10-szer annyi C-vitamin van benne, mint a citrusokban
Hihetetlen jó immunerősítő
Gyengének érzed az immunrendszered? Ezekkel erősítsd!

Dia

	Hazánkban is széles körben elérhetőek a különféle homoktövis-készítmények, akár ital, akár tinktúra, kapszula vagy tea formájában, melyek valamelyikét érdemes beszerezned, ha gyengének érzed az immunrendszered. 100 gramm homoktövis ugyanis akár 700-900 milligramm C-vitamint is tartalmazhat, nem véletlen, hogy úgy tartják róla, tízszer olyan erős a hatása fogyasztásának, mint a citrusokénak.

Hazánkban is széles körben elérhetőek a különféle homoktövis-készítmények, akár ital, akár tinktúra, kapszula vagy tea formájában, melyek valamelyikét érdemes beszerezned, ha gyengének érzed az immunrendszered. 100 gramm homoktövis ugyanis akár 700-900 milligramm C-vitamint is tartalmazhat, nem véletlen, hogy úgy tartják róla, tízszer olyan erős a hatása fogyasztásának, mint a citrusokénak.

Dia

	A csipkebogyó az egyik legerősebb C-vitamin-forrás hazánkban, mely fajtától, típustól függően, különösen nyersen, 100 grammjában akár 200-400 milligramm vagy még több C-vitamint is a magáénak tudhat. Szárítva ebből veszíthet, mint ahogy forrázva is, ezért ha teát készítesz belőle, fontos, hogy ne érje 40 Celsius-foknál magasabb hőmérsékletű víz.

A csipkebogyó az egyik legerősebb C-vitamin-forrás hazánkban, mely fajtától, típustól függően, különösen nyersen, 100 grammjában akár 200-400 milligramm vagy még több C-vitamint is a magáénak tudhat. Szárítva ebből veszíthet, mint ahogy forrázva is, ezért ha teát készítesz belőle, fontos, hogy ne érje 40 Celsius-foknál magasabb hőmérsékletű víz.

Dia

	Bár az acerola friss gyümölcsével hazánkban ritkán találkozni, a kivonatát tartalmazó készítményekkel annál gyakrabban, érdemes például a belőle készült italt fogyasztanod. Az acerola ugyanis 100 grammjában akár 1600 milligramm C-vitamint is a magáénak tudhat, így igazán kivételes forrásának számít.

Bár az acerola friss gyümölcsével hazánkban ritkán találkozni, a kivonatát tartalmazó készítményekkel annál gyakrabban, érdemes például a belőle készült italt fogyasztanod. Az acerola ugyanis 100 grammjában akár 1600 milligramm C-vitamint is a magáénak tudhat, így igazán kivételes forrásának számít.

Dia

	Utóbbi igaz az amlára, vagyis az indiai egresre is, melynek 100 grammja 700 milligramm C-vitamint is tartalmazhat. A gyümölcs hazánkban ital, por, illetve különféle tabletták, kapszulák formájában is kapható.

Utóbbi igaz az amlára, vagyis az indiai egresre is, melynek 100 grammja 700 milligramm C-vitamint is tartalmazhat. A gyümölcs hazánkban ital, por, illetve különféle tabletták, kapszulák formájában is kapható.

Dia

	Ha szeretnél inkább friss, nyers gyümölcsöket fogyasztani, a citrusok mellett érdemes a kivit választanod, melynek 100 grammjában több mint 92 milligramm C-vitamin található.

Ha szeretnél inkább friss, nyers gyümölcsöket fogyasztani, a citrusok mellett érdemes a kivit választanod, melynek 100 grammjában több mint 92 milligramm C-vitamin található.

Dia

	Mindennap érdemes továbbá zöldpaprikát fogyasztanod a hűvös időszakban, nem véletlen ugyanis, hogy Szent-Györgyi Albertnek is belőle sikerült kivonnia a C-vitamint: a zöldség 100 grammja akár 150 milligrammot is tartalmazhat belőle.

Mindennap érdemes továbbá zöldpaprikát fogyasztanod a hűvös időszakban, nem véletlen ugyanis, hogy Szent-Györgyi Albertnek is belőle sikerült kivonnia a C-vitamint: a zöldség 100 grammja akár 150 milligrammot is tartalmazhat belőle.

Ezt is szeretjük
Fotó: