Legyengültél az influenzától? 6 tipp, hogy gyorsan formába lendülhess!
Az influenza kimeríti a szervezetet, így erősödhetsz meg. (x)

Ez is érdekelhet

Télen-nyáron nélkülözhetetlen bulikellék: megtehetsz bármit, mert nem érzel semmit (x)

A szabadban töltött idő egészségre gyakorolt pozitív hatása minden multivitaminnál többet ér (x)

Meglepő fellépést vállalt Mező Misi: közel 600 fiatal énekelt vele (x)

7 dolog, ami károsítja, és ami védi az idegeinket (x)

beauty and style

A rövid dzseki az új divat: ilyen sokféleképpen viselheted »

Narancsbőrös a fenekük, mégis irtó dögösek: 5 híresség, akinek Photoshop nélkül hepehupás a bőre »

7 nyári ruhadarab, amit még nem kell elraknod: kora ősszel is szükséged lesz rájuk »

retikül.hu
Top olvasott cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

Lábadozás - mint a legtöbb magyar szó, ez is rögtön elárulja, mi a jelentése. Alig állunk a lábunkon, meg kell erősödnünk.

1. Ne most hozd be az elmulasztott bulikat!

Miért? Az alkohol megköti a C-vitamint, amire most szükséged van. És pótolnod kell az alvást, főleg, ha több napig lázasan feküdtél, vagy köhögtél éjjelente! A pálinka nagy mennyiségben nem fertőtlenít!

2. Szaunázz vagy gőzölj, ha erre nincs lehetőséged, inhalálj otthon meleg Salvus vízzel!

Miért? A vírusok még sokáig jelen lehetnek a szervezetedben, várva a kedvező alkalomra, amikor stresszes vagy gyenge vagy, de a meleget - mesterséges láz - nem szeretik. Ha van egy szabad órád, bújj be egy lepedő alá, két székre terítsd rá, mint a sátrat gyerekkorodban, és inhalálj egy párolgó gyógyvizes vagy pár csepp teafaolajos-vizes fazékkal.

3. Ne kezdj intenzív edzésbe!

Miért? A kimerítő edzés is stressz, és lehetőség a vírusoknak. A lábadozás alatt inkább könnyű séta, laza jóga javasolt. Ez kimondottan hasznos, növeli az immunvédekezésben részt vevő fehérvérsejtek számát.

4. Egyél természetes élőflórás joghurtot!

Miért? Segít kitakarítani a bélfalakra lerakódott nyálkát. A bélben zajlik immunfolyamataink nagy része, támogasd a hasznos bélbaktériumokat. De vigyázz, a túl sok tejtermék nyálkásít! A gyömbéres limonádé kiváló nyálkaoldó, és méregtelenít is!

5. Erősítsd az immunrendszeredet

Amíg nincs vége a járványnak, és bármikor találkozhatsz a vírussal, szedj heti egy tubus Oscillococcinum golyócskát!

6. Menj a napra!

Miért? Ez így tél végén javítja a közérzetedet, és a boldogság serkenti az immunműködést. Az immunrendszer lelkünk tükre. 15 perc a napon, ha minél nagyobb felületen ér a nap, gyorsan pótolja a hiányzó D-vitamint is!
Erősítsd a szervezetedet vastartalmú ételekkel és a felszívódást, beépülést támogató homeopátiás szerekkel!

A kockázatokról és a mellékhatásokról olvassa el a betegtájékoztatót, vagy kérdezze meg kezelőorvosát, gyógyszerészét!

Ezt is szeretjük