Visszavitte a használt karácsonyfát egy nő januárban, és visszakapta az árát

Egy férfi szemtanúja volt a jelenetnek, amit az interneten is megosztott.

Dilemma - Izgalmas témák, különböző nézőpontok a Femina új podcastjében.
Sóbors
Ez is érdekelhet
Retikül
Top olvasott cikkek

Január 4-én egy amerikai nő leszedte a karácsonyi díszeket, összepakolta az elhasznált, vágott fenyőfát, és szépen visszavitte a boltba, ahol vette, hogy visszakövetelje az árát, azzal az indokkal, hogy a fa kiszáradt. Az esetről egy Scott Bentley nevű férfi posztolt a Facebookon, miután tanúja volt az abszurd reklamációnak. Fotót is készített, mert tisztában volt vele, mennyire hihetetlenül hangzik a sztori - hiszen ő is alig hitt a fülének.

Az eset az amerikai Costo áruházlánc egyik üzletében történt. A cég híres arról, hogy nagyon ügyfélbarát a garanciarendszerük, és szinte bárminek visszaadják az árát, ha a vevő elégedetlen volt a termékkel. Így történt ez most is: miután a nő közölte, hogy kéri vissza a fenyőfa árát, némi habozás és tanácskozás után az eladó átnyújtotta neki az összeget, bár nem szívesen.

Scott Bentley, aki azóta már elrejtette a posztot, elárulta, hogy nem tudja, mi volt a fenyőfával reklamáló nő indoka, talán annyira pénzszűkében volt, hogy még attól sem riadt vissza, hogy ilyen megalázó helyzetbe hozza magát. Ugyanakkor azt is leszögezte, hogy a hölgy szenvtelen viselkedéséből és nemtörődöm hozzáállásából inkább úgy tűnt, hogy a bolt jóindulatából szeretne hasznot húzni.

Miután a történet napvilágot látott, a kommentelők saját élményeikkel támasztották alá, hogy az áruházban bárki könnyedén kérhet visszatérítést, amivel sokan vissza is élnek. Egy ott dolgozó eladó leírta, hogy volt már rá példa, hogy egy vásárló egy négyéves matracot vitt vissza a boltba, és visszakapta az árát.

A cikk az ajánló után folytatódik

Dilemma podcast

A Dilemma a femina.hu podcastje, mely minden adásban egy-egy megvitatást érdemlő témát jár körbe. A legújabb epizódban az AI, vagyis a mesterséges intelligencia előretöréséről, jövőjéről és esetleges veszélyeiről dilemmázzunk. Valóban elveheti a munkánkat az AI? Kell-e félnünk a mesterséges intelligenciától? Hogyan hasznosítható az oktatásban? Teremthet munkahelyeket? Többek között ezekre a kérdésekre keresi a választ Szertics Gergely AI szakértő, Kazár Zalán Kristóf, a Femina vezető szerkesztő-újságírója és Pintér Ada műsorvezető.

Promóció

Egy másik, szintén híres áruházlánc, a Target dolgozója szerint az emberek nemcsak a Costónál próbálkoznak ilyesmivel: elmondása szerint minden nyár végén a vásárlók tömegesen próbálják meg visszaváltani a használt medencéket. Más, egy meg nem nevezett bolt munkatársa pedig arról mesélt, hogy egyszer visszaadták egy olyan termék árát, amit nem is árusítanak, csak, hogy minél előbb szabaduljanak a kellemetlen helyzetből.

Ezt is szeretjük