A mellrák-diagnózis nem a vég kezdete! Bizonyíték ez a kép

Brjeska Dóránál 2013. októberében diagnosztizáltak 4. stádiumú mellrákot. Azóta küzd és lelkesít.

Dilemma - Izgalmas témák, különböző nézőpontok a Femina új podcastjében.
Sóbors
Ez is érdekelhet
Retikül
Top olvasott cikkek

Október a mellrák elleni küzdelem hónapja. Brjeska Dórával 2014-ben már készítettünk interjút, melyet ide kattintva olvashatsz el. A 32 éves Dóra kálváriája nagyjából egy éve tart, hiszen 2013 októberében diagnosztizáltak nála mellrákot.

A fenti fotóval, illetve Füles Odú című blogjával arra szeretné felhívni a figyelmet, hogy a rák nem halálos ítélet, hogy ugyanúgy lehet élni vele, mint előtte, hogy nem teszi az embert élő halottá.

Mellrák Magyarországon

Hazánkban évente körülbelül öt-hatezer új mellrákos megbetegedést diagnosztizálnak és a statisztikák szerint nők esetében - a tüdő- és a vastagbélrák után -, ez a harmadik legtöbb halálesetért felelős daganattípus. Pedig az időben felismert mellrák jól gyógyítható.

Brjeska Dóra  üzenete

- Meg kell mutatnunk, hogy nem szabad félni a szűrővizsgálatoktól, érdemes időben elmenni rá, hiszen minél korábban fedezik fel a betegséget, annál jobban gyógyítható.

Legyőzték a mellrákot!

Lapozd át az alábbi galériát, ha kíváncsi vagy, Cynthia Nixon, Christina Applegate mellett kik azok a hírességek, akik sikeresen kigyógyultak a mellrákból!

Legyőzte a mellrákot a színésznő! Nyíltan beszélt a kálváriáról

Nézegess képeket!

Elolvasom
Te is tehetsz a mellrák ellen!

Az Estée Lauder vállalat a mellrákellenes küzdelem elindítójaként ma is összefogásra és cselekvésre szólítja fel a nőket, hiszen közös erővel sokkal többet tehetünk. Az Estée Lauder 2014-es mellrákellenes figyelemfelkeltő - BCA - kampánya a történetmesélés erejével szeretné elérni a nemzetközi összefogást, hogy a nők tudatában legyenek a szűrővizsgálatok fontosságának és a korai diagnózisnak.

A vállalat továbbra is kiemelt támogatója a nemzetközi kutatásoknak, a tájékoztatásnak és az orvosi ellátásnak. Az ehhez szükséges erőforrások érdekében a magyarországi Estée Lauder a BCA kampány termékeinek nettó árbevételéből származó összeg 50%-át a Mamma Egészségügyi Zrt. mellrák megelőzési program javára adományozza.

A termékek 2014. október 1-től kaphatóak az Estée Lauder szaküzletekben.

Hear Our Stories. Share Yours. - Hallgassa meg a történeteinket! Ossza meg a sajátját!

Bővebb információért látogass el a BCA kampány honlapjára, a kampány Facebook-, Twitter- vagy Instagram-oldalára, illetve YouTube csatornájára.
Ezt is szeretjük