Vona Gábor rajongói egy egész várost kitesznek

Választás a közösségi médiában

A SocialRadar valós időben mutatja a Facebookon zajló aktivitást.

Dilemma - Izgalmas témák, különböző nézőpontok a Femina új podcastjében.
Sóbors
Ez is érdekelhet
Retikül
Top olvasott cikkek

Ha Vona Gábor facebookos rajongói egy külön településen élnének, az Magyarország legnépesebb vidéki városa lehetne, Mesterházy oldalához havonta átlagosan 50 ezren csatlakoznak, Orbán Viktor híres-hírhedt selfie-je pedig letaszíthatatlan a legnépszerűbb képek dobogójáról.

Bemutatjuk a Választás 2014 SocialRadar nevű felületet, amely valós időben mutatja meg, hogyan politizálnak a magyarok a Facebookon.

Mi az a SocialRadar és honnan jött az alapötlet?

A Választás 2014 SocialRadar egy hiánypótló felület, amely átfogó képet ad arról, hogyan mozgósítják online közönségüket a különböző politikai szereplők. A dinamikusan frissülő felület valós időben mutatja meg, hogy mit kommentálnak a felhasználók, hogy hány fővel gyarapszik naponta az egyes pártok rajongótábora, hogy mennyiben más a facebookos rajongók aránya a legfrissebb közvélemény-kutatások eredményeihez képest, vagy éppen hogy melyek a legolvasottabb politikai témájú cikkek.

Kinek és miért hasznos a SocialRadar?

A Választás 2014 SocialRadar érdekes és értékes adatokkal szolgálhat szakújságíróknak, elemző cégeknek, szerkesztőségeknek, tévéstáboknak, maguknak a politikai szereplőknek és tulajdonképpen mindenkinek, akit csak egy kicsit is izgat, hogyan politizálnak a közösségi térben a magyarok. Természetesen nem állítjuk, hogy pusztán ezekből az értékekből megjósolhatóak lennének a majdani eredmények, de izgalmas adalék a hivatalos statisztikák mellett a kampányidőszakban és a választások estéjén egyaránt.

Mi lesz velünk Selmeczi Gabriella nélkül?

Nézegess képeket!

Elolvasom

Az elsősorban full HD TV-re - 1920x1080 - optimalizált felületen belül tetszőlegesen mozgathatóak el a modulok, így garantáltan azok a grafikonok lesznek mindig szem előtt, amelyek az adott felhasználó számára a legfontosabbak.
A Választás 2014 SocialRadar itt érhető el: valasztas2014.socialdaily.com

Dilemma podcast

A Dilemma a femina.hu podcastje, mely minden adásban egy-egy megvitatást érdemlő témát jár körbe. A legújabb epizódban arról dilemmázunk, hogy miért ülünk fel a legfrissebb trendekre, miért követjük megszállottan a divatirányzatokat, valamint a fogyasztás és a reklámvilág pszichológiájának is a mélyére ástunk. Pintér Ada beszélget Márton Szabolccsal az Indamedia csoport ügyfélélmény igazgatójával, és Kazár Zalán Kristóffal a Femina újságírójával.

Promóció

Milyen adatok ismerhetők meg a statisztikákból?

Offline vs. online népszerűség: itt összehasonlító metszetben láthatóak a Median Közvélemény- és Piackutató Intézet februári - offline - felméréseinek eredményei és a pártok facebookos rajongóinak aránya.

Az elmúlt napok növekedése: ezen a grafikonon azt mutatják meg, mekkora lájknövekedést generáltak az elmúlt időszakban az egyes politikai erők Facebook-oldalai. Narancssárgával jelölték a kormányoldalt, kékkel pedig az összes többi  - parlamenten kívüli és belüli - pártot.

Kommentek valós időben: itt láthatóak az egyes politikai erők állapotfrissítéseire és egyéb megosztásaira érkező friss hozzászólások.

Ezek voltak a Fidesz pozitív döntései

Nézegess képeket!

Elolvasom

Napi aktivitások: itt napi bontásban látható, hogy hány új rajongót szereztek, illetve mennyi facebookos interakciót generáltak az egyes politikai oldalak.

Politikai lájkok a Facebookon: itt összesítve látható a megfigyelt 30 politikai erő facebookos rajongói táborainak alakulása. A grafikon öt másodpercenként frissül.

Eközben a Facebookon: itt az egyes politikai erők frissen megosztott állapotfrissítései, tartalmai láthatóak valós időben.

"Választás 2014" virális hírek: ebben a dobozban jelennek meg azok a hírek és véleményközlő írások, amelyek az elmúlt egy órában a legtöbb Facebook-lájkot kapták. Fontos tudni, hogy itt csak azon hírportálok cikkeit tudják megjeleníteni, amelyek következetesen alkalmazzák a "választás", illetve a "választás 2014" címkéket.

Facebook-oldalak napi növekedése: a politikai erő neve mellett megjelenő érték azt mutatja, hogy hány új facebookos rajongóra tettek szert az elmúlt 24 óra során.

Térkép: a térképen azt mutatják be, hogy az egyes pártok az ország és a világ mely részein tartottak kampányeseményt. A helyszínek a Facebookra feltöltött képek címkézése alapján jelennek meg, összesen több mint ötezer kép és címke alapján. A térkép adatai kétóránként frissülnek.

Szófelhő: itt a jelenlegi kormányhoz illetve a - parlamenten kívüli és belüli - ellenzékhez kötődő Facebook-oldalak posztjaiban leggyakrabban előforduló szavakat és kifejezéseket emelték ki. A szófelhők kétóránként frissülnek.

Legnépszerűbb fotók: itt láthatóak a SociaRadar által vizsgált 30 Facebook-oldal legnépszerűbb képei. Az adatok kétóránként frissülnek.

Friss fotók: itt láthatóak az egyes politikusok legutóbb megosztott fényképei. Az adatok kétóránként frissülnek.

Legfrissebb tweetek: itt találhatóak a Twitter legfrissebb politikával kapcsolatos bejegyzéseit. A dobozban csak azokat a tweeteket jelenítik meg, amelyek tartalmazzák a #valasztas2014, a #valasztas, a #voks2014, a #kampany, a #fidesz, a #jobbik, az #egyutt, az #orban, illetve a #mesterhazy hashtagek valamelyikét.

Hirdetések: itt találhatóak a Facebookon futó fizetett hirdetések a teljesség igénye nélkül.

Ezt is szeretjük