Ülőmunkát végzel? 6 apró ötlet, ami segít, hogy többet mozogj
A munka utáni kávézós trécselés lehet akár közös sport is. De van még néhány ötletünk.

Dia


                        	Kelj fel tíz perccel korábban, és belefér a reggeledbe egy rövid torna, néhány nyújtó gyakorlattal. Hidd el, pár nap alatt megszereted, és már hiányozni fog, ha kimarad.

Kelj fel tíz perccel korábban, és belefér a reggeledbe egy rövid torna, néhány nyújtó gyakorlattal. Hidd el, pár nap alatt megszereted, és már hiányozni fog, ha kimarad.

Dia

	Ha busszal vagy metróval utazol, ne ülj le menet közben. Ha belegondolsz, egész nap az íróasztalnál ülsz - valószínűleg csak megszokásból foglalsz helyet utazás közben.

Ha busszal vagy metróval utazol, ne ülj le menet közben. Ha belegondolsz, egész nap az íróasztalnál ülsz - valószínűleg csak megszokásból foglalsz helyet utazás közben.

Dia

	Amennyiben autóval jársz munkába, parkolj kicsit messzebb, mint szoktál, és sétálj pár percet reggel-este.

Amennyiben autóval jársz munkába, parkolj kicsit messzebb, mint szoktál, és sétálj pár percet reggel-este.

Dia


                        	A tízóraidat vagy az ebéd utáni kávédat ne az íróasztal mellett fogyaszd el. Inkább tégy egy kört, és a szabad levegőn sétálj közben egy kicsit.

A tízóraidat vagy az ebéd utáni kávédat ne az íróasztal mellett fogyaszd el. Inkább tégy egy kört, és a szabad levegőn sétálj közben egy kicsit.

Dia

	Ne tegyél az íróasztalodra egy nagy palack vizet, inkább használj kétdecis poharat. Így, ha kifogyott, máris felkelhetsz, hogy tölts magadnak.

Ne tegyél az íróasztalodra egy nagy palack vizet, inkább használj kétdecis poharat. Így, ha kifogyott, máris felkelhetsz, hogy tölts magadnak.

Dia

	Munka után még beülsz valahová a barátokkal vagy a kollégákkal? Változtassatok a szokásokon, és menjetek inkább közösen sportolni!

Munka után még beülsz valahová a barátokkal vagy a kollégákkal? Változtassatok a szokásokon, és menjetek inkább közösen sportolni!

Blog.hu ajánló
Fotó: