Minden idők 6 legjobb zsírégető tippje
Hatékony tippjeinkkel nemcsak eredményesebb lesz a fogyókúrád, de a koplalást és a jojó-hatást is elfelejtheted!

Nyereményjáték

Nyerj egyéves előfizetést a népszerű BBC History történelmi magazinra! (x)

Nyerj páros belépőt a novemberi Femina Klubra, ahol megtanítunk nemet mondani!

Nyerj Adrienne Feller kozmetikumokat Hollóházi Porcelán fülbevalóval! (x)

összesen 4 db játék
Ez is érdekelhet

Kiegyensúlyozott otthonod lehet egyetlen kiegészítőtől - A titok a színben és mintában van (x)

16 ezer magnókazettát gyűjtöttek, és valami elképesztőt csinálnak belőle – Ettől leesik az állad! (x)

Tökéletesen hullámos hajad lesz 15 perc alatt, ha így göndöríted be (x)

Többé nem kell tisztogatni a csempék közti hézagot, sem más fugát (x)

Kocsis Korinna szupermodell elárulta mindig gyönyörű barna bőrének titkát (x)

beauty and style

5 divatos kabátfazon, ami karcsúsít, és elfedi a pocakot »

Tüntesd el a mitesszereket egy fogkefével - Gyors és hatásos trükk »

Bundás, meleg szobacsizma házilag, varrás nélkül - Imádni fogod! »

retikül.hu
Top lájkolt cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

Ha elhatároztad, hogy belevágsz a fogyókúrába, nem árt, ha van a tarsolyodban néhány praktikus és könnyen kivitelezhető praktika, mellyel megkönnyítheted a súlyvesztést, és látványosabbá teheted az eredményt.

A legjobbak közül válogattunk ki hat bevált módszert - minél többet kipróbálsz közülük, annál nagyobb lesz az esélyed a sikerre. Sőt, akkor se hagyd őket figyelmen kívül, ha épp nem fogyózol, a helyes, egészséges táplálkozás ugyanis nem diétafüggő.

1. Első a folyadék!

A megfelelő folyadékmennyiség elfogyasztását nem lehet elégszer hangsúlyozni. Amellett azonban, hogy elengedhetetlen a megfelelő anyagcsere-működéshez, a szervezet méregtelenítéséhez és az emésztés normalizálásához, fontos tulajdonsága, hogy eltelít, így segíthet, ha éhesnek érzed magad. Sőt, legtöbbször az éhségérzet nem jelent többet, mint egyfajta jelzést arra vonatkozóan, hogy a szervezet dehidratált. Így, ha némi mocorgást érzel a pocakodban, elsőként igyál egy nagy pohár vizet, és csak azután gondolj szilárd táplálékra, ha 10-15 perc elteltével is éhes maradsz.

2. Egészséges nassok

Nassolni a fogyókúra idején nem tilos, sőt, kell is - ha ugyanis rendszeresen eszel, nemcsak anyagcsere-működésedet élénkíted fel, de vércukorszintedet is szabályozod, így elkerülheted a hirtelen fellépő éhségérzetet, illetve egész napra ellátod energiával szervezeted. Fontos azonban, hogy kizárólag egészséges, fehérjében és rostban gazdag nassolnivalókat fogyassz. Ide tartozik a sózatlan, natúr dió, a mogyoró, a tökmag, a napraforgómag, a kefir vagy a joghurt, de a zöldségek és gyümölcsök közül is választhatsz, például répát, zellert, káposztát, almát, körtét vagy épp grépfrútot.

3. Szűkítsd a gyomrod!

A képlet igen egyszerű: ha gyomrod összeszűkül, nem kívánsz majd olyat sokat enni. Szerencsére, hogy ezt elérd, még csak nem is kell orvosi köpenyekre és műtőre gondolnod.

Hogy gyomrod egészséges mértékben összeszűküljön, a legfontosabb a fokozatosság. Csökkentsd napról napra az ételek mennyiségét - az is segít, ha a nap folyamán a reggelitől a vacsora felé haladva egyre kevesebbet eszel -, és nagyon ügyelj arra, hogy soha ne egyél egyszerre nagyobb adagokat. Ha úgy érzed, kezdesz jóllakni, hagyd abba a falatozást - a telítettségérzet ugyanis csak 10-15 perc elteltével alakul ki.

4. Reggelizz, mint egy király!

Mindig a reggelid legyen a leggazdagabb és a legtáplálóbb, az ebéd könnyű és kíméletes, vacsorára pedig egyáltalán ne fogyassz nehéz ételt - a legjobb, ha este hat-hét óra után már semmit nem eszel, legfeljebb egy-egy gyümölcsöt vagy zöldséget, ha nagyon megéheznél. Hogy egész délelőttre biztosítsd a szervezeted számára szükséges energiamennyiséget, illetve a telítettségérzetet, fogyassz teljes értékű müzlit zsírszegény, natúr joghurttal, de kitűnő választás a turmix, illetve a gyümölcsös zabkása is.

5. Növeld a zöldségmennyiséget!

Ha eddig a zöldség csupán a köret, esetleg a savanyúság vagy a saláta funkcióját töltötte be, itt az ideje, hogy újíts egy kicsit, és elfoglalja az előkelő főétel helyét. Emésztésed és bélrendszered egészsége érdekében ugyanis fontos, hogy elegendő mennyiségű rostban gazdag zöldséget fogyassz.

Ha ragaszkodsz a hagyományos ízekhez, ránts ki karfiolt, vagy épp készíts pörköltet gombából. Ami pedig a tévénézési szokásaidat illeti: ne egy tál pattogatott kukoricát vegyél az öledbe - inkább szeletelj fel, vagy reszelj le egy kis almát, répát vagy uborkát.

6. Elő a kistányérral!

A többször kevesebb elve minden szempontból ideális. Egyrészről folyamatosan tápanyaghoz jut a szervezet, másrészről állandó munkában van, hogy feldolgozza azt, ezáltal kalóriát éget megállás nélkül. Harmadrészt pedig mindig megvan a kellemes teltségérzet, ezért jóval kevesebbel is beéri a gyomor a következő étkezésnél. Azonban ez sem jelent egész napon át tartó falatozást, csupán öt-hat étkezést. A kis adagok kiméréséhez pedig a legegyszerűbb, ha kistányért használsz. Amit arra kényelmesen rá tudsz pakolni - természetesen egészséges ételekről van szó -, azt nyugodt szívvel elfogyaszthatod. Nem beszélve arról, hogy a kistányérra pakolva többnek látszik az étel - ha pedig elégedett vagy a látvánnyal, hála a pszichológiának, gyomrod is elégedett lesz.

OLVASD EL EZT IS!

no has ezdes
  • villámdiéták
  • villámdiéta mintaétrend

Tüntesd el az úszógumit 2 hét alatt!

kivi vitamin
  • c-vitamin
  • fogyasztó praktikák

A legerősebb zsírégető vitamin

Blog.hu ajánló