Már 850 ezren voltak kíváncsiak ByeAlex klipjére a Youtube-on
Nézd meg, kik vezetik a videós toplistát itthon!
A tél legnézettebb online magyar zenei videóit rangsoroló Artisjus YouTube-toplistáját ismét Majka vezeti, aki Belehalok című nótájával egy teljes esztendőn át minden évszakban az internetezők kedvence volt.
Megjelentek azonban a trónkövetelők: Radics Gigi és Caramel novemberben debütáló klipjeire három hónap alatt, ByAlex februárban feltöltött videójára mindössze három hét alatt kattintottak körülbelül 850 ezerszer a magyarok.
Majka, Gigi és Caramel
Közel 2,7 milliószor voltak kíváncsiak a magyar internetezők a téli hónapokban Majka & Curtis & BLR Belehalok című dalára. Ezzel a trió egyhuzamban negyedszer vezeti az Artisjus YouTube Toplistáját.
Az érdeklődés azonban már csökkent, az élen lévő videó ugyanis most először produkált 3 millió alatti megtekintésszámot három hónap alatt - a Belehalok 2012-ben, a legerősebb negyedévében 7 millió fölötti nézettséget ért el.
A rádiós listák és televíziós produkciók kedvencei az interneten is favoritok voltak az elmúlt hónapokban. A Megasztár-győztes Radics Gigi Amerikában forgatott videoklipje lett a téli szezon trónkövetelője: a Vadonatúj érzésre 1,3 milliószor, a dal magyar és angol nyelvű verziójára - Daydream - együttesen több mint 1,8 milliószor volt kíváncsi a hazai internetező közönség.
Caramel novemberben debütált Jelenés című dala pedig több mint 900 ezres megtekintéssel a téli szezon bronzérmes online magyar zenei videója lett.
ByeAlex is feltűnt
Üstökösként robbant be a hazai zenei életbe ByeAlex, az Eurovíziós Dalfesztivál magyar döntőjének sokakat megosztó győztese, aki mindössze három hét alatt produkált hasonló nézettséget: a Kedvesem című dalt február 9-én töltötték fel a legnépszerűbb hazai videómegosztó oldalra. Ha az érdeklődés nem csökken, könnyen előfordulhat, hogy a következő toplistán már őt látod majd az élen.
Az átlagos internethasználó szívesen hallgat meg egymás után több dalt ugyanattól az előadótól - és ebben a videómegosztó felülete is segíti őt az ajánlott videókkal. Majka és Mr. Busta négy felvételben érintett, Curtis, Kasza Tibi és a Punnany Massif háromban, BLR és Radics Gigi pedig két-két dallal szerepel a legnézettebb 30-as listán - utóbbi ugyanazon dal magyar, illetve angol verziójával.
Paródiák
A 2012-13-as téli szezontól az Artisjus YouTube-toplistája már csak eredeti zenei alkotásokat tartalmaz, ezért a tipikus YouTube-műfajnak számító paródiákat külön kategóriában rangsorolták. Az eddigi listákon is taroló Irigy Hónaljmirigy és Pamkutya mellé most egy újabb, szintén home video típusú felvételekkel jelentkező figura is bekerült: Pempi. A műfaj népszerűségét mutatja, hogy ha a top 10 zenei paródiát bekevernék az általános zenei listába, az első 20 hely felét ezek a produkciók foglalnák el.
Vásárolj Femina Klub bérletet!
Vásárolj bérletet, és vegyél részt a 2025-ös év különleges előadásain, ahol izgalmas témákról hallhatsz elismert szakértőktől és közéleti személyiségektől.
- Knapek Éva, aki a társfüggőségről és a mérgező kapcsolatokból való szabadulásról beszél. 2025.01.07.
- Kajdi Csaba, aki humorral és őszinteséggel osztja meg tapasztalatait nőkről és élettapasztalatairól "Anyámtól a modellekig" témában. 2025.02.19.
- Steigervald Krisztián, aki a generációk közötti kommunikáció kihívásait tárgyalja "Boomerek és Zoomerek" című előadásában. 2025.04.09.
További részletek: feminaklub.hu/
Helyszín: MOM Kulturális Központ
Promóció
Az Artisjus YouTube-toplistájának 30 legnépszerűbb videóját három hónap alatt több mint 18,6 milliószor nézték meg. A zenei videók nem csak Magyarországon népszerűek. Az USA-ban a Nielsen kutatása már a tinik első számú zenei forrásaként emlegeti a YouTube-ot. Az oldal Magyarországra hangolt változatát egy éve indították el, az ennek nyomán megkötött megállapodások teszik lehetővé, hogy még több magyar videó, zene legyen az oldalon.
A lista negyedévente frissül, és az Artisjus által kiadott Dal+Szerző magazinban jelenik meg.
OLVASD EL EZT IS!
- alkohol
Alkoholgondokkal küzd a magyar sztár: van alapja a pletykáknak?
- interjú
- internet