Mínusz 15 kiló Dr. Phil étrendjével!

Az egész világ ezzel fogy

A teljes és végleges fogyást biztosító diéta nem véletlenül számít az egyik legnépszerűbbnek. Íme, az étrend.

Dilemma - Izgalmas témák, különböző nézőpontok a Femina új podcastjében.
Sóbors
Retikül
Top olvasott cikkek

Dr. Phil diétáját elsősorban akkor érdemes kipróbálnod, ha komolyabb súlyfelesleggel küzdesz, esetleg többször próbálkoztál már sikertelenül különféle fogyókúrás módszerekkel, és hajlamos vagy a hízásra, tehát nem ideiglenes megoldást hozó villámdiétákra, hanem egy teljesen új életmódra van szükséged.

Dr. Phil

A pszichológus végzettségű amerikai férfi először az Oprah Show-ban tűnt fel szakértőként, és hamarosan olyan népszerű lett, hogy saját műsort kapott a televízióban, ahol embereknek segített megoldani különböző problémáikat.

Szakterületét ismerve nem meglepő, hogy Dr. Phil McGraw azt gondolja, a helyes táplálkozás és a rendszeres mozgás mellett a fogyás harmadik kulcsa az egészséges gondolkodás, vagyis, hogy megbarátkozz önmagaddal, az étel pedig ne bűntudatot vagy jutalmat, hanem táplálékot jelentsen.

Hét lépésben a sikerért

Dr. Phil szerint ahhoz, hogy megszabadulj a súlyfeleslegtől, és az ne is térjen vissza, egész életmódodat, ehhez pedig elsősorban a gondolkodásodat kell megváltoztatnod. A pszichológus szerint a változáshoz hétlépcsős út vezet: mindenekelőtt hinned kell abban, hogy az életmódváltás sikerülni fog.

Fontos, hogy ne az ételtől várd a lelki gondjaid megoldását, és ne is tarts a környezetedben egészségtelen ételeket, mert így egy nehéz pillanatban könnyebben elcsábulhatsz.

Törekedj arra, hogy a korábbi kapcsolatod az étellel megváltozzon. Válassz olyan ételeket, melyek segítik az emésztést, méregtelenítenek, és ezáltal beindítják a fogyást. Végezz rendszeresen tornagyakorlatokat - eleinte hetente kétszer 20 percet, majd fokozatosan növeld a mennyiséget, amíg el nem éred a heti háromszori, 60 perces, erőlködés nélküli mozgást.

15 egészséges diéta a tartós fogyásért

Nézegess képeket!

Elolvasom

Mind közül azonban talán a hetedik lépés a legfontosabb: kerüld el azokat az embereket, akik kételkednek a sikeredben, nem támogatnak a céljaidban, és negatív energiákat sugároznak feléd.

Mit ehetsz?

Dr. Phil étrendjében nincsenek szigorú szabályok, de jól megfontolt és pontosan kidolgozott étrendet ajánl neked, amiben elsősorban a zöldségek, a tejtermékek és a rostban gazdag élelmiszerek dominálnak. Hogy jól érezd magad, fontos, hogy változatosan étkezz, és finom ételeket egyél, vacsorára azonban jobb, ha már csak levest eszel. Íme, a hosszútávon - a kívánt súly leadásáig és tovább - tartható étrend, amit Dr. McGraw ajánl!

A tökéletes anyagcsere a fogyás kulcsa

Dr. Phil alapelvei segítenek abban is, hogy helyrehozd egészségtelen anyagcsere-működésed. Videónkból kiderül, még mit tehetsz érte.

Mintaétrend

1. nap

Reggeli: egy teljes kiőrlésű zsemle, egy paradicsom, egy főtt tojás, egy szelet zsírszegény sajt.
Tízórai: egy zeller egy evőkanál mogyoróvajjal.
Ebéd: három tonhalsalátával töltött paradicsom.
Uzsonna: egy narancs.
Vacsora: egy tányér zöldséges tyúkhúsleves.

2. nap

Reggeli: egy tányér zabkása, fél bögre bogyósgyümölcs, 2 dl banánturmix.
Tízórai: 10 dkg zsírszegény sajt.
Ebéd: két bögre csirkés cézársaláta.
Uzsonna: egy alma és 5 dkg zsírszegény sajt.
Vacsora: egy bögre főtt tészta spenótos szósszal.

3. nap

Reggeli: rántotta három tojásból, egy hagymából, egy közepes fej gombából és fél bögre főtt csirkemellből, egy paradicsommal.
Tízórai: öt szem mogyoró, egy bögre bogyósgyümölcs.
Ebéd: 25 dkg grillezett hal egy bögre párolt zöldségkörettel.
Uzsonna: két paradicsom friss bazsalikommal, egy kis marék zsírszegény mozzarellával.
Vacsora: egy tányér zöldségleves.

Fontos!
Az adagok kiméréséhez használj 2 dl-es bögrét. A diétát várandós és szoptató kismamák, tinédzserek, valamint daganatos és emésztőszervi megbetegedésben szenvedők nem alkalmazhatják. Mielőtt elkezdenéd a diétát, kérd ki háziorvosod véleményét!

4. nap

Reggeli: egy palacsinta teljes kiőrlésű lisztből egy evőkanál zsírszegény krémsajttal, egy evőkanál mogyoróvajjal, egy kockákra vágott almával.
Tízórai: két retek és egy zellerszár egy evőkanál mogyoróvajjal.
Ebéd: két bögre kertészsaláta.
Uzsonna: 10 dkg edami sajt.
Vacsora: egy tányér paradicsomleves.

5. nap

Reggeli: fél bögre gabonapehely, egy kis doboz joghurt, fél bögre bogyósgyümölcs egy csipet fahéjjal.
Tízórai: egy zellerszál paradicsomszósszal.
Ebéd: egy tonhalas pita.
Uzsonna: egy alma 5 dkg sajttal.
Vacsora: másfél bögre spenótos csirkesaláta.

6. nap

Reggeli: fél bögre csirkemell egy bögre spenóttal és 10 dkg zsírszegény sajttal összesütve, egy paradicsom.
Tízórai: két retek és egy zellerszár egy evőkanál mogyoróvajjal.
Ebéd: 15 dkg bolognai spagetti teljes kiőrlésű tésztából.
Uzsonna: egy alma egy evőkanál mogyoróvajjal.
Vacsora: egy tányér zellerkrémleves.

7. nap

Reggeli: rántotta három tojásból és egy bögre spenótból 5 dkg zsírszegény feta sajttal.
Tízórai: egy körte 5 dkg zsírszegény sajttal.
Ebéd: 15 dkg grillezett csirkemell egy bögre paradicsomsalátával és egy teljes kiőrlésű zsemlével.
Uzsonna: egy müzliszelet.
Vacsora: egy tányér karfiolleves.

OLVASD EL EZT IS!

zoldseg
  • +15 kiló
  • diéta a tartós fogyásért

Mínusz 15 kiló a Fit For Life-diétával

no barackkal
  • +15 kiló
  • diéta a tartós fogyásért

Mínusz 20 kiló az inzulinszétválasztó étrenddel

Ezt is szeretjük