Ez a tizenéves srác lesz a tehetségkutató új zsűritagja

Meglepő döntés!

Nick Jonas 18 millió dollárért zsűrizik az American Idolban.

Dilemma - Izgalmas témák, különböző nézőpontok a Femina új podcastjében.
Sóbors
Ez is érdekelhet
Retikül
Top olvasott cikkek

Valószínűleg fél Amerika teljesen ledöbbent, a lányok pedig boldogságmámorban kezdtek úszni, amikor kiderült, ki lesz a népszerű tehetségkutató, az American Idol új zsűritagja.

Nick Jonas, a Jonas Brothers tagja Twitteren közölte, igazak a pletykák, miszerint ő is csatlakozik majd az ítészekhez - a melóért nem mellesleg 18 millió dollárt kap.

Csak 19 éves!

Nick egyébként saját maga szellőztette meg a pletykát, miszerint csatlakozhat a tehetségkutató zsűrijéhez, amikor a Twitteren létrehozta a #NickonIdol kampányt.

Itt jelentette be azt is, hogy a hír igaz, valóban felkérték zsűrizni, ő pedig örömmel fogadta el a lehetőséget. "Egy álom vált valóra!" - írta.

Amerikában egyébként sokan meglepődtek, miért éppen Nickre esett a műsor készítőinek választása, hiszen a srác még csak 19 éves, így érdekes helyzetek adódhatnak, amikor esetleg nála sokkal tapasztaltabb előadóknak kell tanácsokat adnia.

Ugyanakkor a Jonas Brothers sikereivel - ami most Nick tévés szereplésének köszönhetően újra visszakerülhet a rivaldafénybe - a srác már bizonyította, hogy otthon van a showbiznisz világában.

A csatorna nem titkolt szándéka, hogy a választással a fiatalabb nézők számára is izgalmassá tegyék a műsort, Nick pedig ilyen szempontból kitűnő választás: bár követőinek száma meg sem közelíti Justin Bieber 26 milliós rajongótáborát, Nick lépéseiről is négymillióan értesülnek a Twitteren.

A legdögösebb külföldi sztárok 25 év alatt

Nézegess képeket!

Elolvasom

A műsor készítői Nick melletti érvként hozták fel azt is, hogy Disney csatornás múltjával Nicknek biztosan nem okoz majd gondot a szereplés, és természetesen fog viselkedni a kamera előtt.

Dilemma podcast

A Dilemma a femina.hu podcastje, mely minden adásban egy-egy megvitatást érdemlő témát jár körbe. A legújabb epizódban arról dilemmázunk, hogy miért ülünk fel a legfrissebb trendekre, miért követjük megszállottan a divatirányzatokat, valamint a fogyasztás és a reklámvilág pszichológiájának is a mélyére ástunk. Pintér Ada beszélget Márton Szabolccsal az Indamedia csoport ügyfélélmény igazgatójával, és Kazár Zalán Kristóffal a Femina újságírójával.

Promóció

Ezt is szeretjük