Árat emel a népszerű streamingszolgáltató: ekkor jön a drágulás, és ilyen nagy lesz

Nagyon sokakat érint az áremelés.

SkyShowtime-áremelés
Dilemma - Izgalmas témák, különböző nézőpontok a Femina új podcastjében.
Sóbors
Ez is érdekelhet
Retikül
Top olvasott cikkek

Bemutatta az új, reklámokkal támogatott verzióját a SkyShowtime, amelynek Standard előfizetés reklámokkal csomag lesz a neve. Ezt a már meglevő Standard Plusz névre átnevezett csomag mellett fogja kínálni a szolgáltató. Az új csomagra április 23-tól lehet előfizetni, írta a 24.hu a cég közleménye alapján.

SkyShowtime-áremelés

A Standard előfizetés reklámokkal csomagot a SkyShowtime összes piacán bevezetik. Így Magyarország mellett többek között Albániában, Andorrában, Bosznia-Hercegovinában, Bulgáriában, Horvátországban, Csehországban, Dániában, Finnországban, Koszovóban, Montenegróban, Észak-Macedóniában, Norvégiában, Hollandiában, Lengyelországban, Portugáliában, Romániában, Szerbiában, Szlovákiában, Szlovéniában, Spanyolországban és Svédországban, olvasható a cikkben.

A Standard előfizetés reklámokkal csomag havi 1999 forintba, míg a Standard Plusz előfizetés havi 2799 forintba fog kerülni. A csomagok április 23-tól közvetlenül is elérhetővé válnak a SkyShowtime alkalmazáson keresztül Apple iOS, tvOS és Android-eszközökön, Android TV-n, Google Chromecaston, LG és Samsung tévéken és a honlapon keresztül.

GettyImages-1246669640
Fotó: NurPhoto / Getty Images Hungary

És mi lesz azokkal az előfizetőkkel, akik még április 23-a előtt fizetnek be a havi csomagra, valamint azokkal, akik 999 Ft/hóval kezdték a tagságukat? Az IGN Hungary a SkyShowtime magyarországi képviseletének tette fel ezeket a kérdéseket. A válaszból kiderült, hogy a 999 Ft-os kezdő akció előfizetői továbbra is megtarthatják az 50%-os kedvezményüket, de az ő esetükben is lesz áremelkedés: a Standard Plusz csomag árának a felét kell kifizetniük, tehát 1399 Ft-ot.

A régi előfizetőknek, tehát akik április 23-a előtt is tagok voltak, lehetőségük lesz áttérni Standard előfizetés reklámokkal csomagra, így nem kell kifizetniük a megemelt előfizetési díjat a Standard Pluszért, amire átnevezik a jelenlegi reklámmentes kategóriát. Ez sajnos tehát azt jelenti, hogy a már aktív felhasználók számára is emelkedik a reklámmentes csomag ára, és ha a régi áron szeretnének SkyShowtime-ozni, akkor át kell állniuk a Standard előfizetés reklámokkal csomagra.

Dilemma podcast

A Dilemma a femina.hu podcastje, mely minden adásban egy-egy megvitatást érdemlő témát jár körbe. A legújabb epizódban a nemi egyenlőtlenség és a toxikus maszkulinitás jelenségéről beszélgettünk. Mi a különbség a férfiség és a férfiasság között? Mi számít toxikus maszkulinitásnak, miért alakult ki, és vajon köze van-e a Metoo mozgalomhoz? Miért van annyira kevés női vezető, és miért csak férfias személyiségű nők kerülnek vezetői pozícióba? Többek között ezekre a kérdésekre keresi a válaszokat Szél Dávid pszichológus, Leszkovszki Máté újságíró, és Pintér Ada.

Promóció

Kinyílt az egyik utas bőröndje a repülőn: gyomorforgató, hogy mi hullott ki belőle az utasok nyakába

Vissza kellett fordulnia a repülőnek.

Elolvasom

Képek: Getty Images Hungary

Ezt is szeretjük