Vona Gábor rajongói egy egész várost kitesznek
A SocialRadar valós időben mutatja a Facebookon zajló aktivitást.
Ha Vona Gábor facebookos rajongói egy külön településen élnének, az Magyarország legnépesebb vidéki városa lehetne, Mesterházy oldalához havonta átlagosan 50 ezren csatlakoznak, Orbán Viktor híres-hírhedt selfie-je pedig letaszíthatatlan a legnépszerűbb képek dobogójáról.
Bemutatjuk a Választás 2014 SocialRadar nevű felületet, amely valós időben mutatja meg, hogyan politizálnak a magyarok a Facebookon.
Mi az a SocialRadar és honnan jött az alapötlet?
A Választás 2014 SocialRadar egy hiánypótló felület, amely átfogó képet ad arról, hogyan mozgósítják online közönségüket a különböző politikai szereplők. A dinamikusan frissülő felület valós időben mutatja meg, hogy mit kommentálnak a felhasználók, hogy hány fővel gyarapszik naponta az egyes pártok rajongótábora, hogy mennyiben más a facebookos rajongók aránya a legfrissebb közvélemény-kutatások eredményeihez képest, vagy éppen hogy melyek a legolvasottabb politikai témájú cikkek.
Kinek és miért hasznos a SocialRadar?
A Választás 2014 SocialRadar érdekes és értékes adatokkal szolgálhat szakújságíróknak, elemző cégeknek, szerkesztőségeknek, tévéstáboknak, maguknak a politikai szereplőknek és tulajdonképpen mindenkinek, akit csak egy kicsit is izgat, hogyan politizálnak a közösségi térben a magyarok. Természetesen nem állítjuk, hogy pusztán ezekből az értékekből megjósolhatóak lennének a majdani eredmények, de izgalmas adalék a hivatalos statisztikák mellett a kampányidőszakban és a választások estéjén egyaránt.
Az elsősorban full HD TV-re - 1920x1080 - optimalizált felületen belül tetszőlegesen mozgathatóak el a modulok, így garantáltan azok a grafikonok lesznek mindig szem előtt, amelyek az adott felhasználó számára a legfontosabbak.
A Választás 2014 SocialRadar itt érhető el: valasztas2014.socialdaily.com
A változókorról tabuk nélkül - Hogyan küzdj meg az életközepi válsággal nőként?
Iványi Orsolya, a menopauzaedukáció egyik legnagyobb hazai szószólója, tabuk nélkül beszél a változókor testi-lelki kihívásairól, és arról, hogyan élhetjük meg ezt az időszakot, mint új kezdetet. A Femina Klub novemberi előadásán hasznos tanácsokat kaphatsz az életközepi krízisek kezelésére, és megtudhatod, hogyan értelmezhetjük újra önmagunkat, karrierünket és kapcsolatrendszerünket.
További részletek: feminaklub.hu/
Használd az „IVANYI” kuponkódot, és 20% kedvezménnyel vásárolhatod meg a jegyed!
Jegyek kizárólag online érhetőek el, korlátozott számban.
Időpont: 2024. november 27. 18 óra
Helyszín: MOM Kulturális Központ
Promóció
Milyen adatok ismerhetők meg a statisztikákból?
Offline vs. online népszerűség: itt összehasonlító metszetben láthatóak a Median Közvélemény- és Piackutató Intézet februári - offline - felméréseinek eredményei és a pártok facebookos rajongóinak aránya.
Az elmúlt napok növekedése: ezen a grafikonon azt mutatják meg, mekkora lájknövekedést generáltak az elmúlt időszakban az egyes politikai erők Facebook-oldalai. Narancssárgával jelölték a kormányoldalt, kékkel pedig az összes többi - parlamenten kívüli és belüli - pártot.
Kommentek valós időben: itt láthatóak az egyes politikai erők állapotfrissítéseire és egyéb megosztásaira érkező friss hozzászólások.
Napi aktivitások: itt napi bontásban látható, hogy hány új rajongót szereztek, illetve mennyi facebookos interakciót generáltak az egyes politikai oldalak.
Politikai lájkok a Facebookon: itt összesítve látható a megfigyelt 30 politikai erő facebookos rajongói táborainak alakulása. A grafikon öt másodpercenként frissül.
Eközben a Facebookon: itt az egyes politikai erők frissen megosztott állapotfrissítései, tartalmai láthatóak valós időben.
"Választás 2014" virális hírek: ebben a dobozban jelennek meg azok a hírek és véleményközlő írások, amelyek az elmúlt egy órában a legtöbb Facebook-lájkot kapták. Fontos tudni, hogy itt csak azon hírportálok cikkeit tudják megjeleníteni, amelyek következetesen alkalmazzák a "választás", illetve a "választás 2014" címkéket.
Facebook-oldalak napi növekedése: a politikai erő neve mellett megjelenő érték azt mutatja, hogy hány új facebookos rajongóra tettek szert az elmúlt 24 óra során.
Térkép: a térképen azt mutatják be, hogy az egyes pártok az ország és a világ mely részein tartottak kampányeseményt. A helyszínek a Facebookra feltöltött képek címkézése alapján jelennek meg, összesen több mint ötezer kép és címke alapján. A térkép adatai kétóránként frissülnek.
Szófelhő: itt a jelenlegi kormányhoz illetve a - parlamenten kívüli és belüli - ellenzékhez kötődő Facebook-oldalak posztjaiban leggyakrabban előforduló szavakat és kifejezéseket emelték ki. A szófelhők kétóránként frissülnek.
Legnépszerűbb fotók: itt láthatóak a SociaRadar által vizsgált 30 Facebook-oldal legnépszerűbb képei. Az adatok kétóránként frissülnek.
Friss fotók: itt láthatóak az egyes politikusok legutóbb megosztott fényképei. Az adatok kétóránként frissülnek.
Legfrissebb tweetek: itt találhatóak a Twitter legfrissebb politikával kapcsolatos bejegyzéseit. A dobozban csak azokat a tweeteket jelenítik meg, amelyek tartalmazzák a #valasztas2014, a #valasztas, a #voks2014, a #kampany, a #fidesz, a #jobbik, az #egyutt, az #orban, illetve a #mesterhazy hashtagek valamelyikét.
Hirdetések: itt találhatóak a Facebookon futó fizetett hirdetések a teljesség igénye nélkül.
OLVASD EL EZT IS!
- nyíregyháza
- fidesz
Orbán Viktor beszállt a játékiparba
- támogatás
- kormány
Most 140 milliárddal segíti a kezdő vállalatokat a kormány
- nők
- választások