Szexi képsorozatban pózolt David Beckham
David Beckham brazil reklámkampányában félmeztelenül szerepel, ráadásul új pólóján a meztelen Victoria domborít.
Az előbb kitűnő focistaként, majd bulvárkedvencként is elhíresült csillag ezúttal új labdarúgó-központja létrehozása alkalmából vetkőzött neki egy brazil tengerparton.
A David Beckham World of Sport névre hallgató központ luxuskörülményeket biztosít majd a sportolni kívánóknak a dél-amerikai országban, és várhatóan 2014-ben nyílik meg.
Luxusközpont a nyomornegyedek mellett
A komplexumot az északkelet-brazíliai Natal városa mellett fogják felhúzni. Területén egy 10 ezer fő befogadóképességű stadion, nyolc labdarúgópálya, golf- és teniszpályák szolgálják majd ki a helyieket.
Az egy új luxusnegyedben nyíló sportközpont mindenesetre érdekesen mutat majd abban az országban, amely legkiválóbb focistáit a nyomornegyedekben mezítláb focizó gyerekek millióinak köszönheti.
- Nem akarom focira tanítani a brazilokat, egyszerűen egy olyan helyet szeretnék a gyerekeknek kínálni, ahol biztonságban és jó körülmények között gyakorolhatnak.
Nagyon büszke vagyok londoni és Los Angeles-i sportakadémiáimra, és hatalmas megtiszteltetés, hogy Brazíliában is megnyithatok egy hasonlót – nyilatkozta Beckham, akinek a félmeztelen plakátjaival alighanem hamarosan tele lesz az ország.
A változókorról tabuk nélkül - Hogyan küzdj meg az életközepi válsággal nőként?
Iványi Orsolya, a menopauzaedukáció egyik legnagyobb hazai szószólója, tabuk nélkül beszél a változókor testi-lelki kihívásairól, és arról, hogyan élhetjük meg ezt az időszakot, mint új kezdetet. A Femina Klub novemberi előadásán hasznos tanácsokat kaphatsz az életközepi krízisek kezelésére, és megtudhatod, hogyan értelmezhetjük újra önmagunkat, karrierünket és kapcsolatrendszerünket.
További részletek: feminaklub.hu/
Használd az „IVANYI” kuponkódot, és 20% kedvezménnyel vásárolhatod meg a jegyed!
Jegyek kizárólag online érhetőek el, korlátozott számban.
Időpont: 2024. november 27. 18 óra
Helyszín: MOM Kulturális Központ
Promóció
Az már más kérdés, hogy erre a kampányra miért Posh Spice a legjobb reklámfigura, hisz körülbelül egy évtizede nem látta senki a természetes bőrszínét – mindig egyformán szoláriumbarna.