Háborognak a szülők! Túl szexire sikeredett Beyoncé reklámfilmje

Beyoncé új parfümjét egy meglehetősen erotikus kisfilmmel reklámozza.

Dilemma - Izgalmas témák, különböző nézőpontok a Femina új podcastjében.
Sóbors
Ez is érdekelhet
Retikül
Top olvasott cikkek

Beyoncé kétségkívül korunk egyik legnépszerűbb énekesnője, aki amellett, hogy remek hanggal rendelkezik, igazi hús-vér nő.

A 29 éves sztár láthatóan nem kínozza magát őrült fogyókúrákkal, ezért gömbölyödik itt-ott.

Nem merészebb, mint máskor

Ő azonban büszkén és magabiztosan vállalja domborulatait a nagyközönség előtt, legyen szó akár egy videoklipről, akár egy színpadi fellépésről.

Éppen ezért nem meglepő, hogy első parfümjét hasonló stílusban kívánták reklámozni a forgalmazók - ennek azonban nem igazán örültek a brit tévénézők, különösen a kisgyerekes szülők.

Tény, a Heat - azaz hőség - névre keresztelt illathoz készült kisfilmben Beyoncé meglehetősen lenge öltözékben vonaglik, sőt, egyes részeknél egyáltalán nem visel ruhát.

Ugyanakkor a reklámfilm nem lett merészebb, mint bármelyik zenei videoklip, hiszen Beyoncétől Shakirán át Lady GaGáig manapság egyáltalán nem meglepő a tabukat döntögető előadás.

Csak este adják le

Mindenesetre ez a felháborodott nézőket egyáltalán nem érdekelte, így egymás után tettek panaszt az ORTT brit megfelelőjénél, mondván, egy ilyesfajta szexuális töltetű reklámnak nincs helye a tévé képernyőjén matinéidőben.

És ahogy az a szigetországban lenni szokott, kellő komolysággal ki is vizsgálták az ügyet, melynek értelmében mostantól csak este fél nyolc után csábíthatja Beyoncé parfümvásárlásra a tévé előtt punnyadó briteket.

- Bár arra a megállapításra jutottunk, hogy a reklám nem hat károsítólag sem a felnőttekre, sem a gyerekekre, tekintetbe véve Beyoncé szexuálisan provokáló mozdulatait, valamint a kamerabeállításokat, melyek a dekoltázsára fókuszáltak, úgy döntöttünk, hogy a reklám nem ajánlott a fiatal nézők számára - állt az indoklásban.

Az anyaság kihívásai cukormáz nélkül

A Femina Klub júniusi vendége Ráskó Eszter humorista lesz, akivel Szily Nóra, az estek háziasszonya többek között az anyaság és a nőiség kihívásairól beszélget. Vajon létezik-e recept a gyerekneveléshez? Miért olyan káros a tökéletes anya mítosza? Hogyan lehet az önazonosság és az önfelvállalás révén a nőknek felvértezni magukat a 21. századi normákkal szemben?

További részletek: femina.hu/feminaklub

Jegyek kizárólag online érhetőek el, korlátozott számban.

Időpont: 2024. június 3. 18 óra

Helyszín: Thália Színház

Promóció

Beyoncé egyébként szédületes zenei karrierje mellett az utóbbi időben a divat világa felé is kacsintgatott - reklámjai és egyéb, a nevével fémjelzett termékek révén tavaly az Egyesült Államok második legjobban kereső női híressége volt, csak Oprah előzte meg.

Ezt is szeretjük