Heti 2 korsó sörrel ezt a súlyos betegséget előzheted meg

Nő létedre szereted a sört? Akkor van egy igazán jó hírünk a számodra! Felkészültél?

Dilemma - Izgalmas témák, különböző nézőpontok a Femina új podcastjében.
Sóbors
Ez is érdekelhet
Top olvasott cikkek

Azok a nők, akik heti két korsó sört elfogyasztanak - lehetőleg legalább két részletben -, nagyobb eséllyel kerülhetnek el egy súlyos betegséget.

A Göteborgi Egyetem közelmúltban végzett kutatása szerint ekkora mennyiséggel csökkenthető a szívroham kockázata.

Sörrel az infarktus ellen

Azok a nők, akik heti körülbelül 1 liter sört fogyasztottak, 30%-kal alacsonyabb szívrohamkockázattal számolhattak, mint azok, akik egyáltalán nem ittak, illetve napi rendszerességgel fogyasztottak sört.

A kutatás eredménye összesen 1500, 1968 és 2000 között született nő adatainak vizsgálata alapján született meg.

A vizsgálat egyik kutatója, Dominique Hange azonban felhívta a figyelmet arra, hogy a pontosabb következtetések levonása érdekében további követéses vizsgálatokra lesz szükség.

15 hatékony szívvédő táplálék

Nézegess képeket!

Elolvasom

Az illatok terápiás ereje

Már megvásárolható a Femina első könyve: 

A láthatatlan gyógyító

Molnár Éva kötete egy különleges utazásra hív az illatok gyógyító világába — az ókori füstölőktől egészen a modern olfaktív terápiáig.
Hogyan hatnak ránk az illatok? Miért kapcsolódik össze ennyire mélyen az emlékezet, a lélek és a szaglás? És hogyan segíthetnek az illatok a testi-lelki harmónia megtalálásában? 

Promóció

Ezt is szeretjük