20 nap alatt 10 kiló mínusz az á la carte diétával
Egyél, amit szeretnél
Alakítsd te magad a fogyókúrádat! Semmi kötöttség, semmi határidő, csak látványos végeredmény!

Nyereményjáték

Nyerj egyéves előfizetést a népszerű BBC History történelmi magazinra! (x)

Nyerj páros belépőt a novemberi Femina Klubra, ahol megtanítunk nemet mondani!

Nyerj Adrienne Feller kozmetikumokat Hollóházi Porcelán fülbevalóval! (x)

összesen 4 db játék
Ez is érdekelhet

Többé nem kell tisztogatni a csempék közti hézagot, sem más fugát (x)

Kocsis Korinna szupermodell elárulta mindig gyönyörű barna bőrének titkát (x)

Csak úgy versengenek érte az emberek! Hihetetlen, mit építenek a fővárosban (x)

5 kihagyhatatlan film, amit még premier előtt megnézhetsz! (x)

Schell Judit lerántja a leplet a férfi-nő kapcsolat titkairól - Megéri a múltba révedni? (x)

beauty and style

A világ legjobb esküvői fotói: nem hagyományosak, de tele vannak élettel »

A leggyakoribb sminkhibák magyar bloggertől - Kerüld el a maszkhatást! »

Rémisztően jó körömminták Halloweenra: nagy sikert arathatsz velük »

retikül.hu
Top lájkolt cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

Rövid idő alatt látványos fogyást elérni nem egyszerű mutatvány, ráadásul a koplalás gondolata valószínűleg téged is elbizonytalanít már a kezdetek kezdetén.

Pontosan ennek a félelemnek a leküzdésében segít az á la carte fogyókúrás módszer, amelynek titka abban rejlik, hogy te magad alakítod a fogyókúrád időtartamát és étrendjét. Semmi kötöttség, semmi határidő, az á la carte diétában te magad lehetsz a saját dietetikusod.

Erre ügyelj!

Ebben a diétában szinte tilos a szénhidrátok - cukor és keményítők - fogyasztása, viszont az étrend bőségesen tartalmaz vitális anyagokat és rostos zöldségeket, valamint értékes fehérjét és zsírsavakat hordozó élelmiszereket, amelyek tartósan laktatnak és elősegítik, hogy könnyebben megszabadulhass a felesleges kilóktól.

Persze önmagában korántsem elég, hogy az előírt étrendet betartod. Fontos, hogy hidratáld a szervezeted, vagyis óránként meg kell innod egy pohár vizet. Kerüld a kávé és a fekete tea fogyasztását, helyettük készíts gyógynövényes teákat, ezek ugyanis szintén segítik a kiválasztást, ezáltal pedig a fogyási folyamatot.

Mintaétrend

Azzal, hogy te magad döntesz a diéta időtartamáról, magad határozod meg azt is, hogy hány kilótól szeretnél megszabadulni. Három nap alatt nagyjából 2 kiló felesleget tüntethetsz el a diéta segítségével, 10 nap alatt ötöt, míg húsz nap alatt 10 kilónak inthetsz örökre búcsút.

3 napos diéta

A három napos fogyókúra esetén, vagy a diéta 1-3. napján az alábbi ételekből kombináld össze az étrendedet:

Reggelire: 10 dkg túró, 2 evőkanál hámozott tök- vagy napraforgómag, zöldfűszerek.

Ebédre: 15 dkg grillezett vagy főtt csirkemell, vagy grillezett pulykaszelet, 10 dkg füstölt lazac olaj nélkül, 12 dkg aszpikos hering vagy 10 dkg pácolt heringfilé, 10 dkg tetszés szerinti párolt zöldség.

Vacsorára: 10 dkg túró, 2 nagy adag nyers saláta, kávéskanál hidegen sajtolt olívaolaj és tetszés szerint citromlé vagy ecet.

Fontos!
A diétát legfeljebb húsz napig tarthatod. Az adagok kiméréséhez használj 2 dl-es bögrét. A diétát várandós és szoptatós kismamák, tinédzserek, valamint daganatos és emésztőszervi megbetegedésben szenvedők nem alkalmazhatják. Mielőtt elkezdenéd a diétát, kérd ki háziorvosod véleményét.

10 napos diéta

Öt napos fogyókúra esetén, vagy a diéta 4-10. napján az alábbi ételekből kombináld össze az étrendedet.

Reggelire: 7 dkg nagyon sovány főtt sonka, 5 dkg túró vagy krémtúró, 6 dkg kemény sajt, 4 dkg teljes kiőrlésű kenyér vagy zsemle, 6 db teljes kiőrlésű keksz, 3 dkg teljes kiőrlésű gabonapehely, 2 dl ivótej, 1 evőkanál csonthéjas vagy magvak.

Ebédre: 12 dkg szárnyashús-szelet: csirke, gyöngytyúk, pulyka, 10 dkg sovány bélszín- vagy hátszínszelet, 10 dkg szárnyashús-kocsonya, 15 dkg halfilé, lazac, tőkehal, sügér, 50 dkg tetszés szerinti zöldségféle gőzben vagy kevés zsiradékon megpárolva, 4 dkg rizs, 15 dkg héjában sült burgonya.

Vacsorára: 5 dkg túró vagy krémtúró, 4 dkg félkemény vagy lágy sajt, 2 közepes alma vagy nagy kivi, 6 db teljes kiőrlésű keksz, 1 pohár joghurt vagy 2 dl író, maréknyi friss zöldségcsíra, 3 kávéskanál hidegen sajtolt olívaolaj.

Az 5. és 8. napon még 1-1 tojást is elfogyaszthatsz.

Csak természetesen!

Ha szeretnéd meggyorsítani a fogyást, de nem szeretnél mesterséges szerekért nyúlni, próbáld ki a természetes karcsúsítókat!

20 napos diéta

Tíz napos fogyókúra esetén vagy a diéta 11-20. napján az alábbi ételekből kombináld össze az étrendedet:

Reggelire: 7 dkg nagyon sovány főtt sonka, 5 dkg zsírmentes szárított sonka, 5 dkg félkemény vagy lágy sajt, 6 dkg kemény sajt, 30 dkg friss gyümölcs, 4 dkg teljes kiőrlésű kenyér vagy zsemle, 5 db teljes kiőrlésű keksz, 3 dkg teljes kiőrlésű gabonapehely.

Ebédre: 12 dkg hússzelet: csirke, pulyka, borjú, sertés, 10 dkg sovány hátszín- vagy bélszínszelet, 10 dkg szárnyashús-virsli, vagy aszpikos szárnyashús, 15 dkg halfilé: lazac, tőkehal, sügér, 15 dkg rákhús, 30-40 dkg tetszés szerinti párolt zöldségféle gőzben vagy kevés zsiradékon párolva, 3 dkg előfőzött rizs, 15 dkg burgonya.

Vacsorára: 5 dkg túró vagy krémtúró, 5 dkg ricotta túró, 20 dkg nyers zöldség és leveles saláta, 4 dkg teljes kiőrlésű kenyér vagy zsemle, 5 db teljes kiőrlésű keksz.

Cikkünk a Nagy Fogyikönyv alapján készült.

OLVASD EL EZT IS!

no zoldseg1
  • +15 kiló
  • mintaétrend a tartós fogyásért

Így szállj szembe a zsírsejtekkel!

Blog.hu ajánló