Képek! 7 probiotikus élelmiszer antibiotikum-kúrához
Antibiotikum-kúrák során károsodik a bélflóra, legyengülhet a szervezet. Nézd meg, mely táplálékok segítenek.

Dia

	Ha probiotikus élelmiszerekről van szó, a többségnek az élőflórás joghurt jut eszébe: nem véletlenül, ez az egyik legbiztosabb forrás.

Ha probiotikus élelmiszerekről van szó, a többségnek az élőflórás joghurt jut eszébe: nem véletlenül, ez az egyik legbiztosabb forrás.

Dia

	A túró, illetve a túrókészítmények ugyancsak remek forrásai az immunerősítő probiotikumoknak.

A túró, illetve a túrókészítmények ugyancsak remek forrásai az immunerősítő probiotikumoknak.

Dia

	A tejtermékek mellett az erjesztéssel előállított élelmiszerek - például a kovászos uborka - is gazdagok probiotikumokban.

A tejtermékek mellett az erjesztéssel előállított élelmiszerek - például a kovászos uborka - is gazdagok probiotikumokban.

Dia

	Jó, ha kedveled az érlelt sajtokat, a bennük lévő probiotikumokkal ugyanis bélflórád egyensúlyát is helyreállíthatod.

Jó, ha kedveled az érlelt sajtokat, a bennük lévő probiotikumokkal ugyanis bélflórád egyensúlyát is helyreállíthatod.

Dia

	A sajtkrémek ugyancsak kiváló probiotikum-források - feltéve, hogy nem a kinyomós verziót választod.

A sajtkrémek ugyancsak kiváló probiotikum-források - feltéve, hogy nem a kinyomós verziót választod.

Dia

	A savanyú káposzta nem csupán kiváló téli C-vitamin-bomba, de a kovászos uborkához hasonlóan remek probiotikumforrás.

A savanyú káposzta nem csupán kiváló téli C-vitamin-bomba, de a kovászos uborkához hasonlóan remek probiotikumforrás.

Dia

	Naponta egy pohár élőflórás kefirrel sokat tehetsz a kiegyensúlyozott emésztésért.

Naponta egy pohár élőflórás kefirrel sokat tehetsz a kiegyensúlyozott emésztésért.

Ezt is szeretjük
Fotó: