Mennyit ér a Google? Kétszer kijönne belőle Magyarország éves költségvetése
Ezek a legértékesebb márkák 2017-ben.

Nyereményjáték

Nyerj egyhetes nyaralást Máltára szállással, repülőjeggyel és reggelivel! (x)

Nyerj páros belépőt Dr. Buda László: Testünk jelzései című előadására, a márciusi Femina Klubra! (x)

Nyerj szórakoztató, képes útikönyvet, és ismerd meg a világ csodáit! (x)

összesen 4 db játék
Ez is érdekelhet

Akár egyetlen hormonon is múlhat a gyermekáldás – Kata története (x)

Mitől alakulnak ki az influenzaszövődmények? Elmondjuk, mire kell figyelni (x)

A leghatékonyabb edzésformák nyáron több zsírt égetnek, mint a futás! Ezeket űzd helyette

A legerősebb ránctalanítókat csak kevesen ismerik: ezeket az antioxidánsokat keresd!

beauty and style

A legegyszerűbb szemsmink lusta napokra - 3 perc alatt kész »

Kiskutyákra cserélték a virágokat a világ legcukibb esküvői fotózásán »

A '80-as évek divatjából merít a magyar tervező: csodálta az anyukája ruháit »

retikül.hu
Top olvasott cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

Tavalyhoz hasonlóan a Google volt idén is a világ legértékesebb márkája - derült ki a Kantar Millward Brown médiapiaci kutatóvállalat Brandz top 100 felméréséből. A második legértékesebb márka az Apple, amelyet a Microsoft követ. A három cég sorrendjében nem volt változás tavalyhoz képest. A lista negyedik helyére az Amazon került, amely tavaly még hátrébb volt, a hetedik helyen állt. Az ötödik helyen továbbra is a Facebook található.

A Google márka értéke 7%-kal 245,6 milliárd dollárra (65 billió forint), az Apple értéke 3%-kal 234,7 milliárd dollárra (62 billió forint), a Microsofté 18%-kal 143,2 milliárd dollárra (38 billió forint), az Amazoné 41%-kal 139,3 milliárd dollárra (37 billió forint), a Facebooké pedig 27%-kal 129,8 milliárd dollárra (34 billió forint) nőtt. A lista első öt helyezettje közül négy technológiai és egy kiskereskedelmi (Amazon) cég. A listán szereplő száz márkának az összesített értéke 8%-kal nőtt egy év alatt, 3400 milliárd dollárról 3600 milliárd dollárra.

A Brandz Top 100 tanulmányt a WPP marketing- és márkatanácsadó, valamint cége, a Kantar Millward Brown készíti. Ez a világon az egyetlen rangsor, amely potenciális és jelenlegi fogyasztók értékelését is felhasználja - a pénzügyi adatok mellett - a márkaértékek meghatározásához. A jelentés elkészítéséhez több mint 3 millió vásárlót kérdeztek meg globálisan, mintegy 120 ezer márka kapcsán.

Blog.hu ajánló