Kiakadt az énekesnő! Durván beszólt Miley Cyrusnak

Botrány lesz belőle?

Pink nem akarja, hogy Miley-hoz vagy Lady Gagához hasonlítsák.

Dilemma - Izgalmas témák, különböző nézőpontok a Femina új podcastjében.
Sóbors
Ez is érdekelhet
Retikül
Top olvasott cikkek

A Billboard magazin Pinket választotta meg az év nőjének. Az énekesnő örömmel fogadta a kitüntető címet, ám volt olyan téma, ami érzékenyen érintette őt.

Riporterek hada volt kíváncsi a nyilatkozatára, és sikerült feltenni neki egy olyan, ártalmatlannak szánt kérdést, ami a vártnál érdekesebb reakciót váltott ki.

Pink mint példakép

Bár a 34 éves énekesnő karrierjének hosszú évei során végig lázadó személyiségéről és egyedi stílusáról volt híres, és még most sem tartozik a visszafogott művészek közé, mégis szinte kikéri magának, hogy olyan sztárokkal említsék egy napon, mint Lady Gaga vagy Miley Cyrus.

Az Access Hollywood egyik riportere megállapította, hogy Pink inspirálja Miley-t és Gagát, és szerinte egyfajta példaképként tekintenek rá, mire a sztár kissé gúnyosan, sőt, leheletnyit sértődötten reagált.

- Nem tudom. Nincs mit mondanom a dologról. Remélem, ez inkább arra inspirálja a nőket, hogy felvegyék a ruhájukat - szúrta oda az éles megjegyzést Pink a megállapításra vonatkozóan.

Bár Pink is szeret lenge fellépőruhákban megjelenni a színpadon, tény, hogy nem megy annyira messzire, mint Lady Gaga és Miley Cyrus.

Arcpirító képek! Sokkolóan viselkedik Rihanna és Miley Cyrus

Nézegess képeket!

Elolvasom

Botrányhősnők

A sztárvilágban egyre nagyobb divatja van a magamutogatásnak és annak, hogy nem a tehetséggel, hanem sokkal inkább a polgárpukkasztó viselkedéssel hívják fel magukra a figyelmet a hírességek. Lady Gaga már karrierje elején is hajlamos volt a vitatható megnyilvánulásokra, ami azóta már megszokottá vált tőle, sőt, esetében inkább az a hírértékű, ha átlagos, normális öltözékben jelenik meg valahol.

Dilemma podcast

A Dilemma a femina.hu podcastje, mely minden adásban egy-egy megvitatást érdemlő témát jár körbe. A legújabb epizódban arról dilemmázunk, hogy miért ülünk fel a legfrissebb trendekre, miért követjük megszállottan a divatirányzatokat, valamint a fogyasztás és a reklámvilág pszichológiájának is a mélyére ástunk. Pintér Ada beszélget Márton Szabolccsal az Indamedia csoport ügyfélélmény igazgatójával, és Kazár Zalán Kristóffal a Femina újságírójával.

Promóció

Miley Cyrus azonban pont az ellentéte ennek: a 21 éves énekesnő még gyerek volt, amikor megismerte a világ, így ő visszafogott, bájos kislányból lett az utóbbi hónapok legtöbbet emlegetett botrányhősnője. Színpadi vetkőzéseivel és arcpirító fellépőruháival elintézte, hogy folyamatosan róla cikkezzenek az újságok, és bár nem sok jót hallani róla, valószínűleg úgy van vele, hogy a negatív reklám is reklám.

Ezt is szeretjük