Egy apró, de lényeges változás a leghíresebb logókban: ugye, milyen sokat számít?

Ezek az emblémák gyakran szembejönnek, és most egy olyan, lényeges dolog változott rajtuk, ami talán eddig fel sem tűnt.

Dilemma - Izgalmas témák, különböző nézőpontok a Femina új podcastjében.
Sóbors
Ez is érdekelhet
Retikül
Top olvasott cikkek
Ezek az emblémák gyakran szembejönnek, és most egy olyan, lényeges dolog változott rajtuk, ami talán eddig fel sem tűnt.

Különleges logókkal állt elő az idei nőnap alkalmából, utólag a Creative Equals: fogták a legnagyobb márkák emberalakot ábrázoló emblémáit, és nőkké alakították a rajtuk szereplő férfiakat. A cég vezérigazgatója, Ali Hanan szerint ma a kreatív igazgatók 89,5%-a férfi, és ez hatással lehet egy vállalat identitására is.

Hanan hangsúlyozta, hogy nem akarnak senkit megsérteni a projekttel, nem személyeskednek, és főleg nem támadásnak szánták az ötletet, mindössze szeretnék bemutatni a már ismert szimbólumok egy másik oldalát is. Ezzel az a céljuk, hogy elgondolkodtassák az embereket, és rávezessék őket arra, hogy több nőre van szükség a befolyásoló erővel bíró területeken.

Dilemma podcast

A Dilemma a femina.hu podcastje, mely minden adásban egy-egy megvitatást érdemlő témát jár körbe. A legújabb epizódban arról dilemmázunk, hogy miért ülünk fel a legfrissebb trendekre, miért követjük megszállottan a divatirányzatokat, valamint a fogyasztás és a reklámvilág pszichológiájának is a mélyére ástunk. Pintér Ada beszélget Márton Szabolccsal az Indamedia csoport ügyfélélmény igazgatójával, és Kazár Zalán Kristóffal a Femina újságírójával.

Promóció

Ezt is szeretjük