10 lúgosító étel a jobb anyagcseréért: könnyebb emésztés, gyorsabb fogyás
Az elsavasodás szinte népbetegséggé vált. Ezek az ételek megszüntethetik.

Dia

	Egy kevés mazsolával izgalmasabbá teheted a müzlidet vagy a gyümölcssalátádat.

Egy kevés mazsolával izgalmasabbá teheted a müzlidet vagy a gyümölcssalátádat.

Dia

	A fokhagyma a vértisztításban és a zsírbontásban is segítségedre lesz.

A fokhagyma a vértisztításban és a zsírbontásban is segítségedre lesz.

Dia


                        	A tökmag nemcsak lúgosít, de a zsírégetéshez nélkülözhetetlen ásványi anyagokban is gazdag.

A tökmag nemcsak lúgosít, de a zsírégetéshez nélkülözhetetlen ásványi anyagokban is gazdag.

Dia

	Az avokádót sokan a legerősebb lúgosító ételként tartják számon.

Az avokádót sokan a legerősebb lúgosító ételként tartják számon.

Dia

	A gyömbér az anyagcserét is fokozza, segítségével könnyebben emészted meg a nehéz ételeket.

A gyömbér az anyagcserét is fokozza, segítségével könnyebben emészted meg a nehéz ételeket.

Dia

	A krumpli is lúgosít, és remek diétás köret, feltéve, hogy nem bő olajban sütöd ki.

A krumpli is lúgosít, és remek diétás köret, feltéve, hogy nem bő olajban sütöd ki.

Dia

	A friss és a savanyú uborka is lúgosít, ráadásul alig tartalmaz kalóriát.

A friss és a savanyú uborka is lúgosít, ráadásul alig tartalmaz kalóriát.

Dia

	A banán laktató és lúgosító, szénhidráttartalma miatt azonban naponta egynél többet ne egyél.

A banán laktató és lúgosító, szénhidráttartalma miatt azonban naponta egynél többet ne egyél.

Dia

	A közhiedelemmel ellentétben a citromnak is lúgosító hatása van.

A közhiedelemmel ellentétben a citromnak is lúgosító hatása van.

Dia

	A petrezselyem vízhajtónak sem utolsó.

A petrezselyem vízhajtónak sem utolsó.

Ezt is szeretjük
Fotó: