4 bizarr reklám, amitől halálra rémültünk: te meg mered nézni?

Fontos, hogy egy reklám figyelemfelkeltő legyen, de némelyik egyenesen ijesztőre sikerült.

Dilemma - Izgalmas témák, különböző nézőpontok a Femina új podcastjében.
Sóbors
Ez is érdekelhet
Retikül
Top olvasott cikkek

Az emberiség ingerküszöbe a technika fejlődésével egyre magasabbra tevődött. Manapság már nem elég egyetlen sokkoló mondat vagy képkocka, szinte szükségünk van arra, hogy adrenalinbombákkal célozzanak minket a tévé képernyőjén keresztül, máskülönben elveszítjük az érdeklődésünket.

Valószínűleg a következő reklámok megálmodói is ezt tartották szem előtt, csakhogy túllépték azt a bizonyos határt, ami elválasztja a jó ízlést és a bizarr elképzeléseket.

A következő felvételeket csak akkor nézd meg, ha elég bátor vagy!

Kávé-túladagolás

Egy ideális kávéreklámot valahogy úgy képzel az ember, hogy George Clooney oldalán üldögél a napsütésben egy teraszon.

De ha nincs is benne egy jóképű színész, aki megdobogtatná a női szíveket, akkor is minimum egy szép tájra és megnyugtató, harmonikus pillanatokra vágynánk, miközben a kávéscsészét nézegetnénk, nem pedig egy olyan kávé-túladagolástól szenvedő, groteszk emberfajzatra, aki úgy megijeszt mindenkit, hogy majdhogynem szívmegállást okoz.

A K-fee márka nagy dózisú koffeines kávéjáról készült hirdetés kiérdemelhetné a világ legrosszabb reklámja címet.

Olcsó mobil

Hiába annyira kedveltek manapság a zombis, vámpíros és más természetfeletti lényekkel kísért alkotások, azért ezeknek is megvan a maguk helye és ideje: mondjuk úgy este tíz után, amikor véletlenül sem kapcsolhat oda egyetlen nyúlszívű sem. A következő mobilreklám azonban főműsoridőben is futott, annak ellenére, hogy még fényes nappal is hideglelést lehet tőle kapni. Mindezt azért, mert csak 59,95 fontba került a Samsung Toco Icon készüléke.

Ha mindez nem elég, akkor mit szólnál egy kislány szelleméhez, aki egy kihalt föld alatti parkolóban bukkan fel? Szintén rémisztő húzás a Phones 4U-tól.

Finom jégkrém?

A jégkrémreklám kapcsán összegörgetett csokigombócok ugranak be elsőként, nem pedig egy földönkívülinek tűnő, tetőtől talpig jégkrémmel borított személy, aki ráadásul még le is kanalazza és meg is eszi a testén található fagyit, mintha ez a világ legtermészetesebb dolga lenne.

Vásárolj Femina Klub bérletet!

Vásárolj bérletet, és vegyél részt a 2025-ös év különleges előadásain, ahol izgalmas témákról hallhatsz elismert szakértőktől és közéleti személyiségektől. 

  • Knapek Éva, aki a társfüggőségről és a mérgező kapcsolatokból való szabadulásról beszél. 2025.01.07.
  • Kajdi Csaba, aki humorral és őszinteséggel osztja meg tapasztalatait nőkről és élettapasztalatairól "Anyámtól a modellekig" témában.  2025.02.19.
  • Steigervald Krisztián, aki a generációk közötti kommunikáció kihívásait tárgyalja "Boomerek és Zoomerek" című előadásában. 2025.04.09.

További részletek: feminaklub.hu/

Helyszín: MOM Kulturális Központ

Promóció

Bár a Little Baby's Ice Cream reklámját humorosnak szánták, sokkal inkább ijesztőre és még annál is visszataszítóbbra sikeredett. Mindezt olyan hangalámondással, amitől feláll a szőr az ember hátán.

Ezt is szeretjük