Frissíts a Szigeten a Rossmannal
minden, ami egy tökéletes szigetrandihoz kell
Vedd fel a pin-up stílust és töltsd fel a készleteidet!

- Soma lányának esküvői fotója: a 29 éves Hanna különleges menyasszony volt
- Kvíz! Emlékszel az általánosban tanult versekre? 8 idézet szerzőjére kérdezünk rá
- Kvíz! Átmennél most az elsősegélyvizsgán? 8 kérdés, amire nem csak a jogsi miatt kell tudni a választ
- Gyönyörű kis tó Budapesttől egy karnyújtásnyira: homokos stranddal és jó hangulattal vár a Domonyvölgyi-víztározó
- A 48 éves Dobó Kata hupikék fürdőruhában pózolt: karcsú, mint egy modell
Tudod, mi az a pin-up style? A Rossmann látványosan prezentálja neked, méghozzá a Szigeten is. A vidám „címlap stílus” jellemzője a lezser nyári elegancia, az 50’-es évek csábító csíkjaival, pöttyeivel és kockáival, Parov Stelar kirobbanó swing taktusaival és a Fresh &Crazy dinamikus szlogenjével és életérzésével.
Mi van, ha rád talál a szerelem a Szigeten?
Idén másodszor települ ki a Szigetre a Rossmann, de a fiatalokat megcélzó újszerű kampány miatt láthattad őket a VOLT-on, a Balaton Sound-on és az EFOTT-on is.
Augusztus végén pedig jelenésük lesz a Strand-on Zamárdiban is. A speciális szortimenttel feltöltött Fesztiváldrogériákban megtalálod egy jól sikerült szigetrandi összes kellékét.
Nézd meg az egyik leghíresebb pin-up lányt!
Marilyn Monroe bámulatos szépségével az 50'-60'-as évek legkeresettebb címlap lánya volt. Stílusát ma is utánozzák.
Ha tehát a Szigetre hajsampon és higikendő nélkül érkezel, ne ess kétségbe.
A drogéria standján a tisztálkodó szerektől kezdve a dekorkozmetikumokon keresztül az óvszerig mindent megtalálsz. Külön érdeme a kezdeményezésnek, hogy mindent ugyanazon az áron vehetsz meg, mint a város bármelyik Rossmannjában.
A fiatalabb generáció megcélozva
Az ismert és kedvelt „Horgonyt fel!” reklám kampányt a Rossmann elsősorban a fiatalok célcsoportjának szánta. A stílusos és pazar kivitelezéssel tavaly a drogérialáncé lett a Sziget legjobb márkamegjelenése.
A cég idén az új Mobil App-ot is szeretné népszerűsíteni, mellyel a magas színvonalú vásárlói szolgáltatásokat nyújtanak. A júniusban elindított mobil alkalmazás iOS, Android és Windows Phone rendszereken is fut, és a vásárlás mellett az üzletek megtalálását segítő boltkereső, valamint termék scanner szolgáltatás is van benne
Bulizz a drogériával!
Ha kilátogatsz a nyár legnagyobb fesztiváljára, meglátod, hogy a Rossmann létrehozott egy saját kis „szigetet a Szigeten”. Habfürdő és buborék party, saját DJ fergeteges buli zenével, ajándékokat osztogató hoszteszkommandóval és a reklámból jól ismert pin-up stílusú showtáncosokkal.
Ha pedig szebb akarsz lenni az aznap esti koncert utáni randevún, a Rossmann Szépségszigeten fodrászok és sminkesek mutatják be rajtad a legújabb és legszebb nyári fesztivál trendeket.