A nemzeti konzultációt egy újabb 700 milliós reklám váltja

690 milliót költenek a munkahelyvédelmi terv népszerűsítésére.

Dilemma - Izgalmas témák, különböző nézőpontok a Femina új podcastjében.
Sóbors
Ez is érdekelhet
Retikül
Top olvasott cikkek

Azonnali hatállyal 690 millió forintot csoportosít át a kormány a munkahelyvédelmi akcióról való tájékoztatás lebonyolítására. A kabinet a rendkívüli kormányzati intézkedésekre biztosított keretből csoportosítja át a pénzt, amelynek fel nem használt részét vissza kell fizetni, a költségvetési forrás jogszerű felhasználását pedig a Kormányzati Ellenőrzési Hivatal fogja ellenőrizni.

Levél is jött

Orbán Viktor július 2-án hirdetett munkahelyvédelmi akciótervet, amelynek részleteiről a közelmúltban levélben tájékoztatta a miniszterelnök az állampolgárokat.

A terv részeként a 25 év alattiak, az 55 év felettiek és a képzettséget nem igénylő munkát végzők esetében a munkáltatói járulékot a felére csökkentik, a 25-nél kevesebb munkavállalót foglalkoztató cégek pedig ezentúl választhatják majd a - vállalkozás profitját terhelő adókat és a bérek után fizetendő közterheket kiváltó - 16%-os kisvállalati adót.

Az akcióterv forrása egyelőre ismeretlen, a megvalósításra 300 milliárdot szán a kormány, melyből 100 milliárd forint a Magyar Nemzeti Bank megadóztatásából jött volna be, ám ez nem jöhet létre, lévén, hogy ellentétes a hazai és a nemzetközi joggal is az MNB-sarcolás.

Simicskának lenni jó

Azt egyelőre még nem tudni, melyik cég költheti el a 700 millió forintot. Ami biztos, hogy a kormány eddig közel 60 milliót költött a terv reklámozására. A plakátokat és a kampány egyéb elemeit a Simicska Lajoshoz közelinek tekinthető I.M.G. Inter Media Group Kft. egyik alvállalkozója, a Lounge Design Kft. készítette - írja a hvg.hu.

Képek! Kicsapta a biztosítékot Simicska Lajos

Nézegess képeket!

Elolvasom

A lap emlékeztet: nem ez az első állami kampány, amit ugyanez a Simicskához köthető cég vezethet le - korábban ugyanez a vállalat nyerte el a 2011-es népszámlálás és a nemzeti konzultáció reklámozásáról szóló állami tendert is.

Dilemma podcast

A Dilemma a femina.hu podcastje, mely minden adásban egy-egy megvitatást érdemlő témát jár körbe. A legújabb epizódban arról dilemmázunk, hogy miért ülünk fel a legfrissebb trendekre, miért követjük megszállottan a divatirányzatokat, valamint a fogyasztás és a reklámvilág pszichológiájának is a mélyére ástunk. Pintér Ada beszélget Márton Szabolccsal az Indamedia csoport ügyfélélmény igazgatójával, és Kazár Zalán Kristóffal a Femina újságírójával.

Promóció

Ezt is szeretjük