Csak júniusban milliárdos kárt okozott az időjárás: a biztosító adatai
Továbbra is szívesebben jelentjük be a káreseteket tanácsadónál, de az online csatornák is egyre népszerűbbek.

torott-uveg
Ez is érdekelhet

Ezt tedd az iskolatáskába, hogy egészségesen és táplálóan induljon a szeptember (x)

Így őrizhetjük meg a nyugalmunkat az iskolakezdés idején is (x)

Szünidei élményhegység - Aktivitás mindenkinek a nyári Magas-Tátrában. (x)

Már ne a barna szószt keressük! - Ismerd meg Németország kulináris különlegességeit! (x)

Ünnepelj együtt a dm-mel! Nagy meglepetéssel készül a napokban a dm – Te se maradj le róla! (x)

beauty and style

A piros cipő minden szettet feldob: ez a nőies kiegészítő csodát tesz »

A legjobb bőrfeszesítő smoothie házilag: 5 perc alatt elkészül »

Könnyen lelapult a haja, ezért belevágott: csodás frizurát kapott »

retikül.hu
Top olvasott cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

Közel 80 ezer lakossági kárbejelentés érkezett az idei év első felében a Generali Biztosítóhoz, de a nyári hónapokban további jelentős mértékű növekedésre számít a társaság. A biztosító csak június első felében közel egymilliárd forint értékű káresetet regisztrált. A társaság adataiból az is kiderül, hogy a vagyonkárok bejelentésére már ugyanannyian használják az online csatornákat, mint a call centert, de továbbra is a tanácsadón vagy alkuszon keresztül történő bejelentés a legnépszerűbb.

Az idei év első hat hónapjában a vezetékes vízkár - 41% -, a vihar - 15% - és az üvegtörés - 10% - okozta károk rendezésére érkezett a legtöbb lakossági bejelentés a biztosítóhoz, összesen közel 80 ezer esetben. Az eddigi évek tapasztalataiból kiindulva nyáron jellemzően az időjárással összefüggő károk ugrásszerű növekedésére kell számítani.

A MABISZ adatai alapján a biztosítókhoz 2010 és 2016 között közel egymillió kárbejelentés érkezett ebben az időszakban, míg a Generali idén csak június első felében eddig több mint hatezer lakossági vagyont érintő, vállalati és mezőgazdasági káresetet regisztrált, mintegy egymilliárd forint értékben. Ezek jelentős részét, több mint 80%-át a villámlás, a vihar és a jégverés okozta károk rendezésére irányuló bejelentések tették ki, de gyakoriak a felhőszakadásból fakadó kárigények és a tetőbeázás is.

Ebben az időszakban különösen nagy az igény a gyors, kényelmes, egyszerű és ügyfélbarát kárbejelentési, kárrendezési folyamatok iránt. A vagyonbiztosítási kárbejelentések tekintetében továbbra is a tanácsadón vagy alkuszon keresztül történő bejelentés a legnépszerűbb, ez a forma az összes eset 33%-át teszi ki, ám a lakossági ügyfelek egyre nagyobb mértékben használják az online lehetőségeket, már az összes bejelentés 18%-a ezeken a csatornákon történik, utolérve ezzel a call centeres lehetőséget - 18%.

A cég mindezek mellett új elemmel bővíti majd digitális szolgáltatási portfólióját. - A hamarosan induló szolgáltatás bevezetésével arra törekedtünk, hogy káresemény bekövetkezésekor a megszokott kárbejelentési és kárrendezési módokon túl az ügyfél számára további eszközöket tegyünk elérhetővé, ráadásul egyszerűen, kényelmesen és gyorsan - fogalmazott Szikszai József, a Generali Biztosító kárrendezési igazgatója.

Ezt is szeretjük