A végleges fogyás titka: kronodiéta
Adj le heti 2 kilót!
Ha a megfelelő időben megfelelő táplálékot fogyasztasz, lemondás nélkül fogyhatsz. Így csináld!

Nyereményjáték

Nyerj páros belépőt egy felejthetetlen talkshow-ra az ország Janka nénijével! (x)

Nyerj kényeztető, masszázs-wellness élménycsomagot 2 fő részére, Bükfürdőre! (x)

Nyerj prémium öregedésgátló arcszérumot, és búcsúzz el a ráncoktól! (x)

összesen 7 db játék
Ez is érdekelhet

Ilyen, amikor a klasszikus balett breaktánccal keveredik: ezt neked is látnod kell (x)

Tökéletesen tiszta lesz az otthonod, és alig kell érte tenned: csak 3 dolog kell hozzá (x)

Különleges ereje van az itteni gyógyvíznek: véletlenül fedezték fel helyiek a '60-as években (x)

Pataki Zita és férje különleges masszázzsal csillapítják a stresszt, naponta többször is (x)

Akciósan csaphatsz le a gyerek karácsonyi ajándékára, ha figyelsz néhány apróságra (x)

beauty and style

Csodásan ragyogó bőr ráncok és száraz foltok nélkül: narancsos arcpakolás házilag »

Gwen Stefani arca nemcsak a retustól olyan művi: szörnyű, mit tett magával a 48 éves énekesnő »

Egy nő a fejére műttette az Insta-filtert: mégsem lett sokkal szebb, mint volt »

retikül.hu
Top lájkolt cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

Ha eleged van a jojó-effektusból, és azt szeretnéd, hogy a keserves munkával leadott kilók végre ne térjenek vissza, fontos tudnod, hogy a megoldást a rendszeres étkezés jelenti. Nem sok értelme van hosszú ideig éheztetned magad, hogy utána a farkaséhségtől hajtva kétszer annyi ételt pusztíts el, mint amennyit egyébként ennél. Ennyivel azonban még nem megoldott a nők ezrei által átkozott probléma, van ugyanis még egy trükk: nem mindegy, mikor mit eszel. A kronodiéta is ezt veszi alapul.

Hogy működik a kronodiéta?

A kronodiéta lényege, hogy mindig annyi energiát vigyél be szervezetedbe, amennyire szükséged van, illetve amennyit a nap hátralévő részében el tudsz majd égetni. Ezt a következő egyszerű példa is szemlélteti: nem biztos, hogy a munkaidő utáni beszélgetés során a barátnőddel szükséged van egy csokitorta kalóriamennyiségére, ugyanakkor egy igazán telezsúfolt munkanapot sem fogsz tudni lehúzni, ha előtte egyetlen müzliszelet volt az összes energiaforrásod.

Mikor mit egyél?

Reggel 6 és 9 óra között

A reggeli a nap egyik legfontosabb étkezése. Ha kell, ébredj korábban, vásárolj be előző nap, de ne reménykedj abban, hogy szervezeted nem bosszulja meg, ha egy egész délelőttön át üzemanyag nélkül hajtod. A legjobb, ha reggelire fehérjét fogyasztasz, például tojást, de az olyan élelmiszerek is szóba jöhetnek, mint a gabonafélék, a tejtermékek és a gyümölcsök.

Délelőtt 10 óra körül

Ha úgy érzed, kibírod még délig, a tízórait akár ki is hagyhatod, de, ha mégis ennél valamit, válassz egy könnyű joghurtot vagy valamilyen szénhidrátforrást, például teljes kiőrlésű péksüteményt.

Dél és 2 óra között

Szakíts időt az ebédre, ha nem szeretnél a fentebb vázolt farkaséhség csapdájába esni. Ha olthatatlan vágyat érzel valamilyen zsírosabb, nehéz étel iránt, akkor azt most fogyaszd el, elvégre ez a nap legfőbb étkezése. Persze, ha fogyni szeretnél, akkor jobb, ha egy könnyű húsfélét, esetleg halat választasz. Mindenképpen egyél valamilyen zöldséget is, hogy pótold szervezeted vitaminkészleteit.

Fél 5 körül

A bűnözés ideje. Ha követted az étrendet, akkor most nem áll fenn a veszélye, hogy korgó gyomrodat cukorbombákkal töltsd fel, ugyanakkor még van idő estig, hogy lebontsd az elfogyasztott ételt, ezért uzsonnaidőben megengedett egy kicsit nassolni. Azért nem kell rögtön nekiesni a somlói galuskának, egyél inkább egy banánt vagy egy kis ananászt.

Délután 5 és 8 óra között

Vacsoraidő. Este hét után a szervezeted már nehezebben bontja le a táplálékot, ezért próbálj meg addigra megvacsorázni, nyolc után azonban már semmiképpen ne egyél. Vannak heroikus fogyókúrázók, akik képesek teljesen kihagyni a vacsorát, ilyenkor azonban fennáll a veszélye, hogy reggelre úgy leesik a vércukorszinted, hogy a hűtőszekrény teljes tartalmát képes lennél eltüntetni. Ugyanez lehet az eredménye annak, ha nehéz, zsíros ételt vacsorázol, ráadásul még aludni sem fogsz tudni. A legjobb, ha egy könnyű salátával zárod a napot.

A megfelelő anyagcsere kulcskérdés

A rendszeres időközönként bevitt táplálék az optimális anyagcsere-működéshez is hozzájárul. Nézd meg videónkat, és tudd meg, még mit tehetsz érte!

Mintanap

Reggeli: egy-két szelet barnakenyér fűszeres túróval, egy bögre zöld tea.
Tízórai: 2 dl natúr, zsírszegény joghurt.
Ebéd: 20 dkg grillezett csirkemell tetszőleges mennyiségű zöldsalátával, fűszeres olívaolajjal.
Uzsonna: egy banán.
Vacsora: görög saláta tetszőleges mennyiségben.

OLVASD EL EZT IS!

cambridge dieta
  • villámdiéták
  • villámdiéta mintaétrend

Heti 2 kiló mínusz a Cambridge-diétával

citromos viz
  • villámdiéták
  • karcsúsító ital

Adj le heti 1 kilót citromlével!

Blog.hu ajánló