Egy apró, de lényeges változás a leghíresebb logókban: ugye, milyen sokat számít?
Ezek az emblémák gyakran szembejönnek, és most egy olyan, lényeges dolog változott rajtuk, ami talán eddig fel sem tűnt.

beauty and style

- Pattanásokat, rosaceát, hajhullást okozhat ez a ronda kis élősködő: mikor merülhet fel a gyanú, hogy a bőratka a ludas? »
- A H&M új vendégtervezője visszahozza a nőies romantikát: Simone Rocha csodás darabjai már a kínálatban »
- Különc stílusával hívta fel magára a figyelmet Kamala Harris nevelt lánya: Ella nem egy tipikus modell »
Top olvasott cikkek
- Auschwitzban halt meg a 14 éves lány: utolsó fotói még megrázóbbak színesben
- Kiderült, Dobó Kata miért szakított Andy Vajnával: 8 év után zárta le élete egy szakaszát
- Varga Feri után felesége is lefogyott - Balássy Betty ennyire karcsú lett
- "Lehet, hogy szűk lesz egy kicsit, de a férje majd bejáratja" - Magyar nők megrázó vallomásai a férjöltésről
- Az 50 évvel ezelőtti Budapestről kerültek elő fotók: nagyon más volt akkor az élet a fővárosban
Különleges logókkal állt elő az idei nőnap alkalmából, utólag a Creative Equals: fogták a legnagyobb márkák emberalakot ábrázoló emblémáit, és nőkké alakították a rajtuk szereplő férfiakat. A cég vezérigazgatója, Ali Hanan szerint ma a kreatív igazgatók 89,5%-a férfi, és ez hatással lehet egy vállalat identitására is.
Hanan hangsúlyozta, hogy nem akarnak senkit megsérteni a projekttel, nem személyeskednek, és főleg nem támadásnak szánták az ötletet, mindössze szeretnék bemutatni a már ismert szimbólumok egy másik oldalát is. Ezzel az a céljuk, hogy elgondolkodtassák az embereket, és rávezessék őket arra, hogy több nőre van szükség a befolyásoló erővel bíró területeken.
OLVASD EL EZT IS!

- évforduló
- test és lélek