolikrémleves pirított zsemlekockákkal.

OLVASD EL EZT IS!

hus
  • diéta a tartós fogyásért
  • mintaétrend a tartós fogyásért

Így fogyhatsz le végleg éhezés nélkül!

popcornos
  • diéta a tartós fogyásért
  • mintaétrend a tartós fogyásért

2 hét alatt mínusz 4 kiló

Ezt is szeretjük