Frissíts a Szigeten a Rossmannal

minden, ami egy tökéletes szigetrandihoz kell

Vedd fel a pin-up stílust és töltsd fel a készleteidet!

Húsvéti tojásvadászat
Sóbors
Ez is érdekelhet
Retikül
Top olvasott cikkek

Tudod, mi az a pin-up style? A Rossmann látványosan prezentálja neked, méghozzá a Szigeten is. A vidám „címlap stílus” jellemzője a lezser nyári elegancia, az 50’-es évek csábító csíkjaival, pöttyeivel és kockáival, Parov Stelar kirobbanó swing taktusaival és a Fresh &Crazy dinamikus szlogenjével és életérzésével.

Mi van, ha rád talál a szerelem a Szigeten?

Idén másodszor települ ki a Szigetre a Rossmann, de a fiatalokat megcélzó újszerű kampány miatt láthattad őket a VOLT-on, a Balaton Sound-on és az EFOTT-on is.

Augusztus végén pedig jelenésük lesz a Strand-on Zamárdiban is. A speciális szortimenttel feltöltött Fesztiváldrogériákban megtalálod egy jól sikerült szigetrandi összes kellékét.

Nézd meg az egyik leghíresebb pin-up lányt!

Marilyn Monroe bámulatos szépségével az 50'-60'-as évek legkeresettebb címlap lánya volt. Stílusát ma is utánozzák.

Bámulatosan szép volt a szexszimbólum 4 évesen! Sohasem látott fotót mutatunk

Nézegess képeket!

Elolvasom

Ha tehát a Szigetre hajsampon és higikendő nélkül érkezel, ne ess kétségbe.
A drogéria standján a tisztálkodó szerektől kezdve a dekorkozmetikumokon keresztül az óvszerig mindent megtalálsz. Külön érdeme a kezdeményezésnek, hogy mindent ugyanazon az áron vehetsz meg, mint a város bármelyik Rossmannjában.

A fiatalabb generáció megcélozva

Az ismert és kedvelt „Horgonyt fel!” reklám kampányt a Rossmann elsősorban a fiatalok célcsoportjának szánta. A stílusos és pazar kivitelezéssel tavaly a drogérialáncé lett a Sziget legjobb márkamegjelenése.

A cég idén az új Mobil App-ot is szeretné népszerűsíteni, mellyel a magas színvonalú vásárlói szolgáltatásokat nyújtanak. A júniusban elindított mobil alkalmazás iOS, Android és Windows Phone rendszereken is fut, és a vásárlás mellett az üzletek megtalálását segítő boltkereső, valamint termék scanner szolgáltatás is van benne

Bulizz a drogériával!

Ha kilátogatsz a nyár legnagyobb fesztiváljára, meglátod, hogy a Rossmann létrehozott egy saját kis „szigetet a Szigeten”. Habfürdő és buborék party, saját DJ fergeteges buli zenével, ajándékokat osztogató hoszteszkommandóval és a reklámból jól ismert pin-up stílusú showtáncosokkal.

Ha pedig szebb akarsz lenni az aznap esti koncert utáni randevún, a Rossmann Szépségszigeten fodrászok és sminkesek mutatják be rajtad a legújabb és legszebb nyári fesztivál trendeket.

Dilemma podcast

A Dilemma a femina.hu podcastje, mely minden adásban egy-egy megvitatást érdemlő témát jár körbe. Podcast-sorozatunk legújabb részében a testpozitivitás került terítékre. Tényleg építő jellegű vagy egyre egészségtelenebb a body positivity mozgalom? Mitől függ a testünkkel való viszonyunk? Miért mennek általában a nők plasztikáztatni?

Promóció


Ezt is szeretjük