A formájukat vesztett cicik 3 barátja
Kis odafigyeléssel valódi kebelcsoda lehetsz. Ápold a bőröd természetesen, hogy melleid sokáig fiatalok maradjanak.

Nyereményjáték

Nyerj egyéves előfizetést a BBC GoodFood gasztromagazinra, és ismerd meg a baconös brownie receptjét! (x)

Nyerj családi belépőt a szentendrei Skanzenbe: 2 darabot sorsolunk ki! (x)

Nyerj éves BBC History előfizetést! Az egyik legnépszerűbb történelmi magazin lehet a tiéd (x)

összesen 3 db játék
Ez is érdekelhet

Édes, gyümölcsös, és alig van benne kalória, így bűntudat nélkül fogyaszthatod ezt az italt (x)

Nyerd meg az 50x200 ezer forint egyikét gyermeked osztályának! (x)

Mitől alakulhat ki a mellrák, és hogyan előzhető meg? A szakértő tanácsai (x)

Pöttyös a csíkossal, rózsaszín a fémhatásúval? Mutatjuk, mit mivel párosíts az otthonodban (x)

Finn életérzés a legjobb finn ételekkel a Bartókon: régi Nokiák, pannukakku és igazi, finn kávé (x)

beauty and style

Csodásan bánik a testével a ducinak tartott balerina »

Skótkockás őszi körmök egyszerűen, 3 hétköznapi színnel »

Magas sarkú cipő pamutzoknival: egyre többen hordják így »

retikül.hu
Top lájkolt cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

A kerek, feszes cici minden nő vágyálma. Van, akinek megadta a természet, másoknak azonban oda kell figyelni rá, hogy ne ereszkedjen meg idő előtt. Bár maga a mell nem formálható, de rengeteg praktika áll rendelkezésedre, hogy megőrizd feszességét, ismerd meg az öt legjobbat. Hidd el, később hálás leszel magadnak, hogy most időt szentelsz nekik.

A női mell

A mell legnagyobb része zsír, melybe beágyazódnak a tejcsatornák. Alsó részén kötőszövet-szalagok találhatóak, melyek megtartják a mellet.

A húszas évek elejére kialakul a mell végleges formája, zsírállománya ezután már nem változik. Mérete változhat a menstruációs ciklustól függően, a termékeny időszakban, illetve a menzesz előtt megnő, feszesebb lesz, köszönhetően a hormonoknak, a menstruáció után viszont lelappad.

A terhesség alatt és természetesen a szoptatás időszakában ismét nagyobb lesz. Utána viszont formáját vesztheti, azonban ez egyáltalán nem törvényszerű.

Mit tehetsz?

Mint minden szépségápolással kapcsolatos dologra, a mellekre is igaz, hogy a rendszeresség alapfeltétele a feszesség megőrzésének. Talán először nehéz rávenni magad a mozgásra, vagy arra, hogy minden este ápold a neki megfelelő krémmel, de ha csak egyszer-egyszer foglalkozol velük, vagy éppen soha, az hamar meglátszik.

Finom olajok a bőrnek

A dekoltázs és a mellek bőre hamar megerszkedik. Egyrészt a bőr itt különösen vékony, kevés a faggyúmirigy, és a mellek le is húzzák. Ezért, elvileg, minden nap gondos ápolásban kellene részeltetni a területet, hogy ne veszítse el feszességét. A különböző krémek és olajok a bőrt kondícionálják, melynek jobb tartása lesz, de nem növelik a mellett. Ha egy krém ezt hirdeti, akkor valószínűleg olyan fitohormonokat tartalmaz, melyek beavatkoznak a hormonháztartásba.

A legjobb, és valószínűleg legolcsóbb, megoldás, ha természetes olajat használsz a cicik ápolásához. A szőlőmagolaj a leghatékonyabb bőrfeszesítők egyike, rendkívül értékes anyagokat tartalmaz. Megelőzi a bőr korai öregedését, képes a kollagénszöveteket regenerálni, növekedésüket stimulálni. Ez azért különösen fontos a mellek szempontjából, mert a természetes melltartóként funkcionáló kötőszövet-szalagok egyik fő alkotóeleme a kollagén. Esténként zuhanyzás után a még nedves bőrbe masszírozz egy kevés olajat, így jobban beszívódik. Ha nem felejted el, és rendszeresen ápolod olajjal a bőrödet, akkor már három hét után látványos változást tapasztalhatsz.

Ápoló pakolások

Nemcsak az arcnak, hanem a dekoltázsnak is szüksége van időről időre egy kis extra ápolásra, pakolások formájában. Különösen azért, mert míg az arcon nyugodtan használhatsz arcradírt, ez a melleken nem javallott. Éppen ezért a bőr hámlasztását itt házi pakolásokkal oldhatod meg a legjobban.

A legegyszerűbb, ha magas savtartalmú gyümölcsöket hívsz segítségül, akár magukban. Tisztítsd meg a bőrödet, majd töröld át egy kis érzékeny bőrre való tonikkal. Ezután vidd fel a pépesített vagy lereszelt gyümölcsöt. Ha bőröd hajlamos az irritációra, akkor keverj hozzá egy kevés natúr joghurtot. A legjobb hámlasztók: az alma, a mangó és a citrusfélék, de az utóbbiakat magukba ne használd, mert kicsíphetik a bőrödet.
A hámlasztó pakolásokat ne hagyd fent 10 percnél tovább a bőrön.

Tornával a feszes mellekért

A mell maga nem formálható semmilyen tornával, de ha zsírállomány alatt az izmok tónusosak és feszesek, akkor az a mell kinézetét is nagyban befolyásolja. A mellfejlesztő gyakorlatokat azonban nem szabad túlzásba vinni, mert ha nagyon megerősödik az izomzat, akkor úgy fogsz kinézni, mint egy díjbirkózó.
Ezt a kicsi edzést végezd hetente háromszor. Szükséged lesz két két kilós súlyzóra is, de ha ez nincs kéznél, akkor két másfél literes ásványvizes palack is megteszi, persze teletöltve.

A leghatásosabb gyakorlatok

  • A fekvőtámasznál sajnos nincs hatékonyabb gyakorlat, ezt nem úszhatod meg. De végezhetsz könnyített változatot, vagyis térdelj le, kulcsolva emeld fel a lábadat, majd nyomj tíz fekvőtámaszt. Pihenj egy kicsit, és ismételd háromszor.
  • Feküdj hanyatt, vedd a kezedbe a súlyzókat vagy palackokat, nyújtsd ki a kezed, és tárd szét a karjaidat. Négyszer tíz ismétlést végezz.
  • Fogd össze a súlyzókat, nyújtsd ki a kezed, és nyújtva vidd a fejed mögé, nem érintve a talajt, majd le a hasadhoz. Ebből is négyszer tízet végezz.
  • A súlyzókat továbbra is kézben tartva húzd a karodat a válladhoz úgy, hogy a tenyereid a lábad felé nézzenek. Nyújtsd ki a karjaidat, közben egymás felé fordítva a tenyereket, majd húzd vissza alapállásba. Ismételd tízszer, négy sorozatban.
  • Zárd a miniedzést újabb könnyített fekvőtámasszal. Ha megerősödtél átválthatsz normál fekvőtámaszra.
Blog.hu ajánló