Este tör rád a nassolási vágy? Szüntesd meg egy gombnyomással
Egyszerűen helyezd az ujjad a távirányító kikapcsoló gombjára, ha súlyproblémáid vannak.

Nyereményjáték

Nyerj családi belépőt a szentendrei Skanzenbe: 2 darabot sorsolunk ki! (x)

Nyerj páros belépőt az októberi Femina Klubra, ahol eláruljuk a sikeres karrierváltás titkát!

Nyerj éves BBC History előfizetést! Az egyik legnépszerűbb történelmi magazin lehet a tiéd (x)

összesen 4 db játék
Ez is érdekelhet

Finn életérzés a legjobb finn ételekkel a Bartókon: régi Nokiák, pannukakku és igazi, finn kávé (x)

Ősszel még jobb a Balatonra menni? Nincs tömeg, és rejtett kincseket rejteget a vidék (x)

Házilag is enyhíthetők a pollenallergia tünetei - Mutatjuk a leghatékonyabb módszereket (x)

Megvannak a 2017-es ősz divatszínei: gyönyörű színek jönnek, bár a szürke még marad picit

Mivel foglalkozzon a gyerek iskola után? Mutatunk pár hasznos kikapcsolódást a kicsiknek

beauty and style

Házi fátyolmaszk rizspapírból: simább, ragyogóbb bőr, pillanatok alatt »

Ha így teszel, alapozó nélkül is ragyogni fog a bőröd! Tippek egy őszinte szépségbloggertől »

Tökéletesíti a bőrt, fent tartja a festéket: sminkalap készítése pár lépésben »

retikül.hu
Top lájkolt cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

Egyfelől nem szerencsés, ha egész nap éhezel, és a főétkezést az esti órákra tartogatod. De nem csupán ez állhat a késői evés hátterében.

A esti televízió-nézés felborítja a cirkadián ritmust, és éhség kialakulásához vezet.

Mennyit tévézel naponta?

Egy 2013-mas felmérés tanúsága szerint az átlag magyar napi öt órát tölt a készülék előtt, ennek jelentős hányadát munka vagy iskola után, az esti órákban.

A lefekvést megelőző időszakban azonban a tévénézés összezavarhatja a szervezet hormontermelését. A csökkenő melatoninszint egyfelől megnehezíti az elalvást, másfelől növeli a nassolási vágyat. Szervezeted cirkadián ritmusát a mesterséges fény ily módon felborítja, növeli az éhségérzetet.

Kapcsold ki, ha fogyni akarsz!

Azáltal, hogy este megnyomod a távirányítón a kikapcsolás gombot - esetleg be sem kapcsolod a készüléket -, egyfelől máris több időd jut a szeretteidre, másfelől kisebb eséllyel tör rád a nassolási vágy, vagyis kevésbé kell aggódnod a plusz kilók miatt. A lefekvést megelőző időszakot inkább beszélgetéssel vagy zenehallgatással töltsd.

Diétás nassolnivalók?

Ha nem bírod nassolás nélkül, lapozd át az alábbi galériát, és válogass a diétás csemegék között.

Blog.hu ajánló