Már 850 ezren voltak kíváncsiak ByeAlex klipjére a Youtube-on

Kik előzik meg?

Nézd meg, kik vezetik a videós toplistát itthon!

Dilemma - Izgalmas témák, különböző nézőpontok a Femina új podcastjében.
Sóbors
Ez is érdekelhet
Retikül
Top olvasott cikkek

A tél legnézettebb online magyar zenei videóit rangsoroló Artisjus YouTube-toplistáját ismét Majka vezeti, aki Belehalok című nótájával egy teljes esztendőn át minden évszakban az internetezők kedvence volt.

Megjelentek azonban a trónkövetelők: Radics Gigi és Caramel novemberben debütáló klipjeire három hónap alatt, ByAlex februárban feltöltött videójára mindössze három hét alatt kattintottak körülbelül 850 ezerszer a magyarok.

Majka, Gigi és Caramel

Közel 2,7 milliószor voltak kíváncsiak a magyar internetezők a téli hónapokban Majka & Curtis & BLR Belehalok című dalára. Ezzel a trió egyhuzamban negyedszer vezeti az Artisjus YouTube Toplistáját.

Az érdeklődés azonban már csökkent, az élen lévő videó ugyanis most először produkált 3 millió alatti megtekintésszámot három hónap alatt - a Belehalok 2012-ben, a legerősebb negyedévében 7 millió fölötti nézettséget ért el.

A rádiós listák és televíziós produkciók kedvencei az interneten is favoritok voltak az elmúlt hónapokban. A Megasztár-győztes Radics Gigi Amerikában forgatott videoklipje lett a téli szezon trónkövetelője: a Vadonatúj érzésre 1,3 milliószor, a dal magyar és angol nyelvű verziójára - Daydream - együttesen több mint 1,8 milliószor volt kíváncsi a hazai internetező közönség.

Caramel novemberben debütált Jelenés című dala pedig több mint 900 ezres megtekintéssel a téli szezon bronzérmes online magyar zenei videója lett.

ByeAlex is feltűnt

Üstökösként robbant be a hazai zenei életbe ByeAlex, az Eurovíziós Dalfesztivál magyar döntőjének sokakat megosztó győztese, aki mindössze három hét alatt produkált hasonló nézettséget: a Kedvesem című dalt február 9-én töltötték fel a legnépszerűbb hazai videómegosztó oldalra. Ha az érdeklődés nem csökken, könnyen előfordulhat, hogy a következő toplistán már őt látod majd az élen.

Ők a legdögösebb hazai sztárok 25 alatt

Nézegess képeket!

Elolvasom

Az átlagos internethasználó szívesen hallgat meg egymás után több dalt ugyanattól az előadótól - és ebben a videómegosztó felülete is segíti őt az ajánlott videókkal. Majka és Mr. Busta négy felvételben érintett, Curtis, Kasza Tibi és a Punnany Massif háromban, BLR és Radics Gigi pedig két-két dallal szerepel a legnézettebb 30-as listán - utóbbi ugyanazon dal magyar, illetve angol verziójával.

Paródiák

A 2012-13-as téli szezontól az Artisjus YouTube-toplistája már csak eredeti zenei alkotásokat tartalmaz, ezért a tipikus YouTube-műfajnak számító paródiákat külön kategóriában rangsorolták. Az eddigi listákon is taroló Irigy Hónaljmirigy és Pamkutya mellé most egy újabb, szintén home video típusú felvételekkel jelentkező figura is bekerült: Pempi. A műfaj népszerűségét mutatja, hogy ha a top 10 zenei paródiát bekevernék az általános zenei listába, az első 20 hely felét ezek a produkciók foglalnák el.

Dilemma podcast

A Dilemma a femina.hu podcastje, mely minden adásban egy-egy megvitatást érdemlő témát jár körbe. A legújabb epizódban arról dilemmázunk, hogy miért ülünk fel a legfrissebb trendekre, miért követjük megszállottan a divatirányzatokat, valamint a fogyasztás és a reklámvilág pszichológiájának is a mélyére ástunk. Pintér Ada beszélget Márton Szabolccsal az Indamedia csoport ügyfélélmény igazgatójával, és Kazár Zalán Kristóffal a Femina újságírójával.

Promóció

Az Artisjus YouTube-toplistájának 30 legnépszerűbb videóját három hónap alatt több mint 18,6 milliószor nézték meg. A zenei videók nem csak Magyarországon népszerűek. Az USA-ban a Nielsen kutatása már a tinik első számú zenei forrásaként emlegeti a YouTube-ot. Az oldal Magyarországra hangolt változatát egy éve indították el, az ennek nyomán megkötött megállapodások teszik lehetővé, hogy még több magyar videó, zene legyen az oldalon.

A lista negyedévente frissül, és az Artisjus által kiadott Dal+Szerző magazinban jelenik meg. 

Ezt is szeretjük