Magyarok vallottak arról, hogyan vásároltak a korlátozások idején
A legtöbben alapvető cikkeket és élményeket vásárolnak online a felmérés szerint.

online vasarlas
Ez is érdekelhet

Fodrászszalon az otthonunkban: egészséges és gyönyörű haj Panasonic hajszárítókkal (x)

Olyan versenyeken veszek részt, amik ellen a testem tiltakozik - Interjú Szőnyi Ferenc ultratriatlon-világbajnokkal (x)

Igazi szelfi-király a Mate 40 Pro (x)

Lakberendezési trendek téli átalakításhoz (x)

Házassági évforduló (x)

„Megpróbálom kihozni ebből a helyzetből is a legjobbat” - interjú Sári Évivel (x)

Szex. Gyilkosság. Hatalom - Megjelent az év legforróbb thrillere! (x)

beauty and style

Karcsúbb alak 5 perc alatt: szuper tippek, amik nőiesebbé teszik az öltözéket, és elcsalják a plusz kilókat »

Nem számít, ha teljesen ősz, a hosszú haj 50 felett is nőies: 4 biztos tipp, hogy igazán feldobja a megjelenést »

Igazán menő szettek, amikben nem ciki a tréningnadrág: az utcán is megállják a helyüket »

retikül.hu
Top olvasott cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

Az online vásárlás meghaladta az összes egyéb költési formát az elmúlt hetekben a koronavírus-járvány hatására, nőtt a virtuális élmények iránti igény, ugyanakkor a magyarok mintegy 60%-a tart az online visszaélésektől - derült ki a Mastercard friss felméréséből.

A közlemény szerint a kutatást májusban készítették 15 európai országban - köztük Magyarországon -, és 7500 embert kérdeztek meg. A felmérésből kiderült, hogy a magyarok több mint egyharmada elmondása szerint még soha nem vásárolt annyit online, mint az elmúlt hetekben. Az európaiak 57%-a válaszolta ugyanezt.

Virtuális élményeket és alapvető cikkeket veszünk

Míg az európaiak 30%-a, addig a magyarok 17%-a a korábbinál több pénzt költ virtuális élményekre. A megkérdezett magyarok 40%-a használ streaming szolgáltatást, a fitneszedzések és az online múzeumlátogatás mellett a lakosság körében a stand-up-előadások és az online koncertek is nagyon népszerűek - írták.

A felmérés alapján Európában 36%-kal nőtt az alapvető cikkeket online vásárlók száma, emellett a legnépszerűbbek a könyvek - 32% -, a hajvágó eszközök - 19% - és a fitneszeszközök - 13%. A magyarok körében az első helyen a könyvek - 23% -, a konyhai eszközök - 21% -, a hajfestékek és az informatikai eszközök - 12-12% - állnak.

Az emberek Európa-szerte az otthonukban töltött plusz időt új, online készségek elsajátítására is használják: a magyar válaszadók 39%-a bankolt most először online, 25% ismerkedik a főzéssel, a harmadik legnépszerűbb új online tevékenység pedig a tanulás.

A cikk az ajánló után folytatódik

Az európaiak 87%-a, a magyarok 91%-a figyel arra, hogy mit és hol vásárol online, vagyis a magyarok még óvatosabbak e téren. Míg az európaiak 65%-a aggódik amiatt, hogy online visszaélés áldozatává válik, addig a magyaroknak csak 59%-a fél ettől.

Az online fizetés biztonsága érdekében az európai megkérdezettek négyötöde lehetőség szerint ismerős kereskedőknél vásárol, ez az arány a magyaroknál 84%. Az európaiak 80%-a ellenőrzi a webhelyeket vagy vásárlók véleményét, a magyar arány 85% - közölte a Mastercard.

Fotók: Getty Image

Mivel helyettesíthető a tojás, a liszt vagy a sütőpor?

Ha elfogyott a tojás, a liszt vagy a sütőpor, esetleg valamilyen oknál fogva nem fogyaszthatod az adott alapanyagot, akkor sincs ok a pánikra: attól függően, hogy milyen ételt főzne vagy sütne az ember, más és más hozzávalóval helyettesíthető.

Ezt is szeretjük