Állítsd meg az öregedést!
Anti-aging
A legtöbb nő retteg az öregedéstől. A múló éveket azonban nem kell katasztrófaként felfogni, inkább tegyél róla, hogy megmaradjon a fiatalságod.

Nyereményjáték

Nyerj egyéves előfizetést a népszerű BBC History történelmi magazinra! (x)

Nyerj páros belépőt a novemberi Femina Klubra, ahol megtanítunk nemet mondani!

Nyerj Adrienne Feller kozmetikumokat Hollóházi Porcelán fülbevalóval! (x)

összesen 4 db játék
Ez is érdekelhet

Többé nem kell tisztogatni a csempék közti hézagot, sem más fugát (x)

Beindul a D-vitamin-termelődés, és javítja a közérzetet: töltődj fel bioszoláriummal télen is! (x)

Csak úgy versengenek érte az emberek! Hihetetlen, mit építenek a fővárosban (x)

5 kihagyhatatlan film, amit még premier előtt megnézhetsz! (x)

Schell Judit lerántja a leplet a férfi-nő kapcsolat titkairól - Megéri a múltba révedni? (x)

beauty and style

Nem is gondolnád, milyen nőies lehet a fekete rúzs! »

Béna szemöldök, remegős tusvonal: ez sül ki belőle, ha a pasid sminkel ki »

Csak úgy emlegetik: a pucér pasis kampány »

retikül.hu
Top lájkolt cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

Húsz éven át negyvennek maradni

Ha hagyod elmenni a liftet és helyette lépcsőzöl, nem csak fitt leszel, de minden megmászott emelet négy másodperccel meghosszabbítja az életedet. Ezt a baltimore-i egyetem kutatói állítják, és kiegészítik azzal a ténnyel, hogy az öregedési folyamatokat a kitartóan sportolók húsz éven keresztül lassíthatják. A gének ugyanis csupán egyharmad részben felelősek testi-fizikai adottságokért.

A maradék az életmód függvénye. Persze kezdőként sose mérd magad kidolgozott testű fenegyerekekhez. Az utolsó erőtartalékok felhasználása csak kárt okoz. A lényeg, hogy kezdj neki, élvezd ki, és ameddig tetszik, addig csináld.

Kétszer-háromszor tornázni hetente nagyszerű és éppen elegendő a fittséghez. A leghatásosabb akkor, ha a gyakorlatsort erőtréningből és kitartást igénylő feladatokból állítod össze.

Örökre megnyugodni!

A kínaiak azt tartják, hogy annyi idővel él tovább az ember, amennyi ideig levegőt vesz. Aki tehát nyugodtan, mélyeket lélegzik – és tudatosan elmélyül közben –, az meghosszabbítja életét. Hogyan lélegezz helyesen? Próbáld ki az autogén tréninget, a progresszív izomellazítás módszerét, a jógát, vagy más meditációs módszereket!

Energetizáló krémek

Az egyik legfontosabb bőrtápláló vitamin, az A-vitamin, a C-vitaminnal biztos, hogy öregedésgátló kombinációt alkot.

A tiszta A-vitamin (a retinol) gyorsítja a sejtosztódást, ellátja az új sejteket A-vitamin-savval, és erősíti a kötőszöveteket, ugyanúgy, ahogy a tiszta C-vitamin (vagyis L-aszkorbinsav). Mindkét vitamin halványítja a pigmentfoltokat, fiatalabbá varázsolja a bőrt.

Ezenkívül a C-vitamin gátolja a ráncképződést, megköti az agresszív szabad gyököket, amelyek megtámadják az egészséges bőrsejteket. A szabad gyökök az anyagcsere során kerülnek szervezetünkbe, és számuk tízévenként megduplázódik. Hatásukat napsugárzás, dohányzás, magas ózonértékek erősíthetik.

Ráncok és évek

  • 18–29 éves kor között a nők 44%-ának homlokán kialakul egy mély ránc.
  • 30–39 éves korban a hölgyek 56%-ának szemei között megjelenik egy mélyebb vonal.
  • 40 és 49 között már 75%-uknak ráncos a szemkörnyéke, 73%-uknak megereszkedett a felső szemhéja, 59%-uk pedig kis táskákat visel a szeme alatt.
  • 50 és 59 év között a nők 78%-a időskori bőrelszíneződést tapasztal magán, 65%-uk szeme sarkában szarkalábak jelennek meg és 60%-uk orra és szája között erős ráncok jelentkeznek.
  • 60 és 70 között 61%-uk úgy látja, hogy arca már nem ovális többé, vonásai elhalványodtak. 59%-uk ráncokat talál a szája körül.

Egyél a fiatalságért!

  • Fokhagymát, amely a véralkotórészeket rugalmasan tartja. Kapszula vagy tabletta formájában fogyassz napi 3x2 darabot több hónapon át.
  • Igyál zöld teát mindennap, mert csökkenti a vérnyomást és a koleszterinszintet, ugyanakkor segít a rák kialakulásának megelőzésésben. 4-5 csésze naponta és érezhető a hatás.
  • Igyál egy pohár bort vagy sört evés után. A jó alvás meghosszabbítja az életet, a kevés alkohol pedig megakadályozza a vértestecskékben a káros anyagok elraktározódását. 2 dl-nél ne igyál többet, mert akkor már több kárt okoz, mint amennyit használ.
  • Fogyassz omega-3 zsírsavakban gazdag olajokat (például halolajat): segít a depresszió lekűzdésében, és védi a szívet.

Ha többet szeretnél megtudni a szépségápolásról és az egészséges életmódról, akkor látogass el az Informed oldalára.

OLVASD EL EZT IS!

Blog.hu ajánló