Ezzel indítsd a napot, ha turbó tempóban akarsz fogyni: rostban, fehérjében gazdag reggelik a fogyókúrádhoz
Csak össze kell dobni őket.

Nyereményjáték

Nyerj egyéves előfizetést a népszerű BBC History történelmi magazinra! (x)

Nyerj páros belépőt a novemberi Femina Klubra, ahol megtanítunk nemet mondani!

Nyerj Adrienne Feller kozmetikumokat Hollóházi Porcelán fülbevalóval! (x)

összesen 4 db játék
Ez is érdekelhet

Többé nem kell tisztogatni a csempék közti hézagot, sem más fugát (x)

Beindul a D-vitamin-termelődés, és javítja a közérzetet: töltődj fel bioszoláriummal télen is! (x)

Csak úgy versengenek érte az emberek! Hihetetlen, mit építenek a fővárosban (x)

5 kihagyhatatlan film, amit még premier előtt megnézhetsz! (x)

Schell Judit lerántja a leplet a férfi-nő kapcsolat titkairól - Megéri a múltba révedni? (x)

beauty and style

A 79 éves Jane Fonda retus nélkül mutatta meg magát - Most is gyönyörű »

Képeken a H&M Erdem kollekciója! Csodás dizájner darabok »

Nem is gondolnád, milyen nőies lehet a fekete rúzs! »

retikül.hu
Top lájkolt cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

Amikor a diéta ideje alatt reggeliket válogatsz, nagyon fontos, hogy odafigyelj arra, hogy tényleg laktató ételek kerüljenek a tányérodra, hiszen a korai órákban elfogyasztott táplálék egész napra meghatározza a vércukorszint és az étvágy alakulását.

Ahhoz, hogy a farkaséhséget már ilyenkor megfékezd, érdemes olyan ételeket fogyasztani, melyek elnyújtottan biztosítják a jóllakottságot. Ebbe a kategóriába tartozik minden, amiben sok-sok rost vagy minőségi fehérje található. Mutatunk néhány tökéletes diétás reggelit, amiben ezeket megtalálod!

Ötletek a diétás reggelihez

Magas rosttartalommal rendelkeznek a gyümölcsök, a zöldségek és a teljes kiőrlésű gabonafélék, így érdemes ezekből legalább egyfélét enni minden reggel. A rostokat fehérjékkel egészítheted ki, például tojás, tejtermékek vagy chiamag formájában.

Blog.hu ajánló