Egy apró, de lényeges változás a leghíresebb logókban: ugye, milyen sokat számít?
Ezek az emblémák gyakran szembejönnek, és most egy olyan, lényeges dolog változott rajtuk, ami talán eddig fel sem tűnt.

dreamworks
Ez is érdekelhet

Csodaszer helyett tudomány: így maradhat 60 felett is rugalmas az arcbőr (x)

Hosszabb életű és illatosabb ruhák az Ariel új mosókapszuláival (x)

Minden második negyven feletti nőt érint a betegség: mégis tabutémának számít (x)

Ingyen felfedezheted Budapest legendás helyeit: csak ez az egy dolog kell hozzá (x)

beauty and style

Így lesz fénylő és természetes hatású a bronzosító: a koszos hatásnak vége ezzel a trükkel »

A félvállas top a nyár alapdarabja: nőies és sikkes darabok körképe »

Beyoncé új hajszíne hozza a Destiny’s Child-hangulatot: ritkán látni így az énekesnőt »

retikül.hu
Top olvasott cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

Különleges logókkal állt elő az idei nőnap alkalmából, utólag a Creative Equals: fogták a legnagyobb márkák emberalakot ábrázoló emblémáit, és nőkké alakították a rajtuk szereplő férfiakat. A cég vezérigazgatója, Ali Hanan szerint ma a kreatív igazgatók 89,5%-a férfi, és ez hatással lehet egy vállalat identitására is.

Hanan hangsúlyozta, hogy nem akarnak senkit megsérteni a projekttel, nem személyeskednek, és főleg nem támadásnak szánták az ötletet, mindössze szeretnék bemutatni a már ismert szimbólumok egy másik oldalát is. Ezzel az a céljuk, hogy elgondolkodtassák az embereket, és rávezessék őket arra, hogy több nőre van szükség a befolyásoló erővel bíró területeken.

Ezt is szeretjük