Szebb, mint valaha! Íme, Julia Roberts mélyen kivágott estélyiben
Julia Roberts a Lancôme új illatát mesés fehér estélyiben reklámozza - legalább tíz évet letagadhatna.
Julia Robertsre sokan még mindig a Micsoda nő! című, mára klasszikussá vált filmből emlékeznek, holott 22 év telt el azóta.
Mégis úgy tűnik azonban, hogy a háromgyerekes sztáranyuka felett megállt az idő - legalábbis a róla készült legfrissebb felvételek tnúbizonysága szerint.
Lancôme
Holott már 44 éves, korából legalább tíz évet letagadhatna. Remek génekkel rendelkezik: karcsú alakját máig sikerült megőriznie, arca pedig szép és kisimult.
Ő lett a Lancôme legújabb illatának arca: a La Vie Est Belle nevet viselő parfüm reklámfilmjében egy álomszép fehér ruhában látható, amelynek háta mélyen kivágott, de szoknyarésze is merészen felsliccelt.
A hirdetésben igazi dívaként lép be az emberekkel zsúfolt terembe, ahol rögtön kitűnik a tömegből. Tündöklő szépségét látva azonban felmerül bennünk a gyanú, nem is alaptalanul, hogy vajon a készítők nem segítettek-e rá mesterséges módon, hogy a kívánt eredményt elérjék.
És valóban, maga a L'Oreal, a Lancôme anyavállalata is elismerte, hogy a látványra egy kis digitális utómunkával segítettek rá. Akárhogy is, a végeredmény önmagáért beszél, és a színésznőtől senki nem vitathatja el, hogy 40 felett is kirobbanó formában van.
Gyümölcsös illat
A kisfilmet egyébként Tarsem Singh, indiai filmrendező jegyzi, akinek olyan nagyszabású produkciókat köszönhet a szakma, mint például az idén bemutatott Tükröm, tükröm, a Halhatatlanok vagy a különös képi világgal bíró Zuhanás.
A barna szépséget nem először láthatjuk ebben a szerepben, hiszen 2010 óta látja el a Lancôme nagyköveti posztját, ugyanakkor ez az első hasonló jellegű kampánya a francia céggel.
Az anyaság kihívásai cukormáz nélkül
A Femina Klub júniusi vendége Ráskó Eszter humorista lesz, akivel Szily Nóra, az estek háziasszonya többek között az anyaság és a nőiség kihívásairól beszélget. Vajon létezik-e recept a gyerekneveléshez? Miért olyan káros a tökéletes anya mítosza? Hogyan lehet az önazonosság és az önfelvállalás révén a nőknek felvértezni magukat a 21. századi normákkal szemben?
További részletek: femina.hu/feminaklub
Jegyek kizárólag online érhetőek el, korlátozott számban.
Időpont: 2024. június 3. 18 óra
Helyszín: Thália Színház
Promóció
A parfüm alapvetőleg gyümölcsös jellegű, megtalálható benne többek között a feketeribizli és a körte aromája, némi vaníliával és édes mandulával vegyítve.