Ezzel indítsd a napot, ha turbó tempóban akarsz fogyni: rostban, fehérjében gazdag reggelik a fogyókúrádhoz

Csak össze kell dobni őket.

gyumolcsos zabkasa

Nyereményjáték

Nyerd meg Sákovics Diana Hol rontom el? című pszichológiai könyvének dedikált példányát!

Nyerj párkapcsolati útikalauzt! A Szexbolondok illemtana című könyvet a szabad szerelem híveinek írták

Nyerj Hírhedt diktátorok asszonyai című történelmi könyvet!

összesen 3 db játék

Ez is érdekelhet

Külföldre készülsz nyáron? Ennél egyszerűbben nem utazol Budapestről - Olvasd el, melyik úti célokra érvényes (x)

Lakást hónapokig, hitelt csak napokig keresnek, pedig életre szóló döntés (x)

Mi mulasztja el hatékonyan a hasmenést? - Ezek a leggyakoribb módszerek (x)

Így jutott munkanélküliségtől a menő vállalkozásig két fiatal: csak 3 dolog kellett hozzá - Így csinálták (x)

Imádni fogja a sportot és a mozgást, ha így foglalkoznak vele - Egyetlen dolog kell, hogy megszeresse (x)

beauty and style

retikül.hu

Top lájkolt cikkek

bmi kalkulátor

nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

Amikor a diéta ideje alatt reggeliket válogatsz, nagyon fontos, hogy odafigyelj arra, hogy tényleg laktató ételek kerüljenek a tányérodra, hiszen a korai órákban elfogyasztott táplálék egész napra meghatározza a vércukorszint és az étvágy alakulását.

Ahhoz, hogy a farkaséhséget már ilyenkor megfékezd, érdemes olyan ételeket fogyasztani, melyek elnyújtottan biztosítják a jóllakottságot. Ebbe a kategóriába tartozik minden, amiben sok-sok rost vagy minőségi fehérje található. Mutatunk néhány tökéletes diétás reggelit, amiben ezeket megtalálod!

Ötletek a diétás reggelihez

Magas rosttartalommal rendelkeznek a gyümölcsök, a zöldségek és a teljes kiőrlésű gabonafélék, így érdemes ezekből legalább egyfélét enni minden reggel. A rostokat fehérjékkel egészítheted ki, például tojás, tejtermékek vagy chiamag formájában.