Nem tartják be Steve Jobs kívánságát: radikálisan megváltoztatják az új iPhone-t
Az iLunge magazin forrása állítólag kezében fogta a prototípust.
Míg az iPhone 4S külseje tulajdonképpen csak az iPhone 4 újragondolása volt, addig az iPhone 5-nél már komoly változások várhatók - legalábbis erről számolt be az iLunge weboldal.
A site egy megbízható forrásra hivatkozik, aki szerint az új kütyün olyan módosításokat is végrehajtanak, amiket valószínűleg nem tehetnének meg, ha Steve Jobs életben lenne.Elutasította az ötletet
A forrás szerint az első, amit az új iPhone-on változtatni fognak, az a képernyő mérete: bár Jobs elvetette a kijelző növelésére vonatkozó ötleteket, az 5-ösnek mégis négyincses kijelzője lesz, nyolc milliméterrel hosszabb lesz a korábbi változatoknál, és feltehetőleg alumíniumborítást is kap.
A meg nem nevezett forrás szerint az Apple 2012 nyarán szeretné piacra dobni a teljesen új iPhone-t, de még mindig csak a tervezési szakasznál tartanak. Ennek oka, hogy a telefonba épített 4G szolgáltatást a korábbi akkumulátor nem bírta el, és túl hamar lemerült.
Az iLunge forrása azt állítja, körülbelül két hétig tesztelte az iPhone 5 prototípusát, ami a nagyobb kijelzőnek köszönhetően méretesebb a jelenlegi változatnál, ám annál jóval laposabb.
A honlap azt is tudni véli, hogy az iPhone 5 tíz megapixeles kamerát, és - az iPad 2-höz hasonlóan - alumínium hátlapot is kap. A forrás szerint a prototípuson a home gomb nem valódi, lenyomható gomb volt, hanem egy érintésre, illetve nyomva tartásra reagáló panel.
Azt is elárulta, az új iPhone kijelzője sokkal szebb lesz, és a színek minősége is javulni fog. Az új iPhone-ban a 4S-hez hasonlóan lesz beépített személyi asszisztens, de őt már nem Sirinek, hanem egyszerűen Asszisztensnek fogják hívni.
És hogy miért ellenezte Jobs a nagyobb kijelzőt? Állítólag azért, mert szerinte ettől az iPhone darabossá, töredezetté vált volna. Hogy igaza volt-e, azt az Apple-őrültek jövő nyáron eldönthetik.
Dilemma podcast
A Dilemma a femina.hu podcastje, mely minden adásban egy-egy megvitatást érdemlő témát jár körbe. A legújabb epizódban arról dilemmázunk, hogy miért ülünk fel a legfrissebb trendekre, miért követjük megszállottan a divatirányzatokat, valamint a fogyasztás és a reklámvilág pszichológiájának is a mélyére ástunk. Pintér Ada beszélget Márton Szabolccsal az Indamedia csoport ügyfélélmény igazgatójával, és Kazár Zalán Kristóffal a Femina újságírójával.
Promóció
OLVASD EL EZT IS!
- vírus
- számítógép
Így lophatják el a PIN-kódod egy perc alatt
- vírus
- telefon