79 embert megölt és nem érti, mi történt?
Újabb részletek a tragikus balesetről
A baleset feltételezett okozója nem érti, miért nem fékezett időben.

Nyereményjáték

Nyerj páros belépőt 2018 fergeteges jazzkoncertjére a Sárik Péter Trióval! (x)

Nyerj luxuskozmetikumokat érett bőr számára, és búcsúzz el a ráncoktól a természet erejével! (x)

Nyerj utazókönyvet, és ismerd meg a világ legkevésbé ismert érdekességeit! (x)

összesen 4 db játék
Ez is érdekelhet

Gomba vagy baktérium? Nagyon is lehet érzékelni a különbséget, és máshogy is kell kezelni (x)

Ezreket spórolhatsz a vízszámlán: pénzt és energiát spórol ez a konyhai eszköz (x)

A legjobb szőrtelenítő módszer télen is: így lesz hetekig sima a bőröd (x)

Babapuha és fényes lesz a festett haj, ha ezekkel ápolod: látható lesz a különbség (x)

Tökéletes alakot és egészséges testet ajándékozhatsz karácsonyra! Mutatjuk, hogyan (x)

beauty and style

Jónak hiszed, pedig ártasz vele: 4 dolog, amit ne csinálj, ha fogyni akarsz »

11 divatos frizura félhosszú hajból: csak néhány hullámcsat kell hozzá! »

Néhány gyöngy, és új fényében ragyog a régi, megunt pulóver »

retikül.hu
Top olvasott cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

Nem érti a spanyol mozdonyvezető, miért nem fékezett időben

Minden fékezési mechanizmust aktivált, de már késő volt, mondta kihallgatásán a 79 halottal járó, múlt heti spanyol vonatbaleset mozdonyvezetője egy spanyol lap szerint. A férfi azt mondta, ő sem érti, miért nem fékezett időben.

Nem érti, miért nem tudott időben fékezni - állítja a Santiago de Compostela közelében július 24-én történt 79 halottal járó vonatbaleset mozdonyvezetője - írja az El País spanyol lap bírósági dokumentumokra hivatkozva. "Őszintén mondom, nem tudom, nem vagyok annyira őrült, hogy ne fékezzek" - mondta a lap szerint vasárnapi kihallgatásán az 52 éves Francisco José Garzón Amo.

Amikor Luis Aláez bíró megkérdezte a mozdonyvezetőt, hogy bármikor is aktiválta-e a fékezési mechanizmusokat, azt mondta, hogy "Csak akkor, amikor már elkerülhetetlen volt". "Mielőtt a vonat kisiklott, mindent aktiváltam, és láttam, hogy nem, egyszerűen nem fog működni. Semmire sem volt időm, még mindig nem értem" - mondta, miután a bíró megkérdezte, hogy miért nem fékezett korábban.

A fekete dobozokból származó első információk szerint a vonat a baleset pillanatában a 80 kilométer/órás korlátozást figyelmen kívül hagyva óránként 153 kilométerrel haladt, de a tragédia helyszínétől néhány kilométerre még 192 kilométer/óra volt a sebessége.

A hangfelvételek szerint a mozdonyvezető a kisikláskor éppen a spanyol államvasutak egyik alkalmazottjával egyeztette az útvonalat. A papírzörejhez hasonlító háttérzajból arra lehet következtetni, hogy Garzón eközben egy térképpel, vagy egy hasonló tárggyal matatott.

A mozdonyvezető ellen óvatlanságból elkövetett 79 rendbeli emberölés miatt vasárnap vádat emeltek. A kihallgatás után feltételesen szabadlábra helyezték, miután a bíróság úgy ítélte meg, hogy nem áll fenn a menekülés veszélye.

Blog.hu ajánló