Visszavitte a használt karácsonyfát egy nő januárban, és visszakapta az árát
Egy férfi szemtanúja volt a jelenetnek, amit az interneten is megosztott.
Január 4-én egy amerikai nő leszedte a karácsonyi díszeket, összepakolta az elhasznált, vágott fenyőfát, és szépen visszavitte a boltba, ahol vette, hogy visszakövetelje az árát, azzal az indokkal, hogy a fa kiszáradt. Az esetről egy Scott Bentley nevű férfi posztolt a Facebookon, miután tanúja volt az abszurd reklamációnak. Fotót is készített, mert tisztában volt vele, mennyire hihetetlenül hangzik a sztori - hiszen ő is alig hitt a fülének.
Az eset az amerikai Costo áruházlánc egyik üzletében történt. A cég híres arról, hogy nagyon ügyfélbarát a garanciarendszerük, és szinte bárminek visszaadják az árát, ha a vevő elégedetlen volt a termékkel. Így történt ez most is: miután a nő közölte, hogy kéri vissza a fenyőfa árát, némi habozás és tanácskozás után az eladó átnyújtotta neki az összeget, bár nem szívesen.
Scott Bentley, aki azóta már elrejtette a posztot, elárulta, hogy nem tudja, mi volt a fenyőfával reklamáló nő indoka, talán annyira pénzszűkében volt, hogy még attól sem riadt vissza, hogy ilyen megalázó helyzetbe hozza magát. Ugyanakkor azt is leszögezte, hogy a hölgy szenvtelen viselkedéséből és nemtörődöm hozzáállásából inkább úgy tűnt, hogy a bolt jóindulatából szeretne hasznot húzni.
Miután a történet napvilágot látott, a kommentelők saját élményeikkel támasztották alá, hogy az áruházban bárki könnyedén kérhet visszatérítést, amivel sokan vissza is élnek. Egy ott dolgozó eladó leírta, hogy volt már rá példa, hogy egy vásárló egy négyéves matracot vitt vissza a boltba, és visszakapta az árát.
Vásárolj Femina Klub bérletet!
Vásárolj bérletet, és vegyél részt a 2025-ös év különleges előadásain, ahol izgalmas témákról hallhatsz elismert szakértőktől és közéleti személyiségektől.
- Knapek Éva, aki a társfüggőségről és a mérgező kapcsolatokból való szabadulásról beszél. 2025.01.07.
- Kajdi Csaba, aki humorral és őszinteséggel osztja meg tapasztalatait nőkről és élettapasztalatairól "Anyámtól a modellekig" témában. 2025.02.19.
- Steigervald Krisztián, aki a generációk közötti kommunikáció kihívásait tárgyalja "Boomerek és Zoomerek" című előadásában. 2025.04.09.
További részletek: feminaklub.hu/
Helyszín: MOM Kulturális Központ
Promóció
Egy másik, szintén híres áruházlánc, a Target dolgozója szerint az emberek nemcsak a Costónál próbálkoznak ilyesmivel: elmondása szerint minden nyár végén a vásárlók tömegesen próbálják meg visszaváltani a használt medencéket. Más, egy meg nem nevezett bolt munkatársa pedig arról mesélt, hogy egyszer visszaadták egy olyan termék árát, amit nem is árusítanak, csak, hogy minél előbb szabaduljanak a kellemetlen helyzetből.
OLVASD EL EZT IS!
- fogyasztóvédelem
- panasz
Erre figyelj, ha garanciában javíttatsz vagy cserélsz: alaposan átverhetnek
- föld
- környezetvédelem