Alapjaiban változtatja meg a Facebookot Mark Zuckerberg - Erre miért csak most jöttek rá?

Izgalmas lesz az új fejlesztés.

Dilemma - Izgalmas témák, különböző nézőpontok a Femina új podcastjében.
Sóbors
Ez is érdekelhet
Retikül
Top olvasott cikkek

A Facebook már egy ideje lehetővé teszi, hogy részben vagy teljesen leiratkozz azokról a személyekről, akiknek megosztott tartalmait nem szeretnéd látni a hírfolyamodban.

Most azonban egy olyan újítással készülnek, amely sokkal intelligensebbé teszi ezt a funkciót, és te is sokkal kényelmesebben variálhatod, hogy mire vagy kíváncsi, és mire nem.

Tüntesd el az idegesítő fotókat!

Mark Zuckerberg nemrégiben bejelentette, hogy jelenleg egy olyan fejlesztésen dolgoznak, amely alapjaiban változtatja meg a hírfolyam tartalmának szerkeszthetőségét.

Mivel rájöttek, hogy a felhasználóknak leginkább az idegesítő fotókkal van bajuk az oldalon, a Facebook hamarosan megjelenő új funkciójának segítségével most már nemcsak kompletten egy személyről iratkozhatsz majd le, hanem bizonyos képtípusokat is eltüntethetsz a kezdőlapról.

Ez azt jelenti, hogy ha egy ismerősödnek nem minden megosztását szeretnéd eltüntetni, csak azokat a fotóit, amiket például a macskájáról vagy a vacsorájáról oszt meg, beállíthatod majd, hogy az ilyen típusú fényképeket kiszűrje a Facebook a hírfolyamodból.

Minden ingyen van! Ezt az oldalt nézd meg, ha szükséged van valamire

Nézegess képeket!

Elolvasom

Természetesen ezt nemcsak egy felhasználó esetében teheted majd meg, néhány kattintással az összes ismerősöd romantikus, kutyás vagy idézetes képeit is eltüntetheted, így ha valaki ilyen témájú fotót oszt meg, előled már automatikusan elrejti azt a közösségi oldal, és azt csak a feltöltő adatlapjára kattintva láthatod.

Egyelőre nem tudni, hogy pontosan mikor jelenik majd meg az újdonság a Facebookon, és mikortól használhatják majd a gyakorlatban a felhasználók is, de a fejlesztők szerint már a közeljövőben sor kerülhet rá.

Dilemma podcast

A Dilemma a femina.hu podcastje, mely minden adásban egy-egy megvitatást érdemlő témát jár körbe. A legújabb epizódban arról dilemmázunk, hogy miért ülünk fel a legfrissebb trendekre, miért követjük megszállottan a divatirányzatokat, valamint a fogyasztás és a reklámvilág pszichológiájának is a mélyére ástunk. Pintér Ada beszélget Márton Szabolccsal az Indamedia csoport ügyfélélmény igazgatójával, és Kazár Zalán Kristóffal a Femina újságírójával.

Promóció

Ezt is szeretjük